Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolacja we dwoje - co i jak ?? (Gastronomia)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie :hi:

Jutro mam kolację z kobietą, chciałbym przygotować coś bardzo smacznego na wieczór.. jest to nasza piąta "rocznica".

Chodzi mi o jakieś danie, które nie jest zbyt trudne do przygotowania ze względu na to że jestem laikiem gotowania,

lecz żeby było bardzo smaczne i odpowiadające danemu wieczorkowi. Jeżeli ktoś zna jakieś przepisy na wikwintne dania ktore nadają się na kolację we dwoje

to bardzo bym prosił, aby napisał tutaj co i jak. :naughty:

Odrazu napiszę że nie chce tu jakiś durnowatych pomysłów typu ziemniaki z kartoflami, czy makaron z kluskami.

Chodzi o coś wyjątkowego... i oryginalnego przedewszystkim bo wiadomo jakieś spagetti czy coś w ten deseń to przejedzona bajka z filmów i reklam :decayed:

( Próbowałem coś znaleźć w necie, ale nic z tego żadnych opini tylko same przepisy, więc najlepiej żeby ktoś podał to co sam przygotował + przepis + opinia jak to smakowało )

Czas mam do jutra do 17:00 potem musze zacząć pichcić :evil:

Dziękuje i pozdrawiam!

Luka3s

Opublikowano

sushi!!!! zrob sushi prosto szybko i smacznie;d:))

ps. a swoja droga jak mozna wytrzymac tyle z jedna baba;> :decayed: i to w tym wieku :o

ps2. taka mala rada:P nieprzywiazuj sie zabardzo zeby potem placzu nie bylo... bo chyba nie myslisz ze bedziecie razem do konca zycia:) to tak zebys za wesolo tam nie mial :kox:

Opublikowano

Zmija chciałem przepis dobry przedewszystkim dokładny (z własnego doświadczenia).

[br]Dopisany: 25 Styczeń 2011, 22:46_________________________________________________Chyba mogę wam zaufać :kox: .. od tego liczą się dalsze losy wieczoru :polew:

Opublikowano

Kup dwa zestawy na Maćku :naughty::decayed:

Opublikowano

Ostatnio w KFC jest promocja na Twistery :decayed: