dogasso Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam. Powoli kończy mi się turbo i zastanawiam się co z tym zrobić... Opcje są 3: 1. Hybryda k03/k04 2. Nowe turbo k03s 3. Regeneracja tego co jest a koło lipca/sierpnia wrzucić k04-015? Co chcę osiągnąć? Max 220KM bo w końcu to ośka... P.S. wtryski 380ccm czekają...I dlatego kolejne pytanie- co można zdziałać przy każdej z opcji powyżej przy tych wtryskach?
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 szkoda kasy na regeneracje skoro za pol roku i tak chcesz wlozyc cos wiekszego, wiec albo wyskrob troche wiecej kasy i kup od razu nowe, albo uzywke jakas na razie...
dogasso Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 Coś devasation pisał o nowych k03s za kase do przejscia... Poczytałem troche forum i wypatrzyłem że jak bym k04 wkładał to wtedy dolot trzeba zmieniać ( TIP i VR6) wiec chyba ta opcja z nowym k04 odpada albo co najmniej zostaje odłożona do jesieni... :gwizdanie: A co można zrobić na tym k03s i wtryskach 380? Ktoś ma taki zestaw? Powiem tak... Mam około 3tys na to turbo...
Thom4s Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 3 tysie powinny starczyć na K04-15. Ale wtedy trzeba by przynajmniej FMIC założyć do tych wtrysków.
dogasso Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 FMIC, TIP, DP i bez środkowego, ori pucha z wkładem K&N, zabandażowany kolektor z DP - to już jest :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 FMIC, TIP, DP i bez środkowego, ori pucha z wkładem K&N, zabandażowany kolektor z DP - to już jest :gwizdanie: No to już masz trochę porobione. Kupuj K04-15 i jedź to gdzieś zestroić.
dogasso Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 Kupuj K04-15 Jak k04 to musze jeszcze z miesiąc popracować...A co z tym dolotem? Trzeba ta puszke zmienić na 3"?? i jedź to gdzieś zestroić. z tym akurat problemu nie będzie. Albo przynajmniej tak mi się wydaje :gwizdanie: wszystko od początku robiłem w EcuProject wiec tak zostanie bo zadowolony jestem BARDZO
Thom4s Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Możesz zostawić seryjną puchę. Mówisz o przepływce 3"?
Thom4s Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Nie musisz i nie wiem czy przy tej turbinie to konieczne.
dogasso Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 A k03s wypluje te 210-220KM na tych wtryskach??
rozjemca Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja bym brał hybrydę od Karambola. Na swojej śmignąłem już 10 tys km i wszystko miodzo puki co Karambol 12 miesięcy gwarancji na nią daje a cena tylko trochę większa niż regeneracja.
udy Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 do k04 nie musisz zmieniać przepływki, ale warto by było aby była sprawna k03s jest tańsza więc wybrał bym tą opcje, nie ma sensu wrzucać k04, na k03s spokojnie wyciągniesz 220 koni może nawet więcej,
dogasso Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 No i kolejny problem - co wybrać 1.Hybryda Karambol 2.Nowa k03s bo k04 juz została wyeliminowana :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 A k03s wypluje te 210-220KM na tych wtryskach?? spokojnie -seria BEX ma dwa boczne coolery, seryjnie takie turbo i wtryski-na ori gratach samym programem osobiście znam przypadek 212 koni-to minimum,a przy FMICu,TIPie i DP-pewnie wypluje więcej-jeśli tylko te granice Cię interesują-bierz K03s,jest porównywalna z K04-15,co do hybrydy-trzeba popytać tych,co na niej śmigają-rozjemca ma taką
CoLo Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Sorrka Panowie...Ale moim zdaniem nie warto nawet grosza wykladac na k03s/04.... Starczy Wam to na ile ? miesiac/dwa ? Idzcie ciut grubiej a zobaczycie, ze nie pozalujecie np gt28rs/moze jakies eliminatory...Tyle ode mnie
dogasso Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Ale chodzi o to ze to jest ośka, auto do codziennej jazdy a poza tym przy wiekszej muszli trzeba wydać ciut wiecej :gwizdanie: A z tym że na nowej k03s zrobi sie miesiąc to nie za bardzo moge sie zgodzic. Przy regenerowanych to moze i tak bedzie. Mi po regeneracji wytrzymalo k03 8 miesięcy. Gwarancja obejmuje ale ile można co pół roku wszystko rozkręcać i regenerować. Dlatego widząc że powoli TURBO pokazuje kolano to chce już coś większego i berdziej trwałego niż regenerowane... No i teraz dalej się wacham...[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 09:53_________________________________________________CoLo tak w ogole to gratuluję Twojego projektu jakbym mi się kiedyś coś odwidziło to mogę liczyć na Twoją rade w konkretnych modach?
Thom4s Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Sorrka Panowie...Ale moim zdaniem nie warto nawet grosza wykladac na k03s/04.... Starczy Wam to na ile ? miesiac/dwa ? Idzcie ciut grubiej a zobaczycie, ze nie pozalujecie np gt28rs/moze jakies eliminatory...Tyle ode mnie Dokładnie, tym bardziej, żeby osiągnąć te 220KM to też już trzeba trochę kasy wyłożyć, m.in na dobry FMIC. CoLo nie chodziło ile pochodzi turbina, ale na ile starczy Ci ta moc. Turbo bierz nowe. FMIC, DP i TIP'a już masz, więc teraz z górki.
rozjemca Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Nie do końca się zgodzę bo na Karambolu 220KM spokojnie pęknie na seryjnym coolerze i nadkolu s4 (przy temp dolotu nie przekraczającej 60 stopni). Wg mnie turbo ma potencjał do 250KM na wysokooktanowym paliwie. I w tyle celuję na wiosnę. Muszę teraz jeszcze tylko wyrezać fmic. Jak skończę i będzie okazja to zhamuję i wkleję wykresik.
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 bo na Karambolu 220KM spokojnie pęknie na seryjnym coolerze i nadkolu s4 weź, weź, weź mnie nie wpieniaj nawet :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi