Duch^ Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Błędów brak - turbina po czyszczeniu - Kolektor wyczyszczony - opaski po dokręcane - podejrzane węże wymienione - wymieniony przepływomierz używany pierburg:czyszczony ( tutaj pytanie bo coś mi się wydaje że nie jest od końca ok) Statyczne: Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36123.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36124.html Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36125.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36126.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36127.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36128.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36129.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36130.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36152.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36131.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36132.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36134.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36153.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36154.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_36155.html
przemik Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Wlasciwie to wszystko jest dobrze. Filtr powietrza dawno zmieniales ? Katalizator jest ? Ile fura ma realnego przebiegu ?
Duch^ Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Filtr powietrza jest czarny do wymiany poleci, zdążyłem go tylko przedmuchać. Katalizator czy jest nie jestem pewny bo auto mam 2 tygodnie. Nie jestem pewny realnego przebiegu ale pewnie 300k.
przemik Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 To zmien filtr powietrza i jezdzij. Przyjdz z logami dynamicznymi w lecie. Powodzenia
Duch^ Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Ok filtr powietrza założony nowy ale pojawiło się buczenie auta przy schodzeniu z obrotów jak i wchodzeniu bardzo głośny . Wywaliłem katalizator bo był ale wyglądał ładnie i miał prześwit . Buczenie jest z okolicy filtra powietrza ale myślę że to plecionka bo z zewnątrz jest poszarpana a w środku wygląda ładnie. Teraz tak żeby wykluczyć i nie sugerować się do końca odczytem z vag bo mocno buczy znalazłem dziurę w dolocie tam gdzie przymocowany jest zaworek n18. Dziwne przecież vag pokazywał że wszystko ok? Może ta szczelina się po prostu powiększyła po robieniu logów :gwizdanie: A jak ręką trzymałem w tym miejscu na wolnych obrotach uciekało powietrze Aha pierścień ze środka wyciągnąłem przed zdjęciem. http://[/img] http://img268.imageshack.us/i/96080245.jpg/
ciahciah Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 porządny klej i przyklej ten metalowy pierścień tak żeby szczeliną nic nie uciekało, a potem daj porządną szeroką opaskę, to właśnie najczęstsze miejsce nie szczelności jak puści plastikowe zgrzanie nie żałuj kleju, niech wyjdzie każda szparą, przed klejeniem wszystko spirytusem i wacikami przetrzyj żeby odtłuścić
Duch^ Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Tak wczoraj zrobiłem i dzisiaj składanie
Duch^ Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Przed malowaniem powierzchnia kleju jest wyszlifowana papierem wodnym na gładko:wink4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się