neku Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 dostał wystarczająco po zimie i nie pomogło
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 no to teraz 1 czyszczenie a jak nic nie da to wymiana/regeneracja
neku Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 tej wymiany sie obawiam żeby znaleźć kogoś kto się na prawdę na tym zna
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 przecież tam nie ma żadnej filozofii zrobiłem to koledze w garażu i to podstawowymi narzędziami
neku Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 no co ty? a wyważyć wirnik to czym?
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 tośmy się zgadali Ja mówię o wymianie turbiny, wyjmujesz starą z auta, wyciągasz nową z pudełka, montujesz do auta i latasz.... Sam nie zregenerujesz turbiny, musisz mieć sprzęt do wyważanie i najlepiej doważania
neku Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 taniej jest regenerować na nową mnie nie stać
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Regeneruj, wiele osób mówi że turbiny regenerowane są złe, ja tam uważam że dobra regenerowana turbina jeździ prawie tyle samo co nowa. W służbowym aucie mam regenerowaną turbinę już od 90tyś km i jeździ aż miło, mój kolega w drugim aucie ma 60tyś po regeneracji i też żadnych problemów, wszytkie turbiny robię niedaleko zielonej góry
neku Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 ja jestem z okolic Bydgoszczy i mam nadzieje że pomoże czyszczenie turbo i n75 tylko ten olej w odmie mnie nie pokoji
Armi Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Regeneruj, wiele osób mówi że turbiny regenerowane są złe, ja tam uważam że dobra regenerowana turbina jeździ prawie tyle samo co nowa. W służbowym aucie mam regenerowaną turbinę już od 90tyś km i jeździ aż miło, mój kolega w drugim aucie ma 60tyś po regeneracji i też żadnych problemów, wszytkie turbiny robię niedaleko zielonej góry Aju, zależy jakie części. Jak "chińskie" to lepiej używkę a jak dobre części to regeneracja załatwi problem na długi czas
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Armistad ale cieżko stwierdzić na jakich częściach kto jak robi, osobiście nie preferuję używek turbin, trochę kot w worku
Armi Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Armistad ale cieżko stwierdzić na jakich częściach kto jak robi, osobiście nie preferuję używek turbin, trochę kot w worku Czasem cena mówi na jakich częściach jest robiona regeneracja. Jak pewnie wiesz Garrett nie wypuszcza już zestawów naprawczych do turbin. Więc, nie ma czegoś takiego jak regeneracja na oryginalnych częściach. Jak trafisz na części np. firmy Mallet to będzie dobrze Gdzieś na forum jest spis firm, które regenerują sprężarki używając części tej firmy. I jak dobrze kojarzę to właśnie jedną z nich jest firma z okolic Zielonej Góry. Używka z gwarancją to całkiem niezłe rozwiązanie, najpierw sprawdzasz luzy. Jak nie ma to można brać oczywiście z gwarancją rozruchową (na wypadek zapieczonych kierowniczek).
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Gdzieś na forum jest spis firm, które regenerują sprężarki używając części tej firmy. I jak dobrze kojarzę to właśnie jedną z nich jest firma z okolic Zielonej Góry. jak byś mi dał tą listę to
neku Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 mi turbo podobno rzuca olejem na odmę co o tym myślicie?
neku Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 tam gdzie z turbo idzie powietrze do silnika jest olej
Armi Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 tam gdzie z turbo idzie powietrze do silnika jest olej Jak masz olej przed turbiną to olej jest z odmy, jak jest za turbiną to raczej turbina puszcza.
neku Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 no właśnie chyba za turbina tak mechanik mówił że puszcza a ci z tym zrobić regeneracja?
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 zależy ile tego oleju jest? trochę w każdym dolocie w TDI masz więc to jeszcze nie problem, gorzej jak leci już ze wszytki połączeń dolotu a olej wyraźnie ubywa na bagnecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się