jasio85 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witojcie. Trochę poczytałem wątek i mam swoje typy: 1. BRC sequent 24 2. Landirenzo Omegas Ale chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat Może macie kogoś, kogo możecie polecić z okolic SOCHACZEWA? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 BRC SQ24 wersja do turbo, wtryski pomaranczowe, zwykły reduktor wystarcza nawet jak zrobisz chip-sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Do silnika turbo założyłbym taki zestaw: - Stag 300+ - wtryskiwacze Matrix HD544, hany - parownik KME Silver,Zavoli N, Scopion GT, Magic3 - miedź 8mm chociaz 6mm wystarczyłaby ale lepiej miec wiecej niz mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 do tej mocy 6 mm miedz ma za słaby przepływ tylko 8mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoJA 0 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Co powiecie na coś takiego za niecałe 2500zł do silnika 163km planuje mu zrobić program jeśli to coś zmienia. biornik LPG i wielozawór, Elektrozawór BRC GPL ET98, Reduktor ciśnienia: BRC Genius Max lub BRC Genius MB, Wtryskiwacze: BRC IN03, Czujnik temperatury gazu: zintegrowany w listwie, Czujnik ciśnienia gazu BRC P1, Centralka elektroniczna: BRC Sequent 24, Nowy przełącznik "push-push" z wskaźnikiem poziomu i sygnalizator akustyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio85 0 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Co powiecie na coś takiego NoJa wybacz, ale to mój temat Rozmawiałem dziś z gazownikiem i zaproponował mi: - kontroler wtrysku gazu STAG 300 4 Plus - reduktor Zavoli Zeta S - wtryskiwacze Hana 2000 Co o tym sądzicie? Może jakieś zmiany? ;> To jakiś tam mój znajomy, więc raczej kitu nie wciśnie :] Jeszcze pozostały 2 kwestie niewyjaśnione: 1. chciałbym wlew gazu mieć pod klapką wlewu paliwa, ale on twierdzi, że do Audi koniecznie musi być przejściówka/ wkrętka, bo inaczej klapka będzie wystawać lub coś tam będzie korodować po jakimś czasie/ ewentualnie facet na stacji LPG może porysować mi auto jak się rozpędzi :] 2. twierdzi, że wystarczy 6mm miedzi, bo 8mm to nie będzie do czegoś tam pasować. Proszę o podsumowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talib1990 4 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 co do wlewu, mam właśnie taką przedłużkę i mój znajomy gazownik również mówił że to najlepsza opcja.... ja mam 6mm miedź i z tego co wiem do jakiegoś tam etapu mocy wystarczy spokojnie... ja mam stag 4 wtryski magic jet'y reduktor magic3 i moge ci taki zestawik polecic z ręką na sercu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz 23 0 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Rozmawiałem dziś z gazownikiem i zaproponował mi: - kontroler wtrysku gazu STAG 300 4 Plus - reduktor Zavoli Zeta S - wtryskiwacze Hana 2000 Co o tym sądzicie? Może jakieś zmiany? ;> To jakiś tam mój znajomy, więc raczej kitu nie wciśnie :] Jeszcze pozostały 2 kwestie niewyjaśnione: 1. chciałbym wlew gazu mieć pod klapką wlewu paliwa, ale on twierdzi, że do Audi koniecznie musi być przejściówka/ wkrętka, bo inaczej klapka będzie wystawać lub coś tam będzie korodować po jakimś czasie/ ewentualnie facet na stacji LPG może porysować mi auto jak się rozpędzi :] 2. twierdzi, że wystarczy 6mm miedzi, bo 8mm to nie będzie do czegoś tam pasować. Proszę o podsumowanie redukor dałbym inny a reszta jak najbardziej ok co do wlewu to montaż pod klapką jest fany i wygodny ,wkręcasz przejściówkę i tankujesz sobie bez żadnego problemu i to że kest tankowanie w wygodnym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zavolak średnio sie nadaje do turbo ma duze przerosty cisnienia po cut off-ie i nie reaguje tak szybko na gaz ale daje rade. Rozejrzałbym sie za EG,KME lub Scorpionie Silver mozna wsadzic tez M3 ale rózne sa opinie szczególnie z poczatku produkcji ale jest to dobry reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 wlew wchodzi caly (nawet z korkiem) pod