Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Jaka wersja 1,9 TDI- jest najmniej awaryjna


arczi86

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno 1Z ale tego silnika w B6 nie ma. W B6 wszystkie 1,9 są PD i wszystko zależy od poprzedniego właściciela. Dobrze traktowany PD może tyle samo bez awaryjnie nakręcić co jego poprzednicy, te silniki wymagają większej dbałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego może sie myle ale w A4 B6 masz silniczki

AVB - 100 km 250 NM 5 biegów

AWX - 131 km 285 NM 5 biegów

AVF- 131 km 320 NM 6 biegów

Wszystkie na pompowtryskach ale ja chyba bym już szukał tego AVF z skrzynią 6 biegową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam obecnie avf którym teściu jeździł ponad 2,5 roku a ja teraz prawie rok i autko hula bez szwanku a jeździ się naprawdę przyjemnie a co najważniejsze ekonomicznie(po virusie na niecałe 180KM średnie spalanie 6l) po za rozrządem olejem i filtrami do silniczka ani ja ani teściu nie dołożył ani grosza więc jeśli b6 to na pewno z silnikiem avf :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli doradzacie wersje 130 konną /310 Nm

Tak doradzamy. Ma najwiecej Nm i jest najbardziej podatny na mody zw np na najwieksze sprzeglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli doradzacie wersje 130 konną /310 Nm

W zasadzie bez różnicy, czy kupisz AWX (130PS, 5 biegów) czy AVF (130PS, 6 biegów i ciut większy moment). Poczytaj o różnicach w skrzyniach. Jak dużo jeździsz po mieście, to skrzynią 6'tką trzeba trochę powachlować, natomiast w trasie jest lepsza bo wrzucasz 6. i jest po prostu ciszej. Przede wszystkim to stan samochodu, a różnica między AWX, a AVF jest drugorzędna. Ja osobiście do miasta brał bym AWX, natomiast jak ktoś jeździ większość tras, to AVF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nn trasę to 6 biegów może być, ale w mieście nie chciał bym tej skrzyni bo od wachlowania lewarkiem można rękę zwichnąć :polew:

Jest jeszcze silniczek BKE w B6 :tongue4: wkładany od 2004.06r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nn trasę to 6 biegów może być, ale w mieście nie chciał bym tej skrzyni bo od wachlowania lewarkiem można rękę zwichnąć :polew:

Jest jeszcze silniczek BKE w B6 :tongue4: wkładany od 2004.06r

Co sie tak chwalisz :tongue4: silnik AVB tez daje rade :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nn trasę to 6 biegów może być, ale w mieście nie chciał bym tej skrzyni bo od wachlowania lewarkiem można rękę zwichnąć :polew:

Jest jeszcze silniczek BKE w B6 :tongue4: wkładany od 2004.06r

Eeeee tam... po prostu kręcisz na każdym biegu do czerwonego, da się przeżyć z "6". :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nn trasę to 6 biegów może być, ale w mieście nie chciał bym tej skrzyni bo od wachlowania lewarkiem można rękę zwichnąć :polew:

Jest jeszcze silniczek BKE w B6 :tongue4: wkładany od 2004.06r

Co sie tak chwalisz :tongue4: silnik AVB tez daje rade :chytry:

No jasne że daje rade i to jak :evil::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręcisz do czerwonego i ekonomia idzie w piz*.. Ale frajda jest,

ja mam avf i jeszcze sprawne ręce. Moja żona tez się nie skarży... :evil:

nie jest tak źle z tą 6-stką a w nagrodę większe sprzęgło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle nie jest ale do miasta wole jednak 5 biegów, mam w b7 6 więc jakieś porównanie jest :wink4:

Duży plus 6 jest to że jest większe sprzęgło i dobra baza pod mody :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...