Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę błędów


emilek_2

Rekomendowane odpowiedzi

Po podpięciu Vaga pokazało takie o to błędy: 17664 i 17958. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć co jest nie tak z autem. Dodam że czasami auto potrafi wpaść w tryb awaryjny na 4 lub 5 biegu, powyżej 3000 obr. Z góry dziękuję za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy błąd świadczy o sporadycznych przerwach sygnału z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 do sterownika silnika -wina może leżeć w samym czujniku, zabrudzonych pinach czujnika lub wtyczki albo uszkodzonej wiązce przewodów od niego. Drugi błąd świadczy o różnicy w regulacji ciśnienia doładowania turbosprężarki i to jest przyczyna wchodzenia w tryb awaryjny a przyczyną zapewne będzie przycinająca się zmienna geometria kierownic spalin w turbosprężarce i pewnie przyda się jej zabieg czyszczenia co jest szeroko opisywane na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjęty czujnik sprawdzisz za pomocą omomierza w taki sposób, że wkładasz część pomiarową czujnika do wody, którą podgrzewasz cały czas np. na kuchence w płytkim naczyniu a do pinów nr 1 i 3 podpinasz przewody z omomierza i sprawdzasz jak zmienia się rezystancja na omomierzu i jakie wartości uzyskuje i tak samo sprawdzasz na pinach 2 i 4. Na necie jest gdzieś fotka z przypisanymi wartościami rezystancji dla danego zakresu temperatur - poszukaj sobie i porównaj. Im większa temperatura wody tym wartość rezystancji powinna się zmniejszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...