chmiela Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam Mam taki problem ze swoim 1.8T AEB, ostatnio dałem do mechanika żeby mi przeczyścił przepustnicę i sprawdził co mam do wymiany, okazało sie że mam pęknięte odpowietrzenie odmy (jeszcze tego nie wymieniłem), po wyczyszczeniu przepusnicy mam wysokie obroty na biegu jałowym (jakies 1300-1500), kupiłem kolejną przepustnicę i znowu mi ją mechanik wymienil, samochód zaczął lepiej chodzic, lepiej się wkręcać na obroty ale było jedno ale, było szarpanie po zmianie biegu (głownie z 1 na 2 i 3) po czym znowu powróciłem do starej przepustnicy, nic mi teraz nie szarpie ale samochód jest przymulony i nadal ma za wysokie oborty na jałowym, dodam jeszcze że jest troszke oleju na przepustnicy. jest jeszcze coś takiego jak wymusze żeby oborty zeszły poniej 1000 to już bedzie trzymał elegancko 900 ale jak dodam gazu to znowu ma 1300-1500 !!! już sam nie wiem co mam dalej robic, może cos doradzicie ????
talib1990 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 po czyszczeniu wykonałeś adaptacje przepustnicy ?
szczuraz Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 czyszczenie -> adaptacja VAG -> Logi dynamiczne jeżeli nie zapisuje adaptacji przepustnicy bądź zrywa adaptację przy obu przepustnicach wymiana ECU
chmiela Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 tak, jedna i druga przepustnica byla adoptowana, komputer nie wykazał żadnych błędów
szczuraz Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Zostaje zrobić logi dynamiczne . Tam na pewno cos wyjdzie .
chmiela Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 a możesz mi powiedziec jak to zrobić? sam sobie poradze? mam kabel żeby podpiąc auto
szczuraz Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Wejdź do działu diagnostyka vag . W FAQ masz film i opis jak się do tego zabrać .
chmiela Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 chyba muszę poszukać dobrego elektronika żeby mi to zrobił mam jeszcze jedno pytanie, kupiłem kolejną przepustnicę, wyczyściłem ją, adaptacje zrobiłem i teraz mi trzyma obroty 1100, tylko teraz jest taka usterka ze nie spada płynnie z obrotów tylko na chwile się przywiesi i potem schodzi powoli albo płynnie do 1100
szczuraz Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 a nie ma jakiegoś klubowicza w Radomiu który by mógł za falszkę Ci logi zrobić ? co do tych falujących obrotów może też być spowodowane jakimiś nieszczelnościami . Np na uszczelce od przepustnicy którą tyle razy zakładałeś albo podciśnienia . Sprawdź jeszcze wężyk który jest przy kolektorze od strony grodzi ( bliźniaczy do wężyka od DV ale po drugiej stronie kolektora ) Ja go miałem sparciałego i też łapało lewe powietrze .
chmiela Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 od czego jest ten wąż, gdy go ścisnę to obroty wracają na swoje miejsce i jest ok http://zapodaj.net/60f8da91dc56.jpg.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się