michier Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Witam! pacjent to b7 brd, sprawa wygląda tak, że samochód po odpaleniu i postoju ok 5min zaczyna trzęś ,trzepać, rzucać lekko po obrotach, kopcić na jasno niebiesko- co dziwne jeśli odepnę wtyczke z egr wysztko jest jakgdyby nigdy nic- zero jakiegokolwiek problemu, nic nie trzęsie i nie kopci. Audi na gwarancj także goniłem żeby znalezli przyczyne-oczywicho według nich tak ma być,zero błędów "to przecież cztery cylindry w dieslu to trzepnąć czasem musi". Brak mi już nerwów.W czym szukać usterki? turbo sprawdzone jest ok, pompki podobno też w porządku. Tak więc co,gdzie i jak
szefkuchni Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 ja mam podobny a moze i identyczny. poradziles sobie?? moje auto od tygodnia w warsztacie i nic
michier Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 W sobote jade zawieźć fure do gościa, który pracuje w aso a dorabia sobie po robocie. Może prywatnie badziej sie przyłoży, ale cos mi sie wydaje ,że chodzi o pompki, ja mam gwarancje jeszcze także pogonie ich żeby na nowe wymienili jak bedzie potrzeba, zresztą-bede cos wiedzial dam znac
carles Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Mam BRD i czasami podobny problem zatelepię budą na biegu jałowym. Przebieg 240tyś. Dwa wtryskiwacze już wymienione na nowe. Więc wydaje mi się że któryś z tych pozostałych będzie do wymiany ewentualnie do przeczyszczenia. Potwierdzone jest to przez ASO. Jak byłem u nich to powiedzieli mi że jedna z pompek ma nieprawidłowe parametry. Tak więc w twoim przypadku też przypuszczam że będą to pompki. Jedź do kolesia i przejedźcie się z kompem i sprawdźcie parametry.
ALBINEK Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zrobić logi i wrzucić do odpowiedniego działu Diagnostyka VAG. Specjaliści na naszym forum rozszyfrują je i dadzą gotową receptę na danego pacjenta. Co innego jak masz gwarancje, to niech oni się męczą ,ale myślę że mamy tutaj lepszych speców.
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 w czasie pracy na biegu jalowym silnik pracuje czesciowo na spalinach, pojawiaja sie wtedy przeklamania dotyczace dawki, stad zmiana barwy spalin. problem sie poglebia w przypadku zanieczyszczenia zaworu i jego zakleszczania sie. moze pojawic sie dodatkowy efekt - poszarpywanie w czasie delikatnego przyspieszania w okolicy 1800-2100 rpm
michier Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Problem rozwiązany-jedna pompka padnięta, trzęsło ponieważ gdy spaliny przechodziły przez egr i trafiały do komory ta wadliwa pompka nie dawała rady.W aso wymienili na nówkę reszte wyczyścili i teraz chodzi elegancko :> Początkowo domagali się dopłaty w wysokości 40% ceny podzespołu->400e, ale że ten problem zgłaszałem 7 razy po bardzo długich rozmowach przyznali się, że nie umieli zdiagnozować błędu pd i gwarancja podtrzymana, wymieli wyczyscili za free.Teraz brd odżył,jakby 10 kucy więcej no i w końcu rozpędził się do 230.i w końcu jest git
m_jany Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Kolega jaką pompkę miałeś uszkodzoną??? Bo u mnie występują identyczne objawy a mechanik sobie nie może poradzić. Pozdro
ERW0 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Kolega jaką pompkę miałeś uszkodzoną??? Bo u mnie występują identyczne objawy a mechanik sobie nie może poradzić. trzeba z diagnozować. każdy może mieć inną przyczynę. takie podejście to błądzenie we mgle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się