Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8T Quattro AEB 150KM - jaka instalacja i za ile? :)


jasio85

Rekomendowane odpowiedzi

skoro tak to czemu piszesz ze z miedzia 8mm to mit skoro nie wiesz o co kaman??

a co, muszę się aż tak znać żeby twierdzić że miedź 6mm nie wystarczy przy 200 KM?

wolę dmuchać na zimne, zresztą każdy ogarnięty instalator twierdzi że powinno się stosować 8mm, mowa o większej mocy

no i kolejny aspekt, płacę, wymagam, a jak instalator ma "problem" to jadę do innego

nie do końca sie zgadzam, że miedź 8mm jest wymagana przy wiekszej mocy, AEB Podsi'ego na K04 wystrojone w unitronic'u na ok 220 km ma 6mm miedź, mój gazownik też twierdzi, że przy zmianie gratów na ok 250 km nawet ta instalka wytrzyma..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę się spierał, zachce mi się robić 300 PS i będę się prosił gazowników żeby zmienić miedź 6mm na 8mm

zresztą daleko nie trzeba szukać przykładów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro tak to czemu piszesz ze z miedzia 8mm to mit skoro nie wiesz o co kaman??

a co, muszę się aż tak znać żeby twierdzić że miedź 6mm nie wystarczy przy 200 KM?

wolę dmuchać na zimne, zresztą każdy ogarnięty instalator twierdzi że powinno się stosować 8mm, mowa o większej mocy

no i kolejny aspekt, płacę, wymagam, a jak instalator ma "problem" to jadę do innego

ale chwila chwila... ja o jednym a Ty o drugim... stwierdziles ze problem z przeciaganiem miedzi 8mm to zaden problem i to jest MIT (Twoje slowa....) jak dalem propozycje zebys sprobowal sie pobawic odcinkiem metrowym to nagle piszesz ze sie nie znasz... skoro nie wiesz o co chodzi to nie rob zamentu, tyle w temacie...

zeby nie bylo juz OT ....

do autora watku... jak tam zalozona instalka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do miedzi 6mm/8mm nawet 200KM da sobie rade na 6mm jest tylko jedno ale....... bedzie podpierał sie LPG przy 3tys obr :polew:. Do aut turbo i o mocach ponad 150KM miedz min 8 zeby miec zapas i auto ciagneło do odcinki na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś gazownikiem więc Ci się nie chce grzebać w czyimś aucie z taką miedzią, taka jest prawda

ja nie muszę nikomu udowadniać czy dam radę, patrzyłem jak jest poprowadzony przewód zasilający i jakoś nie ma tam super trudnego dojścia, jednym słowem, LENISTWO

Wojtek26, przecież inni koledzy mają rację, co Ty wypisujesz :gwizdanie:

[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 16:27_________________________________________________to tak jak pisanie przez producentów, że dane wtryski są do 200 koni, a w rzeczywistości nie dają rady przy 150KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiu kolorowy zanim mnie zaczniesz oczerniac to przemysl to dwa razy i licz sie ze slowami...

jak widzisz sam ujezdzam 1.8t Q myslisz ze sobie bym nie zalozyl 8mm jakby byla taka potrzeba??

spadki w tym silniku sa w granicach 0.1Bar

dalej ktos uwaza ze miedz 6mm sie nie nadaje do 1.8t??

miedz 8mm zaklada sie tam gdzie jest taka potrzeba! ewenutalnie na wyraznie zyczenie klienta... ale tak ja pisalem wczesniej i widzac to co jezdzi po ulicach... 100 razy wole nie zagieta miedz 6mm niz zagieta 8mm na zwyklych elektrozaworach i wielozaworze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do autora watku... jak tam zalozona instalka??

Instalka podobno założona, ale wyniknęła inna kwestia- graty, które załatwiłem za ok. 920zł (rozrząd, pompa wody, paski, filtry, olej) mieli zrobić wczoraj (czyli dzień po zostawieniu auta), lecz niestety wybrałem wciskany filtr paliwa, a u mnie jest wkręcany :] W każdym razie dziś mam go zamiar odebrać i ocenić :) Na pewno nie zapomnę napisać jak się jeździ :)

Dziękuję wszystkim za pomoc póki co, a wątek możecie dalej maglować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak autko będzie się spisywało na lpg , obawiam się tylko o ten reduktor bo kumpel w B6 miał problemy z tym reduktorem ale to może pojedynczy przypadek tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc Panie i Panowie nadejszla wiekopomna chwila :P Autko odebrane, wszystko śmiga malinowo, zbiornik może minimalnie wystaje ponad koło zapasowe, ale podłoga praktycznie równa. Zatankowałem dziś do pełna, zobaczymy spalanie za kilka dni :] Silnik chodzi jak chodził, czyli malinowo. Wlew paliwa ogarnięty pierwsza klasa, nawet nie widać na pierwszy rzut oka, że mam instalację gazową :P Dopiero bo zajrzeniu do kabiny, z lewej strony od kierownicy jest malutki pstryczek i wskaźnik poziomu gazu. Niestety po odebraniu auta nie otwierał się i nie zamykał z pilota, ale ręcznie z kluczyka. Na szczęście mam drugi i to tylko zbieg okoliczności- baterie padły :P

Jeszcze zamierzam jutro zmienić radio na mojego ślicznego Kenwooda i lada dzień założyć aluminiowe ramki na zegary i to by było chyba na tyle :)

A przy okazji, wiecie może czy jest gdzieś na forum wątek jak wymienić padnięte baterie w kluczyku? ;>

Rozpisałem się na temat, więc to w sumie nawet nie będzie OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bateria to może nie padła tylko się pilot rozkodował bo klemę odpięli przy zakładaniu instalki lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz 23 po Twoim poście poszedłem sprawdzić i chyba niestety nie masz racji :/ Otworzyłem za pomocą kluczyka, odpaliłem i próbowałem naciskać podczas pracy silnika przyciski na pilocie. Potem wyjąłem kluczyk i niestety brak reakcji. Próbowałem kilkakrotnie i albo robiłem to źle, albo bateria faktycznie padła, bo drugi śmiga bez zająknięcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wycieczka po nową baterię będzie potrzebna ,a i przy wymianie dognij blaszki bo ja miałem taki przypadek że wymieniłem baterie i po kilku dniach już pilot nie działał jak się okazało to bateria nie łączyła na stykach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz 23 no właśnie już rozbroiłem kluczyk i mam nawet baterie gotowe do wybrania się z nimi do sklepu. Dziś już sobie chyba daruje, bo nie chce mi się szukać po marketach, może nawet ich tam nie być... Jutro do jakiegoś elektrycznego/ oświetleniowego/ zegarmistrza (w ostateczności) zajrzę.

CR1620 3V - 2 sztuki jakby ktoś szukał do B5 1997r. :)[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 19:47_________________________________________________A tak w ogóle to za taką przyjemność kosztowała mnie 2500 gaz+150 za wymianę rozrządów, pompy wody, filtrów, pasków, oleju. Oczywiście graty były moje (920zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz 23, oczywiście, że na oryginalnych i z 36% rabatem na koleżankę, która pracuje w Inter Cars :) Jedynie filtr paliwa miałem wkręcany, a ona mi dała wciskany, ale się wymieniło i po sprawie :) A co do problemu z otwieraniem z kluczyka- wymieniłem baterię, zsynchronizowałem (otworzyłem auto ręcznie) i śmiga :) A baterie 2x5zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cyklu mieszanym chleje mi 9l benzyny, zaś 11-12 l gazu. Ale mam jeszcze odmę do wymiany, więc może będzie jeszcze mniej :) A gaz polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...