Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przeładowanie Turbo - Proszę o pomoc - Nowe logi str2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fajnie każdy krytykuje co nie jego a mapa sterowania n75 jest prawidłowo napisana i kata dynamicznego tez i wiele innych map, a widział ktoś logi statyczne i dynamiczne wszystkich podstawowych grup auta 100% z tym programem, na tym sofcie porusza się ponad 20 auto i to w różnych krajach europy , sprawdzany był na hamowniach inercyjnych jak i obciążeniowych nawet przez kilku znanych i cenionych firm tuningowych w szczególności w niemczech i francji i to jest program napisany pod 100% sprawnego audika a4 z silnikiem afn z lat 96-97 pod oryginalne wtryski afn i turbo vnt15 starszego typu z mała gruszka.

każdy krytykuje ze jego lepsze żaden tuner nie pochwali pracy drugiego na pewno nie w polsce

Opublikowano

program napisany pod 100% sprawnego audika a4 z silnikiem afn z lat 96-97 pod oryginalne wtryski afn

przykład pierwszy lepszy z brzegu - pump tension podniesione z 3.9 na 4.4V - twoim zdaniem jest to normalne pod ori wtryski :cool1:

Opublikowano

fajnie każdy krytykuje co nie jego a mapa sterowania n75 jest prawidłowo napisana i kata dynamicznego tez i wiele innych map, a widział ktoś logi statyczne i dynamiczne wszystkich podstawowych grup auta 100% z tym programem, na tym sofcie porusza się ponad 20 auto i to w różnych krajach europy , sprawdzany był na hamowniach inercyjnych jak i obciążeniowych nawet przez kilku znanych i cenionych firm tuningowych w szczególności w niemczech i francji i to jest program napisany pod 100% sprawnego audika a4 z silnikiem afn z lat 96-97 pod oryginalne wtryski afn i turbo vnt15 starszego typu z mała gruszka.

każdy krytykuje ze jego lepsze żaden tuner nie pochwali pracy drugiego na pewno nie w polsce

kolego ,mapę N75 do kazdego auta robi sie inną [nawet do kazdego AFN z turbosprezarka vnt15] - nie ma takiej samej do wszystkich, a najlepsze jest to ze czasami nawet sie jej nie rusza, wiec prosze nie pisz ze jest dobra ... :wink4:

po drugie masz tu logi seryjnego AFN z grupy 004 [po otwarciu przewin na dół]

http://vaglog.rtnet.pl/clubmix_32840.html

porownaj to z logiem z programem z Twojego sterownika

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b0aa1171ce42aed6

i pokaz mi gdzie jest modyfikacja ... ???

o dowalonym paliwie wiadrami juz pisac nie bede ...

to jest gotowiec [i w dodatku kiepski] i tyle, a ze w jednym aucie jako tako to jezdzi to nie znaczy ze bedzie jezdzil w drugim takim samym...

Opublikowano

przepraszam ale odbiegamy od głównego tematu , temat miał służyć pomocy koledze który ma problem i kolega ma a4 afn quattro a obecnie jeździ na sterowniku 21ce ze zwykłego afn z kodowaniem 00002 i w dodatku miał problemy z łączeniem styków miedzy sterownikiem i wtykiem , obecnie kolego jaras231 sprawdza wszystkie możliwe przyczyny w/w przeładowania

na temat map i chip tuningu można rozmawiać godzinami i nawet się wykłócać, tak że koledzy wy jesteście wielcy a ja jestem tylko Heńkiem ze stodoły

pozdrawiam wszystkich a kolega jaras231 na pewno się wypowie jak auto będzie pracować oki :)

Opublikowano

N75 nie dostaje napięcia ze sterownika, napięcie na N75 jest cały czas po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję zapłon, sterownik steruje N75 poprzez podawanie bardzo krótkich impulsów masą. Jeśli N75 nie dostaje impulsów masy z ECU to jest w pozycji spoczynkowej czyli takiej w której otwarty ma kanał pomiędzy króćcem VAC a OUT czyli cały czasz przepuszcza podciśnienie wytwarzane przez pompę podciśnienia, które wciąga (po uruchomieniu silnika) sztangę w górę do wnętrza gruchy. Impulsy masy dostaje wtedy jeśli rzeczywiste ciśnienie doładowania jest większe niż ciśnienie zadane i aby utrzymać ciśnienie na zadanym przez ECU poziomie.

