Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] ESP a obroty silnika


kristof79

Rekomendowane odpowiedzi

W moim aucie jest taka dziwna sytuacja zwiazana z esp i obrotami na wcisnietym pedale sprzegla :mysli:. Otoz kiedy esp jest wlaczone i mam wcisniety pedal sprzegla dodajac gazu silnik rozkreca sie maksymalnie do 3000 obr/min i tam sie zatrzymuje. Nastepnie, nie puszczajac sprzegla ani gazu wylaczam esp i natychmiast obroty podnosza do maksa, jednakze gdy wciskam gaz bez sprzegla i z wlaczonym esp nic takiego sie nie dziej obroty podnosza sie normalnie.

Ponadto przy predkosci od ok110 do 140 km/h samochod wpada w dziwne wibracje na 5tym i 6tym biegu. Nie sa one ciagle, poprostu sie pojawiaja i znikaja.

Prosil bym o pomoc w temacie glownym badz w obu.

Dziekuje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mozeby tak VAG-a podlaczyl jeden z drugim?

zapewne uszkodzony czujnik polozenia sprzegla, nie jest to dobre dla silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też tak mam z esp i się tym nie przejmuję, kiedyś zapytałem o to mechanika to wymyślił jakiś czujnik sprzęgła, że niby padnięty :>

Czujnik sprzegla zostal wymieniony tydzien temu w audi. Zwiazane to bylo z tym ze nie dzialal tempomat. Ja sie poprostu zastanawiam czy to jest prawidlowe zachowanie silnika czy jest z tym cos nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo, auto kupowałem w Niemczech z salonu audi ( używane ) z roczną gwarancją ze strony salonu ale tylko na terenie DU, był zemną kolega który ma b6 i takiego czegoś nie ma u siebie i stwierdził że coś jest nie tak, sprzedawca powiedział że tak ma być, po prostu esp odcina wkręcanie obrotów na sprzęgle, jeżdżę tak już rok i się przyzwyczaiłem. Chyba że mię w balona zrobił :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w 2.0 BRD Q też jest tak ze przy włączonym ESP obroty max 3000 tys przy wciśniętym sprzęgle, a jak puszczę sprzęgło to normalnie do końca nie próbowałem tego przy wyłączonym ESP ale wydaje mi sie że to jest ochrona sprzęgła przez producenta ale nie jestem tego pweny ale u mnie od początku tak jest czyli już 4 lata auto kupione jak nowe nie zauważyłem aby to miało jakiś wpływ na jazdę w moim przypadku ale przy najbliższej wizycie w ASO zapytam o to i zobaczymy jaka tym razem będzie historyjka przedstawiona Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Szanowni koledzy troche ciezko mi uwiezyc w takowy pomysl :audi::mysli: akurat w tym przypadku opisanym w tym watku chodzi o autko mojego kumpla i teraz jedno podstawowe pytanko a mianowicie dlaczego owe B7 z mocniejszym 140 konnym i 16 zaworowym silnikiem jest slapsze jezeli chodzi o rozpedzanie sie ze startu zatrzymanego jak i podczas przyspieszania na poszczegolnych biegach od chociazby mojego AWXa?

Wydawalo mi sie , ze mocniejszy i oszczedniejszy silnik powinnien czyms sie wykazac a wedlug mojej oceny tak nie jest.

Jezdzilismy na zmiane to kumpla B7 BRE to moim B6 AWXem i oboje z kumplem stwierdzilismy , ze jego B7 slabiej sie zawija a szkoda bo autko ladne , mlode bo z 2007r i tu maly zonk :wallbash: , troche konstruktorzy sie nie popisali za duzo do powiedzenia mieli "ekolodzy" i te ich filtry czastek stalych.

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...