Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8T Quattro AEB 150KM - jaka instalacja i za ile? :)


jasio85

Rekomendowane odpowiedzi

No to Panowie proszę jeszcze o instrukcję co powiedzieć gaziarzowi, żeby go przekonać do instalacji tak, aby wlew gazu był obok wlewu paliwa, tak jak widać było na zdjęciu z poprzedniej strony i tak, aby nie mówił mi, że bez przykręcanych przejściówek się NIE DA :)

Czyli najlepiej wymienić części jakie się tam zakłada, tak żeby się już ze mną nie spierał :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie chce dodatkowej opłaty, ale powiedział, że bez tej wkręcanej przejściówki się NIE DA.

A ja chciałbym tak jak tutaj:

gegaudia418tquattrolpg3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne sporo aut nie ma przejściówek, wiem też, że niektóre mają ale przede wszystkim te , które mają montowane instalacje za granicą. skoro tak to popytaj u innych gaziarzy. Niby nic ale co tankowanie trzeba wkręcać i wykręcać, trochę to mozolne, zwłaszcza jak duzo jeździsz i tankujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z gaziarzem przez telefon i wstępnie się umówiłem na jutro na taki zestaw:

- Stag 300+

- reduktor Zavoli S(uper) [do 250KM]

- wtryskiwacze Hana H2000 typ B (czerwony napis)

- filtr fazy lotnej "z ostojnikiem grawitacyjnym"- coś tego typu: http://www.phjacus.pl/images/czesci/filtr_valtek_duzy.jpg

- miedź 6mm

- wlew taki jak na zdjęciu w moim poprzednim poście

- butla 51l (faktyczna pojemność podobno w każdej jest ok. 80%)

- coś tam jeszcze, ale przez telefon nie zrozumiałem :P

Zapytany czy wolałby miedź czy przewód Faro o tej samej średnicy, stwierdził, że zdecydowanie miedź.

Co szanowni Panowie myślicie o takim zestawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestaw dobry, widze, że dało rade załatwić ten wlew :>

pogadałem, podesłałem mu to zdjęcie i stwierdził, że jednak sobie przypomniał, że już takie coś kiedyś montował, więc nie powinno być problemu. Dodatkowo jeszcze wcześniej dogadałem się z nim, że ogarnie mi wymianę rozrządu, filtrów, płynów, oleju, pasków. Części załatwiłem, a za robotę krzyknął 200zł, co jest raczej korzystne, bo inni mówili 300-350, a to znajomy, więc RACZEJ kitu mi nie wciśnie :]

W sumie chyba wyjdzie 2600+200=2800zł, jeśli dobrze pamiętam :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestaw dobry, widze, że dało rade załatwić ten wlew :>

pogadałem, podesłałem mu to zdjęcie i stwierdził, że jednak sobie przypomniał, że już takie coś kiedyś montował, więc nie powinno być problemu. Dodatkowo jeszcze wcześniej dogadałem się z nim, że ogarnie mi wymianę rozrządu, filtrów, płynów, oleju, pasków. Części załatwiłem, a za robotę krzyknął 200zł, co jest raczej korzystne, bo inni mówili 300-350, a to znajomy, więc RACZEJ kitu mi nie wciśnie :]

W sumie chyba wyjdzie 2600+200=2800zł, jeśli dobrze pamiętam :]

i tak dużo jak na składaka

odnośnie korka wlewu, mi to znajomy rozwiązał tak

Zdj_cie0047.jpg

[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 17:50_________________________________________________a dlaczego nie bierzesz zbiornika 60 litrów? wchodzi do niego 52 litry gazu więc jeździ się rzadziej na stację :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwierdził, że najlepiej będzie pasował ten 51-55 litrów. Ale zobaczę, jeśli będzie miał na miejscu i nie będzie duża różnica, no i jeśli wejdzie w ogóle, to się założy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdzie, mam taki, podłoga nie odstaje :gwizdanie:

zresztą nie tylko ja taki mam, aha, ten mit o tym że miedź 8mm trudno się kładzie pod autem to też niezła bajka, mi gazownik polecił taki przekrój, więc coś w tym chyba jest

no ale każdy fachowiec robi po swojemu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hany zle dobrane!!

zielone trzeba temu silnikowi... ale to mu wyjdzie po kalibracji...

