neku Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Witam Pisałem kiedyś o objawie iż, auto ciągnie do 3 tys na 3biegu póżniej od 3,1 do 3,4 dziura i dalej ciągnie i wchodziło i tryb awaryjny na 4 biegu przy 120km/h i ogólnie był słabszy . Okazało się (dopiero zabrałem się za to) że turbina rzuca olejem i na kompie wyskakuje przeładowanie gdy na postoju rządane ciśnienie jest 984mbar czy coś takiego to ona ma 1024 około i tak przy przyśpieszaniu ładuje do 2576mbar a zadane jest 2187 mechanik powiedział(spec od kompów) że przeładowuje około 30% i jest do regeneracji. Dodam ze podmienił n75 z tym drugim zaworem i jest lepiej trochę żywszy. Rok temu czyściłem turbinę i mechanik powiedział że wygląda jeszcze ok Jest jeszcze 1 szczegół sztanga od turbiny chodzi płynnie w zakresie ok 0,7 cm i dalej nie chce . PYTANIE czy turbina rzeczywiście jest do regeneracji? czy to tylko sztanga a może jakiś zawór proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów i kasy na takie niespodzianki z góry DZIĘKI
knipex Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Sztanga ma chodzic w zakresie ok.2.5 cm. Moge powiedziec tylko tyle,ze ja pod vaga nie podpinalem i nie jezdzilem po mechanikach.Po prostu wymontowalem turbine i wyczyscilem.Do tego czyscilem n75.Mialem identyczne objawy:3100 i 120km/h a teraz 200 sie zamyka.
neku Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 ale przez rok się zasyfiła myślisz? i niby na odme olejem rzuca jakby tylko czyszczenie to ok a jak czyściłeś n75
knipex Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 To zalezy jak jezdzisz,jaki olej ,jak czesto zmieniasz?Jezeli sztanga chodzi tylko w tak malym zakresie to lopatki zapieczone. Wymontowalem n75 i w jedna z dwoch koncowek co sa po jednej stronie wpsikalem wd-40 a nastepnie dmuchalem w te dwie a trzecia z drugiej strony wylatywal syf.Powtorzylem operacje kilka razy i jest git. Wczesniej tez czyscilem ten zawor ale go rozbieralem a nastepnie skleilem kropelka daletego teraz nie moglem go rozebrac i poradzilem sobie w powyzszy sposob.
neku Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 człowieku tak dbałem o turbo ze historia studziłem olej na czas przegoniłem jak trzeba pełem serwis a teraz psikus
goldi Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 a katalizator masz jeśli tak to wydłub go ze środka
knipex Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Moze rozruszaj sztange jezeli sie da.To na jakis czas pomoze. Za mocno piesciles turbine i sie zezloscila
neku Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 kata mam moze to on ale słyszałem ze turbo klęka jak sie go nie ma
dante0018 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 kata mam moze to on ale słyszałem ze turbo klęka jak sie go nie ma gdzie to słyszałeś?
Armi Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 NO ZLOCIE MÓWILI Chyba .eu Efekt jest odwrotny, turbo ma lżej jak wywalisz kata.
goldi Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Wydłub kata będzie lepszy przepływ spalin rozruszaj sztangę i ogień najlepiej autostrada :> jeśli nie pomoże to turbinka do czyszczenia ja u siebie już prawie wychodze na prostą jeszcze czasem muła załapie za pierwszym razem a i zmień zloty :> bo bzdury gadają widziałeś kiedyś kata w środku ja u siebie widziałem milion dziurek zapchanych teraz to turbinka fajnie gwiżdze
neku Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 wyczyszczenie starczy jak olejem rzuca podobno?
dante0018 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Widzę że masz jeszcze jeden wątek o tym samym tytule. Powiem ci że regeneracji nie szukaj tam gdzie tanio tylko tyle. Ile masz tam tego oleju?
dante0018 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Spr ile bierze np na 1000 km? Kiedys pytałem na forum czy już regenerować turbo jak miałem olej w dolocie, to dostałem odpowiedź że póki nie ma niebieskiego dymu za mna to można latać. Trochę sceptycznie do tego podchodzę, ale olejem w dolocie nie przejmuje się do czasu aż bedzię spory ubytek. Ostatnio wyczyściłem u siebie turbawkę (notlauf ) i wywaliłem kata i jestem zadowolony
neku Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 zbliże sie wymiana to sie okaże a teraz spróbuje rozruszać sztange i wyczyścić turbo aha i chba n75 nie domaga już
neku Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 spróbuje go wyczyścic ciekawe ale turbina przeładowuje 30 proc
Artur82 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 moje zdanie zagrzac go i do przodu pelna rura...jesli nie pomoze to wtedy mysl co zrobic z "suszarka"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się