Nie mierzy się napięcia dochodzącego do N75 tak jak Ty to zmierzyłeś, mierzy się wartość napięcia pomiędzy pinem nr 1 wtyczki od N75 a masą silnika (przy włączonym zapłonie) a który to jest pin nr 1 to się przekonasz łącząc końcówki miernika najpierw pomiędzy jeden z pinów wtyczki a masę a potem pomiędzy drugi a masę. Przy jednym tylko z pomiarów będzie wartość napięcia taka jak na akumulatorze.

Rozumiem o co chodzi, zmierzę to jeszcze raz tak jak piszesz.Pomiar ten miał wykluczyć brak łączności miedzy N75 a sterownikiem

Z tym że wygląda na to iż N75 dostaje jakieś sygnały gdyż po przegazowaniu na luzie sztanga turbiny opada, a gdy by nie dostawał impulsów to by nie drgnęła? mam rację?

nie dopracowany ten czip, mapa dynamicznego kata wtrysku nie poprawiona, paliwa dużo, jedz na korektę czipa

no nie mam gdzie jechac na korektę :confused4: dzwoniłem do goog... w okolicy poznania i gość powiedział że nie zrobi mi korekty, ale może w grać ori i zrobić od nowa moda za 900zł :confused4: a w to co jest w tej chwili wgrane nie ma zamiaru zaglądać :(

przepraszam ale odbiegamy od głównego tematu , temat miał służyć pomocy koledze który ma problem i kolega ma a4 afn quattro a obecnie jeździ na sterowniku 21ce ze zwykłego afn z kodowaniem 00002 i w dodatku miał problemy z łączeniem styków miedzy sterownikiem i wtykiem , obecnie kolego jaras231 sprawdza wszystkie możliwe przyczyny w/w przeładowania

na temat map i chip tuningu można rozmawiać godzinami i nawet się wykłócać, tak że koledzy wy jesteście wielcy a ja jestem tylko Heńkiem ze stodoły

pozdrawiam wszystkich a kolega jaras231 na pewno się wypowie jak auto będzie pracować oki :)

no ok, był problem tego typu że nie łączyły styki w ECU, a mianowicie pedał gazu nie działął, pogoda deszczowa, w tej chwili przeczyściłem styki sprayem "kontakt" i lekko przeszlifowałem papierem ściernym o granulacji 180-200 dokładnie nie pamietam, ale mniejsza o to. Problem z pedałem gazu znikł, ale przeładowanie jest nadal, a na dodatek nie wyskakuje żaden błąd w ECU

I jeśli ktoś zna dokładnie jakie są różnice miedzy kodowaniem 00002 a 00003 i jakie moga być efekty jazdy z innym kodowaniem to prosiłbym o wypowiedz.

Ps Może ktoś z Poznania lub okolic z AFN'em czyta temat i chciałby pomuc tzn. podpiąć do siebie ten sterownik i zroibić Log'a to prosiłbym o kontakt

Ps2 Chwilowo nie mam stalego dostepu do neta, bede sie starał odpowiadać w miarę możliwości

Opublikowano

Rozumiem o co chodzi, zmierzę to jeszcze raz tak jak piszesz.Pomiar ten miał wykluczyć brak łączności miedzy N75 a sterownikiem

Z tym że wygląda na to iż N75 dostaje jakieś sygnały gdyż po przegazowaniu na luzie sztanga turbiny opada, a gdy by nie dostawał impulsów to by nie drgnęła? mam rację?

masz rację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...