llevy Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Mam problem po przejechaniu kilku kilometrów(dokładnie 6) bez pałowania obroty max 3000 turbina wygląda jak by ja z pieca hutniczego wyciągną (czyli rozgrzana do czerwoności) :wallbash:co może być przyczyną takiego stanu? czyżby koniec turbiny?
poziek Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 świeci bo temperatura spalin jest zbyt wysoka, czym jest to spowodowane? 1. Zbyt ubogą mieszanką czyli ubogi AFR co zrobić: właśnie sprawdzić AFR, i sprawdzić wtryskiewacze jak leją - koszt 7 złotych sztuka
llevy Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2007 Co to jest ten AFR :mysli:i jak sprawdzić wtryskiwacze bo jestem zielony w tych tematach
kalina Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Lepiej sprawdz najpierw sondę lambdę ! Vagiem oczywiście.
poziek Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 własnie gadaliśmy przez GG, jest błąd lambdy w vagu także sprawa jest prosta
llevy Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2007 Problem rozwiązany Sonda ok okazało się ze że przy wtyczce był przerwany kabelek od układu grzewczego złośliwość rzeczy martwych teraz żadnych błędów na VAGU i turbina nie robi sie czerwona przy normalnej jeździe
poziek Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 no to zajefanie - ale na pewno tłoki dostały po d*pie...kiedy olej wymieniałeś ostatno ??
llevy Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2007 olej wymieniłem jakieś 5000tyś temu pełny syntetyk castrola edge czy jakoś tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się