mistrzugt Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam Autko kolegi -krotko opisze co bylo i co jest: Byl zrobiony wirus, pozniej sie turbina rozleciala, zostala zalozona regenerowana , zrobiony przy okazji rozrzad i jakos w miare 2 tyg jezdzil. Teraz wcale nie chce jezdzic,dosyc mocno kopci dodatkowo jest blad,ktory jak skasuje to wyskakuje spowrotem: 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent co sprawdzac,gdzie szukac.... Logi statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35630.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35631.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35632.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35633.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35634.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35635.html logi statyczne bs: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35636.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35637.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35638.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35639.html logi dynamiczne: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35640.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35641.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35642.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35643.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35644.html
leo... Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 kąt wtrysku do ustawienia - turbulum nie pompuje wg tego co zadano w programie ... statyczne daj jeszcze 004/007/
ciahciah Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 podczas logów silnik był nie dogrzany wymień filtr paliwa, najważniejsze co teraz należy zrobić w miejsce N75 wstaw N18 a wężyki idące do N18 pozatykaj i zrób loga 011 dynamicznego, przyjrzyj się też wszystkim wężykom podciśnieniowym, podejrzane wymień podczas czyszczenia turbo nic nie było kręcone sztangą? filtr powietrza kiedy był wymieniany?
spanky Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 zacznij od sprawdzenia przestawiacza kata wtrysku ... poza tym wrocenie do serii i dopiero szukanie problemu moglo by ulatwic sprawe ...
ciahciah Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 branie się za przestawiacz w pompę nie mając 100% pewności o stanie filtra paliwa jest błędnym podejściem, jak już mówiłem zacznij od wymiany filtra paliwa i wstawienia logów 004
mistrzugt Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Dokladniejszy opis,co bylo robione : "Turbina i rozrząd w styczniu. Od tego zcasu Doładowanie bylo od 2500rpm i dziura przy ~3100-3150 potem znów ciągnął. Teraz zupełna klapa. Zawór regulacji podcisniena zamieniony profilaktycznie na drugi,filtr powietrza niedawno zmieniany" Zrobimy po lykendzie log 4 to wrzucimy pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się