rafalx11 Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Witam jadąc dziś spokojnie samochodem na liczku pokazało mi temperaturę jakieś 100 stopni . Jak sprawdzić czyta temperatura jest prawdziwa i czy coś mi licznik lub czujnik nie oszukuje bez komputera . Odkręciłem korek płynu i płyn był letni .
SotoM Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 kup termometr i sprawdź - najlepiej to z na kompie sprawdzic wskazanie lub na podkladke drugi czujas...
rafalx11 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 gdzie dokładnie jest ten czujnik ?
exe Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 pewnie chodzi o ten 4-pinowy, jest w króćcu, który jest od głowicy.
rafalx11 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 jakieś foto było by ? [br]Dopisany: 05 Luty 2011, 07:06_________________________________________________Wymieniłem dziś ten czujnik i niestety nic (26 zł ) . Nadal jak na zimnym silniku przekręcę na zapłon to temp jest poza 60 stopni jakieś 65 . Zostaje tylko komputer . Można zrobić korektę tego wskaźnika na kompie ?
exe Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 podłącz VAGA na zimnym i porównaj temperatury z czujników, będziesz wiedział czy ten który kupiłeś jest dobry. Może wskaźnik jakiś lewy? ;p
rafalx11 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Odkąd go mam to nie było z nim problemów , no możne w porównaniu z poprzednią B5 to temperatura pokazywała ciut więcej niż 90 , ale to dopiero jak się porządnie zagrzał . Teraz tylko przekręcę na zapłon to odrazu jest jakieś 60 kilka .[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 17:19_________________________________________________Właśnie przejechałem jakieś 200 km i podczas drogi w jedna stronę temp skałka jak szalona od 80 do 100 i troszkę nawet ponad stopni i taksie na tych większych wartościach utrzymywała . Po dojechaniu , zgaszeniu silnika i zatankowaniu w drodze powrotnej było już normalnie . Temp max 90 stopni i to sporadycznie a tak to normalnie 75-80 . Miałem też wrażenie ze przy świrowaniu wskaźnika coś było nie tak z temperaturą na klimatroniku była jakby za niska temp jak na to co ustawiłem na nim . Co o tym myślicie ? , mogło też coś się stać z termostatem ?
rikardo Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Odkąd go mam to nie było z nim problemów , no możne w porównaniu z poprzednią B5 to temperatura pokazywała ciut więcej niż 90 , ale to dopiero jak się porządnie zagrzał . Teraz tylko przekręcę na zapłon to odrazu jest jakieś 60 kilka .[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 17:19_________________________________________________Właśnie przejechałem jakieś 200 km i podczas drogi w jedna stronę temp skałka jak szalona od 80 do 100 i troszkę nawet ponad stopni i taksie na tych większych wartościach utrzymywała . Po dojechaniu , zgaszeniu silnika i zatankowaniu w drodze powrotnej było już normalnie . Temp max 90 stopni i to sporadycznie a tak to normalnie 75-80 . Miałem też wrażenie ze przy świrowaniu wskaźnika coś było nie tak z temperaturą na klimatroniku była jakby za niska temp jak na to co ustawiłem na nim . Co o tym myślicie ? , mogło też coś się stać z termostatem ? Zrób diagnostykę VAG-iem. Bez tego to jest tylko gdybanie i można nie potrzebnie połowę części wymienić. Jak to zrobić to znajdziesz info w dziale Diagnostyka oraz kup oryginalny czujnik w ASO. Zakładając zamienniki nigdy nie wiadomo tak do końca na czym się stoi.
rafalx11 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Podpiąłem wczoraj VAGA i zero błędów ( w silniku i w instrumentach) ale jak widać na zdjęciach temperatura różni się między komputerem a wskaźnikiem na zegarach . Nawet na zimnym silniku temperatura na wskaźniku pokazuje ponad 60 stopni Co z tym zrobić ?
kapete Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 a robiłeś test wskaźników? może wskaźnik kłamie? Ja wymieniłem termostat, później czujnik, a problem był na desce...
rafalx11 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Na razie zaczynam bawić się vagiem i nie wiem jak to zrobić
k0za Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 a sprawdzałeś co pokazuje klimatronik? kanał 49 i 51 do sprawdzenia musisz mieć coś nie tak z zegarami, data jest dziwna, napiecie ładowania też..
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 cos te zegary nie tak,z tych fotek co wkleiles to widac ze cos nie tak z ladowaniem,i zle czujnik RSW ustawiony to tak na marginesie :hi: Wtedy kiedy pokazuje ci na zimnym ponad 60stopni sprawdz temp w liczniku na vagu i bedzie wiadomo
rafalx11 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Temperatura na Vagu jest niższa widać to na zdjęciach ale zrobiłem jeszcze testy zegarów i trochę dziwie to wygląda . Zobaczcie sami . Widok zegarów normalny Przekęcenie na zapłon rano Wskazania Vaga na silniku Wskazania Vaga na zegarach I test zegarów I oco chodzi z tym : " widac ze cos nie tak z ladowaniem,i zle czujnik RSW "
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 niestety musze cie zmartwic twoje zegary sa uszkodzone.
ROBERT Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Wychyliły się wszystkie wskazówki na max. ? Czy zdjęcie zrobiłeś za późno , jak wróciły do połowy skali ?
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 http://postimage.org/image/1s55x2qtg/ nie trzeba chyba wiele tlumaczyc
grippen Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 można wskazówki ustawić prawidłowo tak jak powinny być tylko trzeba je wyciągnąć, może wtedy pomoze, spróbować zawsze można
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 mozna sprobowac,tylko wiem ze to jest walka z wiatrakami,bo za dwa dni znow sie cos odwidzi im i sie przestawia czyli zmienia punkt zatrzymania
grippen Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 ja tak miałem u siebie jak wstawiałem termometr i dzieciaki poprzekręcały wskazówki i myślałem ze mnie coś strzeli chyba z 3 godziny kombinowałem a wkońcu zrobiłem. Jest tak opcja że wystarczy lekko docisnąć wskazówkę może lekko wyskoczyła z tego mechanizmu. Ja bym zdjął szybkę założył zegary do auta zrobił test zegarów i później wyśrodkował wszystko i lekko docisnął spróbować można
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się