?aza 0 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam;) ostatnio jak odpalam auto, nie zawsze ale prawie przy odpaleniu zaraz po przekręceniu zapłonu obroty podskaczą do 2200 i spadają do normy ok 8. jaka może być tego przyczyna?? [mod]Gdzie jest prefix !!! - poprawione[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo 0 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Może być elektrozawór pompy wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 owszem - albo N109 (z winy jego zabrudzenia) lub G62 (czujnik temp. płynu chłodzącego) z winy braku sygnału od niego. Jeśli jednak po tej zwyżce obrotów silnik przyspiesza jak SDI a nie TDI to na 100% winę ponosi zabrudzony N109 w głowicy tłokorozdzielacza pompy wtryskowej czyli ten : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2bc6afb9acffe39a kluczem płaskim 24 wykręcić elektrozawór N109 z pompy wtryskowej i po jego wyjęciu dokładnie go wypłukać w benzynie ekstrakcyjnej oraz przedmuchać powietrzem pozostawiając do wyschnięcia, włożyć w niego tłoczek ze sprężynką (sprawdzić przy tym stan gumowego oringu - jeśli będzie uszkodzony wymienić) : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cdb397f476572257 po tym zabiegu ponownie go wkręcić, podłączyć kabelek i odpalić silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK WOŁOMIN 0 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Po mojemu to sterownik pompy wtryskowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 a gdzie w pompie VP-37 jest jej sterownik, możesz go pokazać. Po mojemu sterownik jest np. w pompie VP-44 a nie w VP-37. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 ja stawiam na czujnik temp.plynu chlodnicy. przerabialismy to u kolegi audi a4 ale z silnikiem awx. na vag-u temperatura szalala od minus 16 do 60-70. po wymianie miodzio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK WOŁOMIN 0 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 A nastawnik lepiej brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się