Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Meetingi KUJAWSKO-POMORSKIE


felipe.avant

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jedrekx

    5090

  • Reniu

    3605

  • Artur82

    2597

  • WIŚNIA

    2451

Top użytkownicy w tym temacie

ale z drugiej strony czy odczujesz tą różnicę przykładowo 10-20 PS? nawet gdyby S4 miało te 300 koni to i tak dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przeryłem cały i wniosek mam taki... jak 3.0TDI to rok modelowy 2007+ a jesli wcześniejsze to wymiana całego rozrządu na poprawiona wersje (ok 6000 ASO).

No i takim sposobem zjebałem sobie marzenia :nabijasie:

Przy moich przebiegach takie V6 3.0 by nie było głupie :mysli:

ale z drugiej strony czy odczujesz tą różnicę przykładowo 10-20 PS? nawet gdyby S4 miało te 300 koni to i tak dużo...

Jędrek... tu nie jest mowa o ubytku 10KM tylko 100KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ubytek 100 koni to faktycznie ogromna ilość... Reniu A6 3.0 tdi rok modelowy 2007 to już ok 100tys w PL.. a ile robisz km rocznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe Jędrek... niestety to absolutnie poza moim zasięgiem :sorry: mój przebieg roczny ok 6000 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie lepiej kupić jakieś 1.8T? :kox: wiem, że to dużo pieniążków... poza moim zasięgiem finansowym tym bardziej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem o spadku mocy rzędu 20 PS (ale może się mylę)... ale to łatwo można zweryfikować poprzez hamownię. ciekawe czy ktoś z posiadaczy S4 B6 z naszego forum był hamować auto? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem o spadku mocy rzędu 20 PS (ale może się mylę)... ale to łatwo można zweryfikować poprzez hamownię. ciekawe czy ktoś z posiadaczy S4 B6 z naszego forum był hamować auto? :mysli:

nie był nikt i to jest w tym wszystkim najlepsze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o RS słyszałem.. ale o S słyszałem, że mniejsza utrata mocy.. to niefajne :wallbash: dlatego wolę silniki z turbinką, a najlepiej TDI :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale tam głownie o RS4 pisza...

wiem ze to ten sam silnik co w s4 tyle ze uturbiony

RS4 B7 to wolnossak :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -makaveli-

piszcie więcej takich tematów konkretnych odnośnie silników itd :notworthy:

chętnie się naucze czegos nowego....bo z moja wiedzą to tylko o pierdołach moge pisać :embarrassed:

i potem rodzą mi się w głowie jakies pomysły z diodami i body RS :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...