Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jaką opcję wybrać -> TURBO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Powoli kończy mi się turbo i zastanawiam się co z tym zrobić... Opcje są 3:

1. Hybryda k03/k04

2. Nowe turbo k03s

3. Regeneracja tego co jest a koło lipca/sierpnia wrzucić k04-015?

Co chcę osiągnąć? Max 220KM bo w końcu to ośka...

P.S. wtryski 380ccm czekają...I dlatego kolejne pytanie- co można zdziałać przy każdej z opcji powyżej przy tych wtryskach?

Opublikowano

szkoda kasy na regeneracje skoro za pol roku i tak chcesz wlozyc cos wiekszego, wiec albo wyskrob troche wiecej kasy i kup od razu nowe, albo uzywke jakas na razie...

Opublikowano

Coś devasation pisał o nowych k03s za kase do przejscia... Poczytałem troche forum i wypatrzyłem że jak bym k04 wkładał to wtedy dolot trzeba zmieniać ( TIP i VR6) wiec chyba ta opcja z nowym k04 odpada :confused4: albo co najmniej zostaje odłożona do jesieni... :gwizdanie:

A co można zrobić na tym k03s i wtryskach 380? Ktoś ma taki zestaw?

Powiem tak... Mam około 3tys na to turbo...

Opublikowano

3 tysie powinny starczyć na K04-15. Ale wtedy trzeba by przynajmniej FMIC założyć do tych wtrysków.

Opublikowano

FMIC, TIP, DP i bez środkowego, ori pucha z wkładem K&N, zabandażowany kolektor z DP - to już jest :gwizdanie:

Opublikowano

FMIC, TIP, DP i bez środkowego, ori pucha z wkładem K&N, zabandażowany kolektor z DP - to już jest :gwizdanie:

No to już masz trochę porobione. Kupuj K04-15 i jedź to gdzieś zestroić.

Opublikowano

Kupuj K04-15

Jak k04 to musze jeszcze z miesiąc popracować...A co z tym dolotem? Trzeba ta puszke zmienić na 3"??

i jedź to gdzieś zestroić.

z tym akurat problemu nie będzie. Albo przynajmniej tak mi się wydaje :gwizdanie: wszystko od początku robiłem w EcuProject wiec tak zostanie bo zadowolony jestem BARDZO :naughty:

Opublikowano

Możesz zostawić seryjną puchę. Mówisz o przepływce 3"?

Opublikowano

Taaa :gwizdanie:

Opublikowano

Nie musisz i nie wiem czy przy tej turbinie to konieczne.

Opublikowano

A k03s wypluje te 210-220KM na tych wtryskach??

Opublikowano

Ja bym brał hybrydę od Karambola. Na swojej śmignąłem już 10 tys km i wszystko miodzo puki co :wink4: Karambol 12 miesięcy gwarancji na nią daje a cena tylko trochę większa niż regeneracja.

Opublikowano

do k04 nie musisz zmieniać przepływki, ale warto by było aby była sprawna :tongue4:

k03s jest tańsza więc wybrał bym tą opcje, nie ma sensu wrzucać k04, na k03s spokojnie wyciągniesz 220 koni może nawet więcej,

Opublikowano

No i kolejny problem - co wybrać

1.Hybryda Karambol

2.Nowa k03s

:mysli:

bo k04 juz została wyeliminowana :gwizdanie:

Opublikowano

A k03s wypluje te 210-220KM na tych wtryskach??

spokojnie -seria BEX ma dwa boczne coolery, seryjnie takie turbo i wtryski-na ori gratach samym programem osobiście znam przypadek 212 koni-to minimum,a przy FMICu,TIPie i DP-pewnie wypluje więcej-jeśli tylko te granice Cię interesują-bierz K03s,jest porównywalna z K04-15,co do hybrydy-trzeba popytać tych,co na niej śmigają-rozjemca ma taką :wink4:
Opublikowano

Sorrka Panowie...Ale moim zdaniem nie warto nawet grosza wykladac na k03s/04....

Starczy Wam to na ile ? miesiac/dwa ?

Idzcie ciut grubiej a zobaczycie, ze nie pozalujecie np gt28rs/moze jakies eliminatory...Tyle ode mnie :hi:

Opublikowano

Ale chodzi o to ze to jest ośka, auto do codziennej jazdy a poza tym przy wiekszej muszli trzeba wydać ciut wiecej :gwizdanie:

A z tym że na nowej k03s zrobi sie miesiąc to nie za bardzo moge sie zgodzic. Przy regenerowanych to moze i tak bedzie. Mi po regeneracji wytrzymalo k03 8 miesięcy. Gwarancja obejmuje ale ile można co pół roku wszystko rozkręcać i regenerować. Dlatego widząc że powoli TURBO pokazuje kolano to chce już coś większego i berdziej trwałego niż regenerowane... No i teraz dalej się wacham...[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 09:53_________________________________________________CoLo tak w ogole to gratuluję Twojego projektu :brawo: jakbym mi się kiedyś coś odwidziło to mogę liczyć na Twoją rade w konkretnych modach? :hi:

Opublikowano

Sorrka Panowie...Ale moim zdaniem nie warto nawet grosza wykladac na k03s/04....

Starczy Wam to na ile ? miesiac/dwa ?

Idzcie ciut grubiej a zobaczycie, ze nie pozalujecie np gt28rs/moze jakies eliminatory...Tyle ode mnie :hi:

Dokładnie, tym bardziej, żeby osiągnąć te 220KM to też już trzeba trochę kasy wyłożyć, m.in na dobry FMIC. :wink4:

CoLo nie chodziło ile pochodzi turbina, ale na ile starczy Ci ta moc. Turbo bierz nowe. FMIC, DP i TIP'a już masz, więc teraz z górki.

Opublikowano

Nie do końca się zgodzę bo na Karambolu 220KM spokojnie pęknie na seryjnym coolerze i nadkolu s4 (przy temp dolotu nie przekraczającej 60 stopni). Wg mnie turbo ma potencjał do 250KM na wysokooktanowym paliwie. I w tyle celuję na wiosnę. Muszę teraz jeszcze tylko wyrezać fmic. Jak skończę i będzie okazja to zhamuję i wkleję wykresik.

Opublikowano

bo na Karambolu 220KM spokojnie pęknie na seryjnym coolerze i nadkolu s4

weź, weź, weź mnie nie wpieniaj nawet :gwizdanie:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...