macieek Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Panowie kilka dni temu zatrzymalem sie autkiem na kilka minut (temperatura byla 90stopni) i gdy probowalem go odpalic ponownie musialem duuzo dluzej zakrecic rozrusznikiem niz zwykle. Powtorzylo sie to jeszcze potem okolo 2 razy (w sumie 3 zdarzenia w ciagu kilku dni) - Ostatnio duze jezdze ok 300km dziennie. Podpialem VAGa - zero bledow zwiazanych z problemem, korekcje ok -0,5 +0,5 Autko nie szarpie, moc ok, odpala na zimnym tez ok - przebieg lekko ponad 200kkm. Wiem ze problemy w odpalaniu na cieplym sa oznaka padającej pompy VP ale ja mam przeciez PD. Czyzby to pompa tandem albo pomba w baku? A moze zaworek przy filtrze paliwa? (filtr zmieniony ok 30kkm temu) Dzieje sie to okolo raz na 10 "cieplych" startow Dodam, ze paliwko bylo lane na kilku stacjach wiec to raczej nie jest wina jakosci paliwa. Prosze o jakies sensowne wskazowki. [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 20:07_________________________________________________Diagnoza - cieknaca pompa vacum. Powstaja male zapowietrzenia przez nieszczelnosc pompy - z tad problemy z rozruchem. Pompa do wymiany - wlasnie szukam czegos sensownego w sensownych pieniadzach
tasman120 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam, podepnę się pod wątek. Mam podobny problem - od miesiąca gdzieś mam problem raz na jakiś czas odpalić autko. Kręcę dłużej i zaskakuje. O nieszczelności pompy dowiedziałem się od mechanika - wyciekające paliwo przeżarło mi przewód prowadzący płyn chłodniczy w okolicy pompy. Wtedy wyciekł mi cały płyn chłodniczy stąd wizyta u mechanika. Mam zatem pytanie - czy da się jakoś uszczelnić te pompę? Jest sens się w to bawić? Jesli tak to proszę o jakieś rady lub wskazówki gdzie kupić części do uszczelnienia. Z góry dzięki. Pozdr!
macieek Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam, podepnę się pod wątek. Mam podobny problem - od miesiąca gdzieś mam problem raz na jakiś czas odpalić autko. Kręcę dłużej i zaskakuje. O nieszczelności pompy dowiedziałem się od mechanika - wyciekające paliwo przeżarło mi przewód prowadzący płyn chłodniczy w okolicy pompy. Wtedy wyciekł mi cały płyn chłodniczy stąd wizyta u mechanika. Mam zatem pytanie - czy da się jakoś uszczelnić te pompę? Jest sens się w to bawić? Jesli tak to proszę o jakieś rady lub wskazówki gdzie kupić części do uszczelnienia. Z góry dzięki. Pozdr! Problem z odpalaniem u mnie jest spowodowany wlacznikiem swiatel a nie w pompie jak wczesniej myslalem. Sproboj odpalac auto z wlaczonymi postojowkami i zobacz jak wtady pali. Pompe wymienilem w miare szybko zanim nie uszkodzila powaznie weza pod nia tylko zostal delikatnie nadtopiony. Co do uszczelniania to nie wiem bo wymienilem na nowa. Kosztowala 720zl...
tasman120 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Aha dzięki za odpowiedź. W sumie to mi odpala ciężko jedynie po nocy po dłuższym postoju. Tak to pali od ręki. Niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Ale dla pewności spróbuje ze światłami pokombinować. Nie zmienia to jednak faktu że pompa chyba do wymiany albo do uszczelnienia.
macieek Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Aha dzięki za odpowiedź. W sumie to mi odpala ciężko jedynie po nocy po dłuższym postoju. Tak to pali od ręki. Niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Ale dla pewności spróbuje ze światłami pokombinować. Nie zmienia to jednak faktu że pompa chyba do wymiany albo do uszczelnienia. Jesli tylko po nocy ciezko pali to raczej nie wlacznik swiatel. Moga byc swiece, albo kat synchro. O pompie poczytaj sobie tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24610.0[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 20:16_________________________________________________Panowie wiem ze byl watek juz o problemach z odpalaniem i rozwiazanie bylo wlacznik swiatel. Czytalem taki watek w ktorym podane byly numery czesci tych wlacznikow z fisem jak i bez. Niestety teraz grzebalem pol godziny i poddalem sie. Czy ktos moze podac mi te numery? bede bardzo wdzieczny
Marcino87 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Mi ciężko odpalał jak było gorąco musiałem długo kręcić a powodem tego był uszkodzony czujnik G62. Więc też dla pewności zwróc na to uwagę
macieek Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Mi ciężko odpalał jak było gorąco musiałem długo kręcić a powodem tego był uszkodzony czujnik G62. Więc też dla pewności zwróc na to uwagę To raczej nie to bo pali pieknie z wlaczonymi swiatlami. Ponawiam prosbe o numer czesci wlacznika do autka bez pelnego fisa. Wiem ze one sie roznily brakiem lub obecnoscia literki A na koncu.
Marcino87 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Najlepiej sprawdź sobie jaki masz i już bardzo łatwo sie go wyciąga http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 tu w zwijaku masz jak wyciągnąć go
macieek Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Oto mi chodzilo - dzieki Sprawdzilem i mam numer 8E0 941 531 01 to 01 mnie troche dziwi, ale niewazne - jutro dzwonie do audi i zamawiam. Dzieki i pozdr
andrewb25 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 W razie czego mam pompę tandem szczelną i pewną za nieduże pieniżdze
macieek Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 W razie czego mam pompę tandem szczelną i pewną za nieduże pieniżdze W razie czego wymienilem ja na nowke boscha pare miesiecy temu bo kapalo z niej No i wlacznik wymieniony, zakupiony nowy w aso. Potwierdzam - problem z odpalaniem zniknal jak reka odjął. Kosztowalo mnie to 80funtow ale juz nie musze wlaczac postojowek przed odpalaniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się