Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o ocenę kompletnych logów!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o ocenę logów. EGR zaślepiony. Noflauty, nierówna praca po odpaleniu i ogólna kondycja nie bardzo itp.

Statyczne:

000 stat000s.th.jpg

001 stat001x.th.jpg

003 stat003.th.jpg

004 stat004.th.jpg

007 stat007.th.jpg

013 stat013g.th.jpg

018 stat018.th.jpg

023 stat023.th.jpg

Dynamiczne:

000 dyn000.th.jpg

001 dyn001.th.jpg

003 dyn003.th.jpg

004 dyn004.th.jpg

008 dyn008.th.jpg

010 dyn010.th.jpg

011 dyn011.th.jpg

BS:

000 bs000.th.jpg

003 bs003.th.jpg

004 bs004.th.jpg

Z góry dzięki i poproszę o przeanalizowanie ich i wytkniecie co jest nie tak i sugestie.

Opublikowano

Zapłon troche za wczesny.

VTG sie przycina dosc znacznie...

Opublikowano

Zapłon tak mi ustawil pompiarz po robieniu kompletnych uszczelnień. Z tym że jest coś dziwnego bo on na swoim sprzecie warsztatowym BOSHa pokazał mi że jest niby kąt 55 nie 70 dlatego olałem.

Co do kierownic VTG to wiem bo 2 tyg temu (3 miesiące jazdy prawie tylko miasto 7 km do pracy) nie mogłem jej przez chwilę ruszyć kluczem. Rozruszałem je troche ale jak widac nie wiele to pomogło i jak zrobi się cieplej (brak garażu) to ją wykręcę i wyczyszczę.

A jak tam pozostałe logi? Coś jeszcze nie tak?

Opublikowano

A jak tam pozostałe logi? Coś jeszcze nie tak

Akceptowalnie. :)

Opublikowano

A jak tam pozostałe logi? Coś jeszcze nie tak

Akceptowalnie. :)

:good: Wielkie dzieki.

A mam takie pytanie bo korekcje wyszły chyba dość spore. A 2 dni temu pompiarz sprawdzał mi wtryski i były wszystkie ok. Kompresja tez na każdym cylindrze 30 więc czym te korekcje mogą być spowodowane i czy to narazie nie przeszkadza?[br]Dopisany: 11 Luty 2011, 11:41_________________________________________________

Pozatym przepływka chyba pokazuje jakies dziwne wartości czasem. Czy one moga być spowodowane tym zacinaniem turbiny?

Opublikowano

Korekcje mogą być spowodowane np: zupą w baku zamiast ropą. Zalej dobrym paliwem dolej STP i sprawdz korekcje po przepaleniu całego baku.

Opublikowano

Przeplywomierz zostaw w spokoju.

Opublikowano

statyczny kąt wtrysku trochę zły

kierownice VGT przycinają się ale pojeździć, powinno się rozjechać

korekcje oraz dynamiczny kąt wtrysk(idealnie nie działa) -wymień filtr paliwa i zrobić długiego 2min loga 013

zajrzyj do ECU i przedmuchaj wężyk bo od tego przeładowania szwankuje map sensor

nie szarpie nic autem? przyspiesza równo?

Opublikowano

statyczny kąt wtrysku trochę zły

kierownice VGT przycinają się ale pojeździć, powinno się rozjechać

korekcje oraz dynamiczny kąt wtrysk(idealnie nie działa) -wymień filtr paliwa i zrobić długiego 2min loga 013

zajrzyj do ECU i przedmuchaj wężyk bo od tego przeładowania szwankuje map sensor

nie szarpie nic autem? przyspiesza równo?

No ten kąt może i nie najlepszy :gwizdanie:

Który kąt dynamiczny masz na mysli? Mam na mysli które to wartości?

Co do korekcji filtr paliwa był wymieniony jakieś 1000km temu a loga zrobie jak tylko sie dopcham do lapka.

No do ECU zajrzę oczywiście i zobacze co tam jest w środku. Wężyk przedmuchać próbowałem kiedyś bez otwierania kompa to nie bardzo szło w niego dmuchnąć wiec to pewnie dlatego ze założony w środku nie puszcza.

Autem poszarpuje ale raczej nie przy przuspieszaniu tylko tak ogólnie jak jest zimny choć może faktycznie ostatnio bywało że czuc takie delikatne poszarpywanie. A co to może być?. Tzn może to tez byc chyba wina wywalonej poduszki od strony kierowcy pod silnikiem bo jest szrot. Nie długo wymienię.

A auto przyśpiesza raczej równo poza tymi mułami jak turbo sie przytnie

Opublikowano

Za dużo pytań, zrobisz wszystko co wymieniłem to odpowiem, a co do wężyka to mi chodziło że odpinasz od ECU i dmuchasz by olej wyskoczył to kolektora ssącego, dmuchanie w przeciwną stronę z podpiętym wężykiem do ECU może jedynie popsuć map sensor albo rozerwać wężyk..

czasami po miesiącu filtr paliwa może okazać się wadliwy(nie szczelny) i będą cuda się działy z silnikiem

poduszka silnika do logów ma się jak piernik do wiatraka :wink4: Ten pompiarz oprócz wymiany uszczelek czyścił pompę w środku? Dobry fachowiec?

Opublikowano

W ktorym miejscu dynamiczny kąt nie dziala dobrze... uswiadomcie mnie ???

Opublikowano

Też sie chętnie dowiem bo słyszałem tylko o statycznym.

Co do pompiarza to polecali mi go a nawet jak się gada z gościem to widac że ma wiedze a nie warszatowy czarodziej.

Mówił że wymienił kompletne uszczelnienia i ja wyczyścił więc raczej jest ok.

Do tego wężyka wtedy tylko lekko dmuchnałem bo jak nie szło to olałem. Wiec mam nadzieje że nie popsułem. Ale jak mi sie uda to jak najszybciej otworze do kompa i sprawdze ten wężyk.

Co do filtra to włożyłem Knechta konkretny filtr wiec mam nadzieje ze nie jest walniety. Chociarz róznie bywa.

No i oczywiście te turbinę wyczyszcze aby będe miał trochę czasu i na pewno się odezwę.

Opublikowano

dynamiczny jest ok. nie czysc turba, tylko wkladaj odrazu wieksze ;) te korekcje to olej temat, wystarczy ze waha bedzie niebardzo i odrazu beda jaja na kanale 13, olej temat, puki nie leja wtryski i nie kopci na czarno to jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...