Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jaką opcję wybrać -> TURBO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A w S3 nie ma K04?

Opublikowano

A w S3 nie ma K04?

fakt, k04-022 :good:

Opublikowano

nie ma znaczenia czy wzdłuzne czy poprzeczne

a nie trzeba czasami przerabiac ?

zle sie wyraziłem

turbo jest o tej samej wydajnosci, czy wzdłuzne czy poprzeczne

ale znaczenie ma mocowanie, jest inne

Opublikowano

No powiedzmy ze troche więcej wiem... :gwizdanie: I decyzja padła na... coś większego niż k03s! Z tym że dalej nie wiem w co. Powiedzieliście dużo za co bardzo dziękuje :hi: wstrzymam sie jeszcze z 2 miesiące i wkładam albo gt albo eliminatora :gwizdanie: do tego co mam czyli wtryski 380 by gregory, TIP by Bakus, IC, DP... Kolektor i hamulce wtedy też wymienie. Sprzęgło będzie nowe sachsa ze zmiana docisku by Radzikowski... cos z tego wyjdzie?

Opublikowano

UUU.... Setupik niezły tylko trzeba szykować z 10 tysiączków :tongue4:

nie wydawa mnie sie...

Turbo okolo 4tys

Kolektor z 500zl ( albo sam coś wymodze :tongue4:)

sprzęgło około 1,5tys

więc mamy 6tys :gwizdanie:

po waszych wcześniejszych wypowiedziach oczywiście moge wrzucić k04 bez innych gratów i bedzie ok 4tys. "Ale czy warto...??"

Opublikowano

UUU.... Setupik niezły tylko trzeba szykować z 10 tysiączków :tongue4:

nie wydawa mnie sie...

Turbo okolo 4tys

Kolektor z 500zl ( albo sam coś wymodze :tongue4:)

sprzęgło około 1,5tys

więc mamy 6tys :gwizdanie:

po waszych wcześniejszych wypowiedziach oczywiście moge wrzucić k04 bez innych gratów i bedzie ok 4tys. "Ale czy warto...??"

Dolicz uszczelki i olej silnikowy - 200 zł

Obudowa przepływki - 100 zł

Forge 007p - 300 zł

Pompa paliwa - 300 zł

Hamulce 312mm - 600 zł

Zrobienie programu - 1500 zł

Czyli już masz 9 tys bez kosztów roboty.

Układ wydechowy masz seryjny czy przelot ?

Opublikowano

"Ale czy warto...??"

na to pytanie sam sobie odpowiedz bo to Twoje pieniądze

no chyba że masz za dużo to dam ci PW z numerem konta :wink4:

Opublikowano

Dolicz uszczelki i olej silnikowy - 200 zł

Obudowa przepływki - 100 zł

Forge 007p - 300 zł

Pompa paliwa - 300 zł

Hamulce 312mm - 600 zł

Zrobienie programu - 1500 zł

Czyli już masz 9 tys bez kosztów roboty.

Układ wydechowy masz seryjny czy przelot ?

Forge 007 można odliczyć bo juz jest, program chyba też bo jakiś CHIP jest wiec może tylko korekta za 400-500zł ( nie wiem, nie znam sie)

A wydech jest taki jak pisalem: DP 2'5 i przelot

Opublikowano

Jak już masz tyle zrobione, to wkładaj jakąś lochę.

Opublikowano

np GT32 :)

Opublikowano

Bez przesady, GT28RS wystarczy, a najlepiej GTRS Eliminator - wszystko będzie P&P.

Opublikowano

Forge 007 można odliczyć bo juz jest, program chyba też bo jakiś CHIP jest wiec może tylko korekta za 400-500zł ( nie wiem, nie znam sie)

A wydech jest taki jak pisalem: DP 2'5 i przelot

No raczej program będzie od nowa do napisania a nie korekta. Wydech 2,25 cala też jest trochę ciasny jak na garretta...

Opublikowano

Gt28rs TOMSON proponuje za 3699,- i tu pojawia sie pytanie czy kolektor, przepływka do wymiany?

A czy TURBO GT28R też podejdzie P&P ?? Jak tak to co można na tym zrobić??[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 11:21_________________________________________________Mam dostęp do silnika BEX i AJL :gwizdanie: czy turbo z któregoś z tych modeli podejdzie do AEB? I czy coś to da?? Oczywiście to bedzie opcja narazie...

Opublikowano

BEX ma K03s.

Opublikowano

zdejmuj z BEXa

Opublikowano

bex ma k03-073

ajl ma to samo co aeb k03-029

Opublikowano

dobra to narazie będzie używka z BEX. A czy po takiej zmianie przydałaby sie korekta softu??

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...