Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Jak spuścić cały płyn chłodniczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam posiadam audi a4 b5 z silnikiem 1.8 ADR nie wiem gdzie szukać korka spustowego płyny chłodniczego, zalezy mi na spuszczeniu całego płynu gdyz ostatnio mam problem z ogrzewaniem mysle ze bedzie to przez to ze w płynie mam straszne dziadostwo bo jakis czas temu znalazłem mała dziure w chłodnicy i do płynu dosypałem proszek do uszczelnienia wycieku prosze o pomoc jak najlepiej pozbyć się całego płynu. z góry dziekuje

Opublikowano

ten proszek raczej krzywdy ci nie robi

i przez niego raczej problemu z ogrzewaniem nie masz

Opublikowano

ten proszek raczej krzywdy ci nie robi

i przez niego raczej problemu z ogrzewaniem nie masz

Nie???... jasne :shocked: Miałeś kiedyś styczność z takim preparatem??? Ja jiedyś rozginałem i przepychałem kanały chłodnicy w BMW po czymś takim. Kanałów w chłodnicy ze 25 a drożnych było 4 albo 5. Woda z octem+ pasek z blachy i przepychanie twardego mułu.

Tutaj może być zatkana nagrzewnica :gwizdanie: Zatyka tam gdzie są mniejsze przekroje kanałów. [br]Dopisany: 24 Luty 2011, 18:46_________________________________________________A płyn spuszcza się przez korek spustowy w chłodnicy albo przez wyjęcie czujnika na dole przy chłodnicy.

Opublikowano

Spec od chłodnic powinien Ci przepchać nagrzewnicę pod ciśnieniem.

Raczej rozepchać :decayed: Jeśli jest zapchana to tylko wymiana.

Opublikowano

Spec od chłodnic powinien Ci przepchać nagrzewnicę pod ciśnieniem.

Raczej rozepchać :decayed: Jeśli jest zapchana to tylko wymiana.

Miałem taki problem kiedyś i obeszło sie bez wymiany.

Opublikowano

no ale temperatura silnika cały czas jest dobra rośnie od 0 do 90 normalnie i trzyma temperature mam patent na czyszczenie nagrzewnicy tylko teraz zalezy mi na jak najlepszym spuszczeniu cieczy kturendy najlepiej by jak najwiecej spłynelo.[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 19:00_________________________________________________jak sobie kolego z tym poradziłeś?

Opublikowano

Fachowiec od chłodnic wpiął się w przewody idące do nagrzewnicy i pod ciśnieniem przeczyścił.

Mam nadzieje, że pomogło.

A płyn z całego układu spuszcza się odkręcając prawą dolną kratke w zderzaku (patrząc od przodu) i tam jest korek spustowy - a jak już chcesz spuścić z bloku silnika trzeba odkręcić korek przy pompie wodnej - tak na marginesie.

Opublikowano

Fachowiec od chłodnic wpiął się w przewody idące do nagrzewnicy i pod ciśnieniem przeczyścił.

Mam nadzieje, że pomogło.

A płyn z całego układu spuszcza się odkręcając prawą dolną kratke w zderzaku (patrząc od przodu) i tam jest korek spustowy - a jak już chcesz spuścić z bloku silnika trzeba odkręcić korek przy pompie wodnej - tak na marginesie.

Doskładnie tak sie spuszcza wodę i raczej dokładniej niestety sie nie da bo w bloku na 95% nie ma żadnego korka.

Fachwocem od nagrzewnicy kazdy moze być we własnym ogródku jak dysponuje weżem ogrodowym. Sprawdzone i skuteczne więc po co płaicc jak samemu mozna sobie poradzić. Satysfakcja z przeprowadzonej naprawy bezcenna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...