Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Wysokie obroty na biegu jałowym i problem z przepustnicą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem ze swoim 1.8T AEB, ostatnio dałem do mechanika żeby mi przeczyścił przepustnicę i sprawdził co mam do wymiany, okazało sie że mam pęknięte odpowietrzenie odmy (jeszcze tego nie wymieniłem), po wyczyszczeniu przepusnicy mam wysokie obroty na biegu jałowym (jakies 1300-1500), kupiłem kolejną przepustnicę i znowu mi ją mechanik wymienil, samochód zaczął lepiej chodzic, lepiej się wkręcać na obroty ale było jedno ale, było szarpanie po zmianie biegu (głownie z 1 na 2 i 3) po czym znowu powróciłem do starej przepustnicy, nic mi teraz nie szarpie ale samochód jest przymulony i nadal ma za wysokie oborty na jałowym, dodam jeszcze że jest troszke oleju na przepustnicy. jest jeszcze coś takiego jak wymusze żeby oborty zeszły poniej 1000 to już bedzie trzymał elegancko 900 ale jak dodam gazu to znowu ma 1300-1500 !!! już sam nie wiem co mam dalej robic, może cos doradzicie ????

Opublikowano

po czyszczeniu wykonałeś adaptacje przepustnicy ?

Opublikowano

czyszczenie -> adaptacja VAG -> Logi dynamiczne

jeżeli nie zapisuje adaptacji przepustnicy bądź zrywa adaptację przy obu przepustnicach wymiana ECU

Opublikowano

tak, jedna i druga przepustnica byla adoptowana, komputer nie wykazał żadnych błędów

Opublikowano

Zostaje zrobić logi dynamiczne . Tam na pewno cos wyjdzie .

Opublikowano

a możesz mi powiedziec jak to zrobić? sam sobie poradze? mam kabel żeby podpiąc auto

Opublikowano

Wejdź do działu diagnostyka vag . W FAQ masz film i opis jak się do tego zabrać .

Opublikowano

sam sobie raczej nie poradzisz z logami :no:

Opublikowano

chyba muszę poszukać dobrego elektronika żeby mi to zrobił :confused4: mam jeszcze jedno pytanie, kupiłem kolejną przepustnicę, wyczyściłem ją, adaptacje zrobiłem i teraz mi trzyma obroty 1100, tylko teraz jest taka usterka ze nie spada płynnie z obrotów tylko na chwile się przywiesi i potem schodzi powoli albo płynnie do 1100

Opublikowano

a nie ma jakiegoś klubowicza w Radomiu który by mógł za falszkę Ci logi zrobić ?

co do tych falujących obrotów może też być spowodowane jakimiś nieszczelnościami . Np na uszczelce od przepustnicy którą tyle razy zakładałeś albo podciśnienia . Sprawdź jeszcze wężyk który jest przy kolektorze od strony grodzi ( bliźniaczy do wężyka od DV ale po drugiej stronie kolektora ) Ja go miałem sparciałego i też łapało lewe powietrze .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...