Borisem Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Witam! Szukałem lecz nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem tzn. Od pewnego czasu słyszę syczenie w aucie podczas gdy kierownica jest w pozycji "luz" wystarczy że delikatnie nią ruszę a syczenie ustaje .Jeśli chodzi o sam układ pracuje normalnie brak jakichkolwiek innych objawów Kierownica kręci się normalnie , płynu nie ubywa, pompa wydaje się że pracuje normalnie , układ chodzi równo bez żadnych zgrzytów . Zmieniłem płyn na nowy , nowy zbiorniczek cały układ odpowietrzyłem .Może ktoś ma jakiś pomysł ?
BUDY Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 ciężko powiedzieć miałem to samo ale mi pomogła wymiana płynu może gdzieś jest mała nieszczelność że nie pluje płynem a zaciąga powietrze miałem tak w MONDEO
krzychu2012 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Takie syczenie, bardzo głośne zauważyłem w swojej a4. Naprawde myślałem ze to pękł wąż od doładowania. Tyle że pojeździłem tak przez godzine, syczenie zmieniło sie w wycie. Potem straciłem całkowicie wspomaganie, najgorsze że zmiana pompy nic nie dała. Przepłukałem układ wymieniłem płyn i nic ani śladu wspomagania. Więc może to jest ten sam objaw. Do tej pory nie wiem czy coś z maglownicą. Brak gotówki na naprawe w warsztacie. Może ktoś poradzi co to może być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się