Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nie pali na ciepłym silniku !


pete_ross

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, na samym początku dodam,że przeczytałem całe forum na ten temat i mój przypadek jest dosyć inny :( mianowicie

wszystko zaczęło się od małej stłuczki (wymiana zderzaka i chłodnicy) od jakiegoś miesiąca coraz gorzej palił na ciepłym. Początkowo kręciłem go 5 sek, po tygodniu 10sek teraz nie odpala wcale. Vag od samego początku nie pokazywał jakichkolwiek błędów i zrobiłem następujące rzeczy :

-ustawienie kąta wtrysku (poprawny)

- sprawdzenie sprężania ( 28)

- ustawienie poprawnej dawki rozruchowej (poprawne)

- wymiana filtra paliwa i przewodów

- wymiana akumulatora i regeneracja rozrusznika

Po tych zabiegach zapadł werdykt - siada pompa wtryskowa!

pojechałem do serwisu bosh na zmianę mapy sterownika pompy czy cuś ( 450zł ) nie zapłaciłem bo efektu nie było!! W serwisie zalecili wymianę pompy.

wymiana pompy (100% sprawna) i odpowiednie ustawienie dalej nie przyniosło efektu niestety :(

Czy ktoś z was ma jakiś pomysł co dalej robić z moją niunią bo mam jeż dosyć i myślę nad sprzedażą :( POMOCY!!!

ps. po odpięciu czujnika cieczy dalej nie odpala!

Audi A4 B5 1,9 Tdi 110ps 1996r.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w nastawniku jest coś nie tak, przestawił się po uderzeniu.

Spróbuj go odpalić na PLAKU, tylko delikatnie z tym specyfikiem, żeby obrotonierza nie zamknął.

Podczas palenia niech ktoś przytomny siedzi w środku z wciśniętym sprzęgłem, hamulcem i włączonym 5 biegiem, na wszelki wypadek.

Ja ostanio miałem tęż problem z paleniem, po zmniekszeniu dawki na wolnych obrotach z 2,2 na 3,6 mg nastąpiła poprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

Ciekawy masz przypadek, powiedzialem to znajomemu co z mechaniki jest dobry i mowi, zebys sobie jeszcze zobaczyl na kolo pasowe na wale, jezeli dostalo ono przy Twojej stluczce (masz silnik wzdluzny) i sie skrzywilo to moze byc tak, ze sie giba i jak odpalasz to kat Ci skacze na pompie i dlatego ciezko Ci pali. Na oko to widac jak chodzi silnik to tak te kolo lata troche na boki (mialem takie kolo usrane w poprzednim aucie passacie 1z, 1994). Jezeli do tego masz przy paleniu bialy/niebieski dym to pewnie przez kat wtrysku ktory "sie waha sporo " przez te kolo. Tylko, ze tez by Ci zle palil, a nawet gorzej jak zimny. Mozesz dla proby mocno przyspieszyc kat wtrysku i zobaczyc jak wtedy bedzie.

Jeszcze sobie przypomnialem, sprawdz zawor N109, on odpowiada za odcinanie paliwa, podajesz na niego +12V z klemy zeby sprawdzic.

pozdrawiam,

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...