Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B7] Kopci na zimnym, trzęsie, brd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! pacjent to b7 brd, sprawa wygląda tak, że samochód po odpaleniu i postoju ok 5min zaczyna trzęś ,trzepać, rzucać lekko po obrotach, kopcić na jasno niebiesko- co dziwne jeśli odepnę wtyczke z egr wysztko jest jakgdyby nigdy nic- zero jakiegokolwiek problemu, nic nie trzęsie i nie kopci. Audi na gwarancj także goniłem żeby znalezli przyczyne-oczywicho według nich tak ma być,zero błędów "to przecież cztery cylindry w dieslu to trzepnąć czasem musi". Brak mi już nerwów.W czym szukać usterki? turbo sprawdzone jest ok, pompki podobno też w porządku. Tak więc co,gdzie i jak

Opublikowano

W sobote jade zawieźć fure do gościa, który pracuje w aso a dorabia sobie po robocie. Może prywatnie badziej sie przyłoży, ale cos mi sie wydaje ,że chodzi o pompki, ja mam gwarancje jeszcze także pogonie ich żeby na nowe wymienili jak bedzie potrzeba, zresztą-bede cos wiedzial dam znac

Opublikowano

Mam BRD i czasami podobny problem :mysli: zatelepię budą na biegu jałowym. Przebieg 240tyś. Dwa wtryskiwacze już wymienione na nowe. Więc wydaje mi się że któryś z tych pozostałych będzie do wymiany ewentualnie do przeczyszczenia. Potwierdzone jest to przez ASO. Jak byłem u nich to powiedzieli mi że jedna z pompek ma nieprawidłowe parametry.

Tak więc w twoim przypadku też przypuszczam że będą to pompki. :( Jedź do kolesia i przejedźcie się z kompem i sprawdźcie parametry.

Opublikowano

Zrobić logi i wrzucić do odpowiedniego działu Diagnostyka VAG. Specjaliści na naszym forum rozszyfrują je i dadzą gotową receptę :) na danego pacjenta. Co innego jak masz gwarancje, to niech oni się męczą ,ale myślę że mamy tutaj lepszych speców.

Opublikowano

w czasie pracy na biegu jalowym silnik pracuje czesciowo na spalinach,

pojawiaja sie wtedy przeklamania dotyczace dawki, stad zmiana barwy spalin.

problem sie poglebia w przypadku zanieczyszczenia zaworu i jego zakleszczania sie.

moze pojawic sie dodatkowy efekt - poszarpywanie w czasie delikatnego przyspieszania w okolicy 1800-2100 rpm

Opublikowano

Problem rozwiązany-jedna pompka padnięta, trzęsło ponieważ gdy spaliny przechodziły przez egr i trafiały do komory ta wadliwa pompka nie dawała rady.W aso wymienili na nówkę reszte wyczyścili i teraz chodzi elegancko :>

Początkowo domagali się dopłaty w wysokości 40% ceny podzespołu->400e, ale że ten problem zgłaszałem 7 razy po bardzo długich rozmowach przyznali się, że nie umieli zdiagnozować błędu pd i gwarancja podtrzymana, wymieli wyczyscili za free.Teraz brd odżył,jakby 10 kucy więcej no i w końcu rozpędził się do 230.i w końcu jest git

Opublikowano

Kolega jaką pompkę miałeś uszkodzoną??? Bo u mnie występują identyczne objawy a mechanik sobie nie może poradzić. Pozdro

Opublikowano

na 1-wszym garcu

Opublikowano

Kolega jaką pompkę miałeś uszkodzoną??? Bo u mnie występują identyczne objawy a mechanik sobie nie może poradzić.

trzeba z diagnozować.

każdy może mieć inną przyczynę.

takie podejście to błądzenie we mgle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...