Pucek kup sobie 2m miedzi 8mm i sprobuj ja przeciagnac w quattro bez zalamania nad dyfrem w szybkim tempie :evil: ... albo inaczej... kup sobie metr bedzie taniej, nastepnie zrob luk powiedzmy 90stopni na odcinku 20cm.. nastepnie sprobuj to wygiac spowrotem... wtedy zrozumiesz...

luknij sobie do butli i pod autem czy czasem gdzies 8-kma nie przylamana jest u Ciebie....i czy masz wielozawor super pod miedz 8mm czy tylko przejsciowke 6na8 dokrecona do wielozaworu... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hany zle dobrane!!

zielone trzeba temu silnikowi...

Wtryskiwacze HANA występują w 3 rodzajach w zależności od wydajności:
- dla pojemności silnika 800cc ~ 1,200cc (130 ± 1.5 litra/min) - kolor czarny
- dla pojemności silnika 1,300cc ~2,000cc (154 ± 1.litra/min) - kolor czerwony
- dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) - kolor zielony

Mam pojemność 1,8, więc jak na moje oko to raczej mieszczę się między 1,3-2,0 :)

A tak w ogóle to jednak zdecydowałem się na zbiornik 60 litrów :) Podobno ma delikatnie odstawać, ale myślę, że nie będzie źle, bo temu gazownikowi ogarniałem 2 kompy i robiłem montaż neta, a z kolei dziewczyna, która załatwiła ten zbiornik pracuje w Inter Cars i wczoraj byłem z nią na bajerce :P Więc Public Relations na razie w porządku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hany zle dobrane!!

zielone trzeba temu silnikowi... ale to mu wyjdzie po kalibracji...

Pucek kup sobie 2m miedzi 8mm i sprobuj ja przeciagnac w quattro bez zalamania nad dyfrem w szybkim tempie :evil: ... albo inaczej... kup sobie metr bedzie taniej, nastepnie zrob luk powiedzmy 90stopni na odcinku 20cm.. nastepnie sprobuj to wygiac spowrotem... wtedy zrozumiesz...

luknij sobie do butli i pod autem czy czasem gdzies 8-kma nie przylamana jest u Ciebie....i czy masz wielozawor super pod miedz 8mm czy tylko przejsciowke 6na8 dokrecona do wielozaworu... :decayed:

nie wiem, nie znam się, zakładał mi to kolega z Gliwic, instalacja oczywiście BRC

zapłaciłem i tyle, miało być zrobione dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hany zle dobrane!!

zielone trzeba temu silnikowi...

Wtryskiwacze HANA występują w 3 rodzajach w zależności od wydajności:
- dla pojemności silnika 800cc ~ 1,200cc (130 ± 1.5 litra/min) - kolor czarny
- dla pojemności silnika 1,300cc ~2,000cc (154 ± 1.litra/min) - kolor czerwony
- dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) - kolor zielony

Mam pojemność 1,8, więc jak na moje oko to raczej mieszczę się między 1,3-2,0 :)

A tak w ogóle to jednak zdecydowałem się na zbiornik 60 litrów :) Podobno ma delikatnie odstawać, ale myślę, że nie będzie źle, bo temu gazownikowi ogarniałem 2 kompy i robiłem montaż neta, a z kolei dziewczyna, która załatwiła ten zbiornik pracuje w Inter Cars i wczoraj byłem z nią na bajerce :P Więc Public Relations na razie w porządku :P

pojemnosc pojemnoscia...a silnik silnikowi nie rowny... zwaz na to ze masz silnik doladowany...

ale skoro gaziarz znajomy to zrobi tak zeby bylo dobrze... rozumiem ze mapowanie na drodze bedzie??

nie wiem, nie znam się, zakładał mi to kolega z Gliwic, instalacja oczywiście BRC

zapłaciłem i tyle, miało być zrobione dobrze

skoro tak to czemu piszesz ze z miedzia 8mm to mit skoro nie wiesz o co kaman??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro tak to czemu piszesz ze z miedzia 8mm to mit skoro nie wiesz o co kaman??

a co, muszę się aż tak znać żeby twierdzić że miedź 6mm nie wystarczy przy 200 KM?

wolę dmuchać na zimne, zresztą każdy ogarnięty instalator twierdzi że powinno się stosować 8mm, mowa o większej mocy

no i kolejny aspekt, płacę, wymagam, a jak instalator ma "problem" to jadę do innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...