Reniu 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Będzie dobrze! Trzymaj się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newman 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Już lece do salonu Tak sobie czytam dobry wątek na forum A6: http://www.a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-jak-poznac-konczacy-sie-rozrzad-vt12115.htm przeryłem z grubsza ten temat ... i po ostatniej lekturze watku o V8 i nie trzymaniu serii coraz bardziej skłaniam sie ku V6 3.0 benz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ale z drugiej strony czy odczujesz tą różnicę przykładowo 10-20 PS? nawet gdyby S4 miało te 300 koni to i tak dużo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Ja przeryłem cały i wniosek mam taki... jak 3.0TDI to rok modelowy 2007+ a jesli wcześniejsze to wymiana całego rozrządu na poprawiona wersje (ok 6000 ASO). No i takim sposobem zjebałem sobie marzenia Przy moich przebiegach takie V6 3.0 by nie było głupie ale z drugiej strony czy odczujesz tą różnicę przykładowo 10-20 PS? nawet gdyby S4 miało te 300 koni to i tak dużo... Jędrek... tu nie jest mowa o ubytku 10KM tylko 100KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 a ile frajdy z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 no ubytek 100 koni to faktycznie ogromna ilość... Reniu A6 3.0 tdi rok modelowy 2007 to już ok 100tys w PL.. a ile robisz km rocznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Hehe Jędrek... niestety to absolutnie poza moim zasięgiem mój przebieg roczny ok 6000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 to nie lepiej kupić jakieś 1.8T? wiem, że to dużo pieniążków... poza moim zasięgiem finansowym tym bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newman 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ja robie tyle km co Reniu....poza okresem wakacyjnym gdzie w sierpniu juz mam 1300 co do ubytku 100KM to bylo w rs4.... w s4 chyba mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ja słyszałem o spadku mocy rzędu 20 PS (ale może się mylę)... ale to łatwo można zweryfikować poprzez hamownię. ciekawe czy ktoś z posiadaczy S4 B6 z naszego forum był hamować auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Tu zerknij, smutna lektura http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77606 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ja słyszałem o spadku mocy rzędu 20 PS (ale może się mylę)... ale to łatwo można zweryfikować poprzez hamownię. ciekawe czy ktoś z posiadaczy S4 B6 z naszego forum był hamować auto? nie był nikt i to jest w tym wszystkim najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newman 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 no tak ale tam głownie o RS4 pisza... wiem ze to ten sam silnik co w s4 tyle ze uturbiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 o RS słyszałem.. ale o S słyszałem, że mniejsza utrata mocy.. to niefajne dlatego wolę silniki z turbinką, a najlepiej TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 no tak ale tam głownie o RS4 pisza... wiem ze to ten sam silnik co w s4 tyle ze uturbiony RS4 B7 to wolnossak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dokładnie... 4.2 FSI "420 ps" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newman 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 co ja pisze za bzdury... pogielo mi sie z s4 b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 piszcie więcej takich tematów konkretnych odnośnie silników itd chętnie się naucze czegos nowego....bo z moja wiedzą to tylko o pierdołach moge pisać i potem rodzą mi się w głowie jakies pomysły z diodami i body RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 grześ zawsze idzie wsadzis silnik z S4 , i przespawać podłoge do Quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 grześ zawsze idzie wsadzis silnik z S4 , i przespawać podłoge do Quattro wsadze 3.0TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się