Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciągły notlauf... brak pomysłów 575 nowy problem. LOGI


andrewsc

Rekomendowane odpowiedzi

Przepływka wyczyszczona.. Vacumpompa jest ok, podciśnienie też ( większe znacznie niż u afn kumplagdzie nie ma problemów ) sprawdzane przez vacuometr, takze to wykluczam. Zaworki wszystkie sprawne, podmieniane od innej afn.

wklejam nowego loga 011 z zassaną gruchą do góry (przez strzykawkę i unieruchomioną)

http://vaglog.rtnet.pl/andrewsc_39886.html log średnio zrobiony ale pod koniec widać to co trzeba na 3 biegu

Doszedłem do wniosku że to pewnie turbina niedomaga i niedługo padnie.... za turbiną, w rurach idących do IC jest spora ilość oleju. O dziwo na bagnecie nic nie ubywa, furka nie kopci.. pewnie niedługo czeka mnie regeneracja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile tego oleju jest w rurach idących do IC? podaj wartość w ml jaka wypłynęła po zdjęciu rury

odkręć gruszkę od wspornika(dwie śrubki pod) i wyciągnij gruche ile się da i zablokuj w tej pozycji no i zrób jeszcze raz 011, sposób ze strzykawką jest słaby, nie daje rozwiązania czy to kat czy sztanga

a jak już nie chce ci się kombinować skróć sztangę o 8 obrotów i wstaw 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciahciah ze strzykawką to był Twój pomysł ;) miałem największą jakie są w aptece :P może za bardzo jej nie zassało ale wymusiło przeładowanie do 2.4bar. Jak sprawdzałem rury dochodzące do IC to po prostu z nich kapało jak je ściągnąłem, nie były wilgotne, zabrudzone olejem tylko resztki oliwy kapały , wylatywały jak sie przechyliło. Z tego co sie orientuje tam powinno być sucho, max. może być zabrudzone czy wilgotne jak sie paluchem przejedzie.

Kata wina na bank to nie jest, odkręciłem wydech od turbo, i tak sie przejechałem. Objaw dokładnie ten samo tylko dmuchało i świstało ;P.

Ciahciah to zblokowanie gruchy ma wykluczyć jej niesprawność? Jak regulowałem gruche wcześniej z kumplem, metodą prób i błędów na samym początku to auto wogóle nie chciało jechać i przyspieszać jak była za bardzo skrócona lub wydłużona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero wczoraj dotarło do mnie że strzykawka jest słaba, bo przecież jak gruszka jest wadliwa lub sztanga za długa nic nam to nie powie..a podniesienie całej gruszki ze sztangą pokaże co w trawie piszczy ale skoro masz pewność że kat drożny skracaj sztangę o 8 obrotów i pokaż 011 dynamicznego :)

w rurach do IC może być mokro, do puki nie ma tam kałuży nie masz się czym martwić, więc turbo masz ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zassij, zatkaj i ma stac, jesli siie cofa to do wymiany

tyle to ja też wiem :P ale grucha raczej dobra sądząc po 011bs ,spróbuje jeszcze loga trzasnąć na wyciągniętej i zobaczymy.

jak z autem dzieją się cyrki to fizyczna diagnoza jest najlepsza, wyeliminowujesz na 100% cos i jedziesz dalej ze sprawdzanie, ale trzeba mieć pewność ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...