Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Turbina -regeneracja?????? POMOCY


neku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pisałem kiedyś o objawie iż, auto ciągnie do 3 tys na 3biegu póżniej od 3,1 do 3,4 dziura i dalej ciągnie i wchodziło i tryb awaryjny na 4 biegu przy 120km/h i ogólnie był słabszy . Okazało się (dopiero zabrałem się za to) że turbina rzuca olejem i na kompie wyskakuje przeładowanie gdy na postoju rządane ciśnienie jest 984mbar czy coś takiego to ona ma 1024 około i tak przy przyśpieszaniu ładuje do 2576mbar a zadane jest 2187 mechanik powiedział(spec od kompów) że przeładowuje około 30% i jest do regeneracji. Dodam ze podmienił n75 z tym drugim zaworem i jest lepiej trochę żywszy. Rok temu czyściłem turbinę i mechanik powiedział że wygląda jeszcze ok Jest jeszcze 1 szczegół sztanga od turbiny chodzi płynnie w zakresie ok 0,7 cm i dalej nie chce . PYTANIE czy turbina rzeczywiście jest do regeneracji? czy to tylko sztanga a może jakiś zawór proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów i kasy na takie niespodzianki z góry DZIĘKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga ma chodzic w zakresie ok.2.5 cm.

Moge powiedziec tylko tyle,ze ja pod vaga nie podpinalem i nie jezdzilem po mechanikach.Po prostu wymontowalem turbine i wyczyscilem.Do tego czyscilem n75.Mialem identyczne objawy:3100 i 120km/h a teraz 200 sie zamyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy jak jezdzisz,jaki olej ,jak czesto zmieniasz?Jezeli sztanga chodzi tylko w tak malym zakresie to lopatki zapieczone.

Wymontowalem n75 i w jedna z dwoch koncowek co sa po jednej stronie wpsikalem wd-40 a nastepnie dmuchalem w te dwie a trzecia z drugiej strony wylatywal syf.Powtorzylem operacje kilka razy i jest git.

Wczesniej tez czyscilem ten zawor ale go rozbieralem a nastepnie skleilem kropelka daletego teraz nie moglem go rozebrac i poradzilem sobie w powyzszy sposob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a katalizator masz jeśli tak to wydłub go ze środka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze rozruszaj sztange jezeli sie da.To na jakis czas pomoze.

Za mocno piesciles turbine i sie zezloscila :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO ZLOCIE MÓWILI

Chyba .eu :decayed::naughty:

Efekt jest odwrotny, turbo ma lżej jak wywalisz kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydłub kata będzie lepszy przepływ spalin rozruszaj sztangę i ogień najlepiej autostrada :> jeśli nie pomoże to turbinka do czyszczenia ja u siebie już prawie wychodze na prostą jeszcze czasem muła załapie za pierwszym razem a i zmień zloty :> bo bzdury gadają widziałeś kiedyś kata w środku ja u siebie widziałem milion dziurek zapchanych teraz to turbinka fajnie gwiżdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że masz jeszcze jeden wątek o tym samym tytule. Powiem ci że regeneracji nie szukaj tam gdzie tanio :good: tylko tyle.

Ile masz tam tego oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr ile bierze np na 1000 km?

Kiedys pytałem na forum czy już regenerować turbo jak miałem olej w dolocie, to dostałem odpowiedź że póki nie ma niebieskiego dymu za mna to można latać. :decayed:

Trochę sceptycznie do tego podchodzę, ale olejem w dolocie nie przejmuje się do czasu aż bedzię spory ubytek.

Ostatnio wyczyściłem u siebie turbawkę (notlauf :thumbdown:) i wywaliłem kata i jestem zadowolony :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje zdanie zagrzac go i do przodu pelna rura...jesli nie pomoze to wtedy mysl co zrobic z "suszarka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...