klapke bez przejsciowek bez odstawania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio85 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 wlew wchodzi caly (nawet z korkiem) pod klapke bez przejsciowek bez odstawania... A masz tak może u siebie? Bo on stwierdził, że się nie mieści, a zniechęcał mnie do przejściówek, bo mówił, że na deszczu też będzie trzeba wychodzić z auta do bagażnika, wkręcać, następnie taka przejściówka po wlaniu gazu jest zimna i trzeba kombinować. Jeśli faktycznie się da to zrobić tak, aby nie wystawało itp i jest to WYGODNE, to ja się na to piszę, ale poproszę o więcej informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 tak mam, masz tutaj foto jak to wyglada. pewnie mu sie niechce robic bo duzo latwiej jest walnac w zderzak i po problemie... wygodne jest bardzo bo nie trzeba nic dokrecac,nic nie smierdzi z dokretki bo jej nie ma;) ... , noi wlew czysciutki w zimie zaden lod sie tam nie dostanie. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 miedź tylko 8mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 miedź tylko 8mm 6mm spokojnie starczy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio85 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ten gazownik niby też twierdzi, że spokojnie styknie 6mm. Wolałbym jednak 8mm, ale on też twierdzi, że coś tam nie będzie pasować... A rozwiązanie obok wlewu paliwa ze zdjęcia jest jak najbardziej przyzwoite :] Dzięki za foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon_stalowawola 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 a moja uwaga to zakładać większy reduktor jak by na przyszłość wpadł plan zmiana mocy........bo ja założyłem za mały reduktor a teraz muszę zmienić na mocniejszy 2 razy płacę .nie znam Landirenzo ale brc wykańcza mnie z cenami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ten gazownik niby też twierdzi, że spokojnie styknie 6mm. Wolałbym jednak 8mm, ale on też twierdzi, że coś tam nie będzie pasować... A rozwiązanie obok wlewu paliwa ze zdjęcia jest jak najbardziej przyzwoite :] Dzięki za foto pasowac bedzie bo sa odpowiednie przejsciowki z 8mm na 6mm zeby polaczyc to z reduktorem czy elektrozaworem, jak chcesz juz 8mm to wielozawor tez wersja super zeby to mialo rece i nogi... gaziarz niechce 8mm bo doskonale wie jaki hardcor by go czekal przeprowadzajac 8mm z tylu do przodu auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 :polew: :polew: :polew: to fakt, 8 mm jest cięzko "przeciągnąc" prze auto ale pozniejsza eksploatacja nie przysparza problemów jezeli jest to myslacy facet to wie ze lepiej jest wrzucic 8 zamiast 6mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon_stalowawola 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 albo wrzuci 6 mm i będzie miał nadzieje ,że nie będzie problemów i nigdy się u niego już nie pojawiasz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 :polew: :polew: :polew: to fakt, 8 mm jest cięzko "przeciągnąc" prze auto ale pozniejsza eksploatacja nie przysparza problemów jezeli jest to myslacy facet to wie ze lepiej jest wrzucic 8 zamiast 6mm akurat w tym aucie wolalbym 6mm niezagieta... niz 8mm polamana w 8 miejscach... skoro facetowi ciezko jest wsadzic wlew pod klapke to co dopiero bawic sie w 8mm,.. bo Panowie przy quattro w b5 puszczanie 8mm to czasochlonna zabawa zeby puscic 8mm bez zgiec... luknijcie sobie jakie jest przejscie nad tylnim dyfrem a potem przejscie pod maske od spodu... no chyba ze ktos chce po wydechu leciec... pozatym zeby 8mm miala jakikolwiek sens tak jak pisalem wczesniej przydalby sie wielozawor super i elektrozawor tez pod 8mm bo jezeli zostana seryjne pod 6mm to pomysl zupelnie bezsensowny...noi plany z modyfikacjami na ponad 200km bo jezeli ma zostac seria to 6mm w zupelnosci wystarczy i jeszcze zostanie... a jak juz sie zapierac o te 8mm to puscilbym Faro przynajmniej bylaby pewnosc ze nie bedzie polamany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się