Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] BRD + program by Aligator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy dobrze widzę serię miałeś 162 KM i 350 Nm ?

Czy to po założeniu BRD , przed programem ?

Raczej po założeniu dmuchawy BRD. Niektorym serie po programie wychodzą 165ps

Opublikowano

Czyli w sumie po założeniu BRD i korekcie wyszły finalne parametry? Bardzo ładny przyrost jeśli tak - 60Nm :wink4: Chyba się skuszę na większą dmuchawkę chyba :kox:

Opublikowano

KOwal nawet bym się nie zastanawiał ( po programie masz 173 kucy i 365,5 niutonów dobrze wróży :good: ) aż sie prosi BRD no i FMIC :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Przy 7 sek do 100kmh juz jest przyjemnie i mozna zaskoczyc nie jedne wolnossace V6 :wink4:

Opublikowano

Tak zaskakiwałem kierowców z BMW że sprzęgło szlak trafił :wallbash: ślizga już na 4. No ale może w piątek będzie nowe z małym zapasem :cool1:

Opublikowano

Tak zaskakiwałem kierowców z BMW że sprzęgło szlak trafił :wallbash: ślizga już na 4. No ale może w piątek będzie nowe z małym zapasem :cool1:

To jest efekt rozłożenia momentu. Najwyzszy moment na takiej sprezarce powinien byc wg mnie ok. 2800-3000. Z dołu moznaby zejsc troche, zeby wzmocnic górę. Sprzegło moze jeszcze nie musialoby byc wymieniane. Osobiscie tak mialem....i teraz sprzegielko lata super i rozlozenie momentu w jeździe jest wyczuwalnie lepsze.

4 to bardzo mocny bieg, wiec nie dziwne ze sie slizga. W jakich obrotach dokladnie nastepuje poslizgniecie?

Opublikowano

To jest efekt rozłożenia momentu. Najwyzszy moment na takiej sprezarce powinien byc wg mnie ok. 2800-3000. Z dołu moznaby zejsc troche, zeby wzmocnic górę. Sprzegło moze jeszcze nie musialoby byc wymieniane. Osobiscie tak mialem....i teraz sprzegielko lata super i rozlozenie momentu w jeździe jest wyczuwalnie lepsze.

4 to bardzo mocny bieg, wiec nie dziwne ze sie slizga. W jakich obrotach dokladnie nastepuje poslizgniecie?

Brednie piszesz, moment jest ładnie rozłożon. Przecież 400Nm przy 2200obr to nie jakiś kosmos. Po za tym góry nie wzmocnisz na seryjnym IC. Żeby mieć moment na górze w aucie trzeba jeszcze co nieco zmienić.

Wymieniaj sprzęgło na nowe bo jak zrobisz FMIC i moment jeszcze pójdzie troszke do góry to już całkowicie będzie się ślizagć.

Dobre sprzegło w AVFie bez problemu powinno sobie poradzić z takim momentem a nawet wiekszym.

Opublikowano

To jest efekt rozłożenia momentu. Najwyzszy moment na takiej sprezarce powinien byc wg mnie ok. 2800-3000. Z dołu moznaby zejsc troche, zeby wzmocnic górę. Sprzegło moze jeszcze nie musialoby byc wymieniane. Osobiscie tak mialem....i teraz sprzegielko lata super i rozlozenie momentu w jeździe jest wyczuwalnie lepsze.

4 to bardzo mocny bieg, wiec nie dziwne ze sie slizga. W jakich obrotach dokladnie nastepuje poslizgniecie?

Brednie piszesz, moment jest ładnie rozłożon. Przecież 400Nm przy 2200obr to nie jakiś kosmos. Po za tym góry nie wzmocnisz na seryjnym IC. Żeby mieć moment na górze w aucie trzeba jeszcze co nieco zmienić.

Wymieniaj sprzęgło na nowe bo jak zrobisz FMIC i moment jeszcze pójdzie troszke do góry to już całkowicie będzie się ślizagć.

Dobre sprzegło w AVFie bez problemu powinno sobie poradzić z takim momentem a nawet wiekszym.

Brednie..:|? To ze ladnie wygladzony, tego nie kwestionuje. Chyba jezeli placi sie takie sumy to kreski muszą być gładkie. Moim zdaniem jezeli peak położony by był wyzej, sprzegło by sie nie slizgalo. Temat przerabialem na swoim ASZ i nie powiesz mi ze nie mam racji. Bo teraz peak polozony mam nieco wyzej (na dole praktycznie spadku mocy nie odczulem) a sprzeglo przestało sie slizgac. Tyle w tym temacie.

Opublikowano

To jest efekt rozłożenia momentu. Najwyzszy moment na takiej sprezarce powinien byc wg mnie ok. 2800-3000. Z dołu moznaby zejsc troche, zeby wzmocnic górę. Sprzegło moze jeszcze nie musialoby byc wymieniane. Osobiscie tak mialem....i teraz sprzegielko lata super i rozlozenie momentu w jeździe jest wyczuwalnie lepsze.

4 to bardzo mocny bieg, wiec nie dziwne ze sie slizga. W jakich obrotach dokladnie nastepuje poslizgniecie?

Brednie piszesz, moment jest ładnie rozłożon. Przecież 400Nm przy 2200obr to nie jakiś kosmos. Po za tym góry nie wzmocnisz na seryjnym IC. Żeby mieć moment na górze w aucie trzeba jeszcze co nieco zmienić.

Wymieniaj sprzęgło na nowe bo jak zrobisz FMIC i moment jeszcze pójdzie troszke do góry to już całkowicie będzie się ślizagć.

