Tomson 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Efekt wczorajszego grupowego chipowania w ECU Project. Przed softem wycięty katalizator (tfu świństwo!). przebieg: 240000km Wszystkim niezdecydowanym polecam ECU Project, bo chłopaki czynią wiele dobra tymi swoimi laptopami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 wszytsko pieknie tylko czemu ten wykres taki falisty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ta fala powodziowa pomiędzy 3000, a 3600 to ślizgający się rozrząd, napinacz do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 to nie lepiej bylo najpierw auto doprowadzic do pelnej sprawnosci a potem hamowac i modzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Do wymiany, ale za 30000km poza tym mam do Wrocławia 270 km, więc trochę ciężko było jeszcze raz jechać, a tragedii przecież nie ma.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Powodem spadku momentu i mocy w zakresie 3000-3600 jest źle napięty rozrząd. Co nie znaczy że należy go odrazu wymienić. A poprawa napięcia paska wiąże się z wymianą rozrządu a co za tym idzie z wydatkiem ponad 1000zł Na drodze tego nigdy nie czuć. Na ten przebieg auta i tak zaskakująco sporo wyszło Ps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 tak jak mówisz ogień i mrugająca kontrolka ESP na 3 biegu na zimowych papciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midqard 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Do wymiany, ale za 30000km poza tym mam do Wrocławia 270 km, więc trochę ciężko było jeszcze raz jechać, a tragedii przecież nie ma.. Powodem spadku momentu i mocy w zakresie 3000-3600 jest źle napięty rozrząd. Co nie znaczy że należy go odrazu wymienić. A poprawa napięcia paska wiąże się z wymianą rozrządu a co za tym idzie z wydatkiem ponad 1000zł Na drodze tego nigdy nie czuć. Na ten przebieg auta i tak zaskakująco sporo wyszło Ps. to ja bym chciał zobaczyć log dynamiczny gr.4 :gwizdanie: Tomson wynik z serii b. dobry miałem prawie taki sam ale nie podkrecilem swojego do 174 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Na jakiej dawce i doladowaniu jest program jezeli mozna wiedziec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 jeszcze nie robiłem logów, ale jak zrobię, to dam info [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 23:14_________________________________________________grupa 008 i 011: Log (1 - 011,008,011,008) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 nie wiem jakim cudem wyszlo tyle,turbo sie troche przycina i przeplywka za swiezo to nie wygalada,albo filtr powietrza zapchany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 To już wiadomo skąd takie fale na wykresie. Turbo nie równo ładuje. Przepływka faktycznie tnie dawke, wyczyść ja lub wymień to jescze parę KM odzyskasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 zapieczone czy jak? do czyszczenia czy poupalać? notlaufow żadnych nie mam, fura idzie jak kuna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 zapieczone czy jak? do czyszczenia czy poupalać? Jak roiłeś program to Ci nic nie powiedzieli że jest problem z równym doładowaniem??? Spróbuj najpier troche auto przegonić jak nie pomoże to zostaje tylko czyszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 No przeładowywało wtedy delikatnie. Dopóki nie zacznę łapać notlaufów to będę go gonił, chyba nie ma się co wyrywać z tym czyszczeniem?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Pewnie ale kontroluj, jak będziesz robił rozrząd to weź turbinkę na stół.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Teraz skleiłem dopiero, że ja filtr powietrza wymieniałem 2 lata (35 tys km) temu, więc to może być filtr, a nie brudna przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Wynik ladny ale co do tego filtra powietrza to Ci powiem ze rzeznik jestes... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Teraz skleiłem dopiero, że ja filtr powietrza wymieniałem 2 lata (35 tys km) temu, więc to może być filtr, a nie brudna przepływka Ostro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 małe nieporozumienie z mechanikiem, który robi mi czasami wymiany oleju, filtrów itp jutro z rana chwytam za filtry i robię od nowa logi mam nadzieję, że przepływka nie dostała w dupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się