Gość Keżor Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 ściągasz klapke od bezpieczników tam masz dwie śrubki 8ki właściwie to wszędzie masz 8ki potem w tym małym schowku masz jedną i w tym podłużnym schowku po prawej jedną łącznie 4 śrubki odkręcasz i ściągasz potem włazisz głową tak żebyś widział te zawleczki co trzymają listwe tą krótką bierzesz płaski śrubokręt i zrywasz je z bolców na siłe ;] na tej krótkiej listwie są dwie zawleczki po prawej stronie kierownicy ściągasz jedną zawleczke od tej długiej listwy potem demontujesz schowek dwie śruby pod klapką (taka sama jak od bezpieczników ) jedna jest w środku w schowku na lewej ściance i jedna u góry przy zamku łącznie 4 odkręcasz wyjmujesz włazisz głową zrywasz zawleczki i.... teraz sie zaczyna otóż została jedna zawleczka dokładnie na środku konsoli ni c**j sie nie da do niej dostać trzeba zdemontować wszyyyystko a więc otwierasz między siedzeniami tam kaj masz wtyk do vaga, popielniczke i odkręcasz tą śrube co tam jest jedyna śrubka większa odkręcasz śrubki koło gałki zmiany biegów (połączenie tunelu z kokpitem) masz tam po dwóch stronach śrubki chyba zczajone pod zaślepkami potem z tyłu kokpitu masz jedną śrube od strony kierownicy , niedaleko pedału gazu też pod zaślepką nie wiem jakie masz radio w każdym razie je demontujesz jak nie umiesz to po ptokach jak umiesz to wyjmij je pod radiem masz po bokach dwie śrubki odkręcasz je i ściągasz ramke na siłe potem masz 4 śrubki do okoła acha, zanim zdejmiesz radio to jeszcze wymontuj zapalniczke wysuwasz popiołke i masz tam takie dwa wycięcia jak spojrzysz w kształcie elipsy wkładasz tam dwa śrubokręty i wciskasz tam takie zatrzaski jakby lub rwiesz na siłe ja zawsze rwałem na siłe i nie dawno zauważyłem że sie da normalnie no. musisz jeszcze odpiąć wtyczke od zapalniczki to już nie kłopot i ściągasz kokpit potem odciągasz troche ten stelaż co tam został i śrubokrętem płaskim zrywasz ostatnią zawleczke ;] prawda że proste ?? w razie pytań pisać, postaram sie zrobić jakieś fotki poglądowe. jest to tekst pisany przezemnie na gygy
mdzej25 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 witaj Jak to zdemontuje to dostane sie do nagrzewnicy czy cos jeszcze trzeba zdemontować. Jest troche roboty? A czy te zatrzaski można użyć ponownie czy lepiej kupic nowe. A zdejmowałeś kiedys nagrzewnice?
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Ja nagrzewnicę zdejmowałem. Trzeba niestety mieć duuuużo cierpliwości i zdemontować całą konsolę.
mdzej25 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Dzięki Ja chyba sobie odpuszcze narazie wymianę i ja od kamienie jakimś środkiem firmy STP , K2, CRC, VALVOLINE , moze cos to da. :a4fan:
marioti Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 A ja środkową zawleczkę olałem. Wyrwałem na siłę i git. Tymbardziej że zarówno od kierowcy jak i po prawo od niej masz kolejne zawleczki które można demontować bez rozbierania wszystkiego. Po zamontowaniu nowych listew i ominięciu środkowej zawleczki wszystko i tak ładnie dolega i nic nie trzeszczy :-)
Klima Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Może macie sposób na regenerowanie carbonu? mam troche podrapany na drzwiach i chce to zrobić ale nie wiem jak. naklejać folię?
ziomati Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 a jak zdejmować listwy w drzwiach ?[br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 13:46 _________________________________________________już sobie poradziłem...trzeba odkręcić boczek i potem już jest spoko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się