Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] zmiana na AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów nie owijajac w bawełne chce zmienic silnik z AFN 110km na nowszy AVF 131km, AVF pochodzi z 2004roku legalny z okablowaniem i sterownikiem co powinienem wiedziec o zmianach w mojej niuni czy ktoś juz z szanownych klubowiczów dokonywał takiej zmiany za wszystkie posty z góry serdeczne dzieki

Pozdrawiam Piotr :th: :audi:

Opublikowano

Będziesz miał problemy ze sterownikiem silnika.

Nie będzie widział sygnału CAN z ABS-u i będzie w trybie awaryjnym pracował.

To tak na początek.

Opublikowano

Jesli mozna spytac to z jakiego powodu chcesz zmieniac silnik?? Szczerze odradzam lepiej zainwestowac w modyfikacje tego.

Problemy tak jak pisze szogun0 beda z szyna Can - znajac zycie zaczna sie problemy mechaniczne. sprzego, 2 mas ma marne szanse przezycia

Po przekladce silnika (plug&play) jeszcze nie doszedlem do ladu z caloscia

Opublikowano

Będziesz miał problemy ze sterownikiem silnika.

Nie będzie widział sygnału CAN z ABS-u i będzie w trybie awaryjnym pracował.

To tak na początek.

Żadnym awaryjnym, będzie błąd w ECU o braku połączenia ze sterownikiem ABS'u, ale nie będzie to miało wpływu na samo jego działanie. Taka komnikacja byłaby wskazana przy posiadaniu kontroli trakcji, ale AFN z tego rocznika podejrzewam, że tego nie posiada...

Opublikowano

Kucza to moze sobie lepiej darowac wymiane,z silnikiem który jeszcze jest w samochodzie wiecznie sie coś działo powymieniane wszystko i nadal brak mocy spalanie nie schodziło nizej 7.5 a teraz 9.4 masakra nie wiem sam co robic i jeszcze licznik padł alle juz kupiłem z a6 VDO??!!Dobrze mi sie smiga ta bryka i nie zabardzo chce sie jej pozbyc i tak pomyslałem o zmianie serducha alle hmm :confused4:

Opublikowano

zrob pelna diagnostyke VAg to moze wyjdzie co jest nie tak

Opublikowano

problem ze nic nie wychodzi tylko troche turbo sie przycina alle troche i to wszystko co VAG pokazuje, mechanik wtryski jutro sprawdzi i najwyzej jeszcze raz sie sprawdzi vag-iem

Opublikowano

wstaw te logi na forum. Jaka jest temp po rozgrzaniu auta (na vag'u)??

Jakie sa dawki i wskazania przeplywki?? Przycina sie turbo tzn ma notlauf czy jak??

Opublikowano

jak bede miał logi to je wstawie na forum. a turbo po rozgrzaniu silnika przycina przy zamykaniu tak mówi mechanik, pojezdził z vag-iem i tak mu wyszło, zrobimy logi i ocenicie

Opublikowano

Moje zdanie jest takie ze jak masz czas i ochote to wymien ten silnik. Niektorzy juz to przerabiali i na pewno beda bardzo pomocni. Nie przekonasz sie inaczej czy to prosta czynnosc, czy beda z tym jakies megaklopoty. No i przeszukaj forumy(akp, tdi, streetracing) pod kontem slowa SWAP.

A jesli chodzi o AVF to moge powiedziec same pozytywne rzeczy(duze gratisy od fabryki + niezle przyrosty po wirusie ;), itp)

Opublikowano

Odradzam!! Niewiesz nigdy jakie konsekwencje będą po wkładce nowego silnika,i ile może Cię to kosztować. zainwestuj w chipa, większe turbo , intercooler itd. masz pewność że w zdrowym afn'ie bedzie wszytsko będzie latać jak trzeba- i zadowolony na pewno będziesz.

A jesli chodzi o AVF to moge powiedziec same pozytywne rzeczy(duze gratisy od fabryki + niezle przyrosty po wirusie
ja bym sceptycznie podchodził do tych "mega" bonusów, na hamowni zawsze można pokazać soft na 180ps ale czy to będzie tak jeździło!!?? Jak się mówi: klient nasz pan-a czego się nie robi dla klienta. :disgust:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...