Dobre sprzegło w AVFie bez problemu powinno sobie poradzić z takim momentem a nawet wiekszym.

Brednie..:|? To ze ladnie wygladzony, tego nie kwestionuje. Chyba jezeli placi sie takie sumy to kreski muszą być gładkie. Moim zdaniem jezeli peak położony by był wyzej, sprzegło by sie nie slizgalo. Temat przerabialem na swoim ASZ i nie powiesz mi ze nie mam racji. Bo teraz peak polozony mam nieco wyzej (na dole praktycznie spadku mocy nie odczulem) a sprzeglo przestało sie slizgac. Tyle w tym temacie.

Moim zdaniem jedyne co tu pomoże to obniżenie momentu lub wymiana sprzęgła na nowe.

Opublikowano

Końcówki włoskiej firmy Firad takie jak w AL 110,00 PLN. Zapraszam na priv. Do 220 HP powinny wystarczyć...

Moim zdaniem (wieloletnia praktyka) lepsze od Bosio. Najlepszy zamiennik na rynku.

Opublikowano

Wychodzę z założenia że jak coś nie działa do końca sprawnie to trzeba wymienić, więc sprzęgło wymieniam na nowe i przy okazji dwumas. Jak ma działać to porządnie albo wcale :decayed:

Opublikowano

ile taka impreza?

bo tez własnie pcham sie w BRD i inne duperekli i nie wiem ile sprzegło pociagnie

Opublikowano

Sprzęgło i dwu mas z luka 2500 ale mam nadzieje że coś zostało ze starego docisku to wyśle go do Radzikowskiego to go może naprawi i wzmocni. Będzie przynajmniej zapas. :naughty:

Opublikowano

ile taka impreza?

bo tez własnie pcham sie w BRD i inne duperekli i nie wiem ile sprzegło pociagnie

Ale ty masz AWX więc sprzęgło będzie troche tańsze. :wink4:

Opublikowano

a niech ktos powie ile mozna bezpiecznie zrobic momentu w awx po wzmocnieniu sprzegla u Radzikowskiego?

Opublikowano

a niech ktos powie ile mozna bezpiecznie zrobic momentu w awx po wzmocnieniu sprzegla u Radzikowskiego?

Wzmocnienie sprzęgła nic nie da bo i tak dwumas się rozleci. Ja mam 405Nm i jak narazie sprzegło cały czas trzyma dobrze.

Myśle że 400Nm to maksymalna granica dla tego sprzęgła i dwumasu.

Opublikowano

Teoretycznie wzmocnione sprzegło u Radzikowskiego wytrzymuje 500N/m. Osobiscie nie polecam bo chodzi stosunkowo ciezko i kobieta prawdopodobnie autem nie pojedzie w razie imprezy :wink4: chyba ze jestescie odporni na ostre szarpniecia...

Podtrzymuje moją teorie ze na trwalosc sprzegla ma wplyw polozenie peak'u. Tak na marginesie, po co miec 400N/m przy 2200 gdzie podczas ostrzejszej jazdy wysoki moment bardziej przydaje sie w wyzszych obrotach. Przy 2200 moim zdaniem moment rzedu 370-380 wystarcza. Dzieki temu mozna te 20N/m 'zaoszczedzic' przy obrotach ok. 3000 gdzie sądze bardziej sie to odczuje w jeździe niz przy 2200:)

Very sorry za OT.

Opublikowano

Teoretycznie wzmocnione sprzegło u Radzikowskiego wytrzymuje 500N/m. Osobiscie nie polecam bo chodzi stosunkowo ciezko i kobieta prawdopodobnie autem nie pojedzie w razie imprezy :wink4: chyba ze jestescie odporni na ostre szarpniecia...

Podtrzymuje moją teorie ze na trwalosc sprzegla ma wplyw polozenie peak'u. Tak na marginesie, po co miec 400N/m przy 2200 gdzie podczas ostrzejszej jazdy wysoki moment bardziej przydaje sie w wyzszych obrotach. Przy 2200 moim zdaniem moment rzedu 370-380 wystarcza. Dzieki temu mozna te 20N/m 'zaoszczedzic' przy obrotach ok. 3000 gdzie sądze bardziej sie to odczuje w jeździe niz przy 2200:)

Very sorry za OT.

Jeśli jeździsz dużo po mieście to wzmocnienie sprzęgła mija się z celem. Potwierdzam z doświadczenia to co napisał dejf. Zdrowo rozłożony moment powinien mieć tzw peak (max moment) w zakresie 2700-3000obr/min. Auto pewnie fajnie ciągnie na początku, ale po 3000obr kończy się przyjemność. W Twoim przypadku przydało by się, aby rozłożyć moment tak aby auto zdrowo ciągnęło do 4000obr. Ale pewnie Wojtek wiedział co robi ;)

Opublikowano

Podtrzymuje moją teorie ze na trwalosc sprzegla ma wplyw polozenie peak'u.

Dobrze zrobiony program nie powinien mieć wcale peak'u.

Z tego co napisałeś to taki wykres jak mój był by dla ciebie idealny :wink4::

2ce912ad91436198med.jpg

[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 20:56_________________________________________________Dodam tylko tyle że dla mnie optymalny przebieg momentu to ten wykres poniżej. Od 2200 do 3000 masz płaskie 420Nm i o żadnym Peak'u tu nie mam mowy. TDi ma być mocny z dołu a jak chce się jeździć na wysokich obrotach to się kupuje benzyne.

902eef9711eb1a56m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...