Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Logi do sprawdzenia-po regenracji turbo nie jezdzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Autko kolegi -krotko opisze co bylo i co jest:

Byl zrobiony wirus, pozniej sie turbina rozleciala, zostala zalozona regenerowana , zrobiony przy okazji rozrzad i jakos w miare 2 tyg jezdzil.

Teraz wcale nie chce jezdzic,dosyc mocno kopci

dodatkowo jest blad,ktory jak skasuje to wyskakuje spowrotem:

1 Fault Found:

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

co sprawdzac,gdzie szukac....

Logi statyczne:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35630.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35631.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35632.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35633.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35634.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35635.html

logi statyczne bs:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35636.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35637.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35638.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35639.html

logi dynamiczne:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35640.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35641.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35642.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35643.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35644.html

Opublikowano

kąt wtrysku do ustawienia - turbulum nie pompuje wg tego co zadano w programie ... statyczne daj jeszcze 004/007/

Opublikowano

podczas logów silnik był nie dogrzany

wymień filtr paliwa, najważniejsze co teraz należy zrobić

w miejsce N75 wstaw N18 a wężyki idące do N18 pozatykaj i zrób loga 011 dynamicznego, przyjrzyj się też wszystkim wężykom podciśnieniowym, podejrzane wymień

podczas czyszczenia turbo nic nie było kręcone sztangą?

filtr powietrza kiedy był wymieniany?

Opublikowano

zacznij od sprawdzenia przestawiacza kata wtrysku ...

poza tym wrocenie do serii i dopiero szukanie problemu moglo by ulatwic sprawe ...

Opublikowano

branie się za przestawiacz w pompę nie mając 100% pewności o stanie filtra paliwa jest błędnym podejściem, jak już mówiłem zacznij od wymiany filtra paliwa i wstawienia logów 004

Opublikowano

Dokladniejszy opis,co bylo robione :

"Turbina i rozrząd w styczniu. Od tego zcasu Doładowanie bylo od 2500rpm i dziura przy ~3100-3150 potem znów ciągnął. Teraz zupełna klapa.

Zawór regulacji podcisniena zamieniony profilaktycznie na drugi,filtr powietrza niedawno zmieniany"

Zrobimy po lykendzie log 4 to wrzucimy

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...