pastaldo Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Proszę o ocenę logów. EGR zaślepiony. Noflauty, nierówna praca po odpaleniu i ogólna kondycja nie bardzo itp. Statyczne: 000 001 003 004 007 013 018 023 Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011 BS: 000 003 004 Z góry dzięki i poproszę o przeanalizowanie ich i wytkniecie co jest nie tak i sugestie.
przemik Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Zapłon troche za wczesny. VTG sie przycina dosc znacznie...
pastaldo Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Zapłon tak mi ustawil pompiarz po robieniu kompletnych uszczelnień. Z tym że jest coś dziwnego bo on na swoim sprzecie warsztatowym BOSHa pokazał mi że jest niby kąt 55 nie 70 dlatego olałem. Co do kierownic VTG to wiem bo 2 tyg temu (3 miesiące jazdy prawie tylko miasto 7 km do pracy) nie mogłem jej przez chwilę ruszyć kluczem. Rozruszałem je troche ale jak widac nie wiele to pomogło i jak zrobi się cieplej (brak garażu) to ją wykręcę i wyczyszczę. A jak tam pozostałe logi? Coś jeszcze nie tak?
przemik Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 A jak tam pozostałe logi? Coś jeszcze nie tak Akceptowalnie.
pastaldo Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 A jak tam pozostałe logi? Coś jeszcze nie tak Akceptowalnie. Wielkie dzieki. A mam takie pytanie bo korekcje wyszły chyba dość spore. A 2 dni temu pompiarz sprawdzał mi wtryski i były wszystkie ok. Kompresja tez na każdym cylindrze 30 więc czym te korekcje mogą być spowodowane i czy to narazie nie przeszkadza?[br]Dopisany: 11 Luty 2011, 11:41_________________________________________________ Pozatym przepływka chyba pokazuje jakies dziwne wartości czasem. Czy one moga być spowodowane tym zacinaniem turbiny?
IDUAL Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Korekcje mogą być spowodowane np: zupą w baku zamiast ropą. Zalej dobrym paliwem dolej STP i sprawdz korekcje po przepaleniu całego baku.
ciahciah Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 statyczny kąt wtrysku trochę zły kierownice VGT przycinają się ale pojeździć, powinno się rozjechać korekcje oraz dynamiczny kąt wtrysk(idealnie nie działa) -wymień filtr paliwa i zrobić długiego 2min loga 013 zajrzyj do ECU i przedmuchaj wężyk bo od tego przeładowania szwankuje map sensor nie szarpie nic autem? przyspiesza równo?
pastaldo Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 statyczny kąt wtrysku trochę zły kierownice VGT przycinają się ale pojeździć, powinno się rozjechać korekcje oraz dynamiczny kąt wtrysk(idealnie nie działa) -wymień filtr paliwa i zrobić długiego 2min loga 013 zajrzyj do ECU i przedmuchaj wężyk bo od tego przeładowania szwankuje map sensor nie szarpie nic autem? przyspiesza równo? No ten kąt może i nie najlepszy :gwizdanie: Który kąt dynamiczny masz na mysli? Mam na mysli które to wartości? Co do korekcji filtr paliwa był wymieniony jakieś 1000km temu a loga zrobie jak tylko sie dopcham do lapka. No do ECU zajrzę oczywiście i zobacze co tam jest w środku. Wężyk przedmuchać próbowałem kiedyś bez otwierania kompa to nie bardzo szło w niego dmuchnąć wiec to pewnie dlatego ze założony w środku nie puszcza. Autem poszarpuje ale raczej nie przy przuspieszaniu tylko tak ogólnie jak jest zimny choć może faktycznie ostatnio bywało że czuc takie delikatne poszarpywanie. A co to może być?. Tzn może to tez byc chyba wina wywalonej poduszki od strony kierowcy pod silnikiem bo jest szrot. Nie długo wymienię. A auto przyśpiesza raczej równo poza tymi mułami jak turbo sie przytnie
ciahciah Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Za dużo pytań, zrobisz wszystko co wymieniłem to odpowiem, a co do wężyka to mi chodziło że odpinasz od ECU i dmuchasz by olej wyskoczył to kolektora ssącego, dmuchanie w przeciwną stronę z podpiętym wężykiem do ECU może jedynie popsuć map sensor albo rozerwać wężyk.. czasami po miesiącu filtr paliwa może okazać się wadliwy(nie szczelny) i będą cuda się działy z silnikiem poduszka silnika do logów ma się jak piernik do wiatraka Ten pompiarz oprócz wymiany uszczelek czyścił pompę w środku? Dobry fachowiec?
przemik Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 W ktorym miejscu dynamiczny kąt nie dziala dobrze... uswiadomcie mnie ???
pastaldo Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Też sie chętnie dowiem bo słyszałem tylko o statycznym. Co do pompiarza to polecali mi go a nawet jak się gada z gościem to widac że ma wiedze a nie warszatowy czarodziej. Mówił że wymienił kompletne uszczelnienia i ja wyczyścił więc raczej jest ok. Do tego wężyka wtedy tylko lekko dmuchnałem bo jak nie szło to olałem. Wiec mam nadzieje że nie popsułem. Ale jak mi sie uda to jak najszybciej otworze do kompa i sprawdze ten wężyk. Co do filtra to włożyłem Knechta konkretny filtr wiec mam nadzieje ze nie jest walniety. Chociarz róznie bywa. No i oczywiście te turbinę wyczyszcze aby będe miał trochę czasu i na pewno się odezwę.
fusse Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 dynamiczny jest ok. nie czysc turba, tylko wkladaj odrazu wieksze te korekcje to olej temat, wystarczy ze waha bedzie niebardzo i odrazu beda jaja na kanale 13, olej temat, puki nie leja wtryski i nie kopci na czarno to jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się