kamilmlody Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 A ja spróbował bym w ogóle nie wkładać termostatu i zobaczyć czy ustąpi czy nie ustąpi. Ewentualnie, jesli ma to wpływ na szczelność układu, wybebeszyć jakiś stary termostat tak zeby zostala tylko blacha z dziurą
cinek_85 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 Bez termostatu to jest zimno jak cholera, a z termostatem z dziurka juz lepiej, ale nie dogrzewa wiec zimno i wieksze spalanie, takze juz sam nie wiem co robic, moze jakies inne sugestie...
kamilmlody Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Ale ja mówię w fazie testów Bez termostatu w takiej temperaturze nie będzie łapał 90stopni jesli wszystko jest prawidłowo. Jesli dalej bedzie sie grzał, obczaił bym pompke
seban111 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 witam. Ja tylko podpowiem w sprawie wisko . Jak juz sie zdecydujesz na wymiane to trzeba uwarzac bo ja kupilem wisko firmy BEHR ( chyab ak sie to pisze a moze BERU) dalem za nie 500zł i i okazalo sie ze kuier jak je wiozl do sklepu to je polozyl nie tak ja trzeba i po zalozeniu wyszło ze jest trafione , potem czekałem 2 miechy na reklamacje bo wisko musialo wrocic do dojczów i jak juz tam wrocilo to były takie jaja ze masakra . Pytam sie w moim zaprzyjanzionym sklepie jak tam mje wisko a oni mowia ze dzownili do hurtowni z ktorej zamawiali to wisko i ci w hurtownie jeszcze nie wiedza co jest grane bo nik z nich nie zna niemieckiego i nie maja jak sie dowiedziec co jest 5 z tym wiskiem ( wiem ze to brzmi jak jakas czarna komedia ale naprawde tak było) wynik tego byl taki ze po 2 miechac uznali mi reklamacje przysłali nowe wisko ( wg mnie nie do konca sprawne ) ale sie troszke poprawilo . U mnie z mocnym nagrzewaniem ale tylko latem pomogło płukanie nagrzewnicy. Gdy temp spada tak jak teraz zima to trzyma od 89 do 93 ale jak wroci lato to spkojnie dojdzie do 105 . Mało tego w aso powiedzili mi ze to wcale nie jest zlete 105 do 110 topni C co mnie mocno zdziwilo. Powiedzieli ze skoro jezdze na oryginalnym płynie ( czyt febi) to spoko jest bon spokojnie wytrzyma 115 stopni ( mysle sobie no no on wytrzyma ale uszczelka pod glowica nie wytrzyma) ale jak narazie jest ok POZDRAWIAM I ŻYCZE SZYBKIEGO UPORANIA SIE Z PORBLEMEM
seba2212 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 A moze wystarczy sam czujnik temperatury wymienic??
spawacz1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 :kwasny:kolego w czasie jazdy jaj trzyma temp. a w czasie postoju nie to co ma do tego termostat zmień mechanika a nie termostat jeśli pokręcisz silnikiem na postoju i temp. wraca znaczy ze wisko, u mnie kurier też przywiózl nie w tej pozycji jak zmienialem ale wszystko jest w porządku wydajesz pieniąze bez namyslu a mówisz że ich za dużo nie masz chyba jest odwrotnie bo wybraleś mechanika ktory zna się na zmianie wydechow conajwyżej ja kiedyś też takiego mialem i dawno skończylem z nim współrace zrób to samno i zmień wisko każdy umaty mechanior powinien najpierw sam się przejechać i dojść do takiego wniosku po pierwszej zmianie termostatu a ni ekupowałeś następne a on kroil z aich wymianę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się