sobol_20 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam! Panowie proszę o analizę logów. W jakiej kondycji jest silniczek. Mam również problem z NOTLAUFEM. Po przekroczeniu 4000 obrotów łapie błąd 575. Spowodowane to jest zapewne przeładowaniem turbinki. A bywa również tak że gdy błąd jest skasowany i tak jest auto zamulone a czasem jedzie jak szalone. Czym może być spowodowane takie zachowanie? I jeszcze jedno dlaczego podczas pracy silnika nie mogę skasować tego błędu 575?Tylko dopiero po ponownym odpaleniu. Proszę o przejrzenie wszystkiego bo interesuje mnie kondycja silnika i co jest do zrobienia. Z góry dzięki. Błędy: 575, Immobilizer(750), Centr.locks(1367) A oto logi: Meas block: Bassic settings: Log (0 - 010) Log (10 - 003) Log (1 - 013) Log (11 - 004) Log (2 - 003) Log (12 - 000) Log (3 - 001) Log (4 - 023) Log (5 - 008) Log (6 - 000) Log (7 - 011) Log (8 - 007) Log (9 - 004) Dynamiczne: Ze zdjętym wężykiem z gruszki 011: Log (13 - 011) Log (20 - 011) Log (14 - 001) Log (15 - 000) Log (16 - 003) Log (17 - 010) Log (18 - 004) Log (19 - 008) A tu jeszcze raz grupa 011 dynamiczna bo tu robiłem 2 dni wcześniej i jest inny pomiar: Log (0 - 003,011)
SkOs Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 termo ok ... moze wez pojezdzij dynamiczniej bo szczerze powiedziawszy ja nie widze nic niepokojacego ( nie znam sie na przeplywce to ci nie powiem )
ciahciah Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 statyczny kat wtrysku jest trochę zły ale jak dobrze odpala nie na pośpiechu z korektą ERG kwalifikuje się do czyszczenia nastawnik kwalifikuje się do czyszczenia, to nie jest pilne ale chyba lepiej zapobiegać niż leczyć sprawdź czy masz szczelny dolot, pomacaj rury od turbo do kolektora ssącego czy nie są spocone olejem, tam gdzie są masz nie szczelność do zlikwidowania turbo się przycina ale na razie wstrzymaj się z czyszczeniem bo na ostatnich logach widać poprawę a teraz najważniejsze: wszystkie podejrzane wężyki podciśnieniowe, te czarne cienkie w oplocie z materiału sprawdź i podejrzane wymień bo któryś może jest dziurawy w miejsce N75 wstaw N18, a wężyki od N18 pozatykaj, N75 to elektrozawór do którego wchodzą 3 wężyki i kabelek elektryczny, znajduje się kolo turbiny, w plastikowej czarnej obudowie z białym łebkiem, a N18 jest pod dużą czarną plastikową rurą w okolicy akumulatora 12V, najpierw zrób porządek z wężykami, jak nic auto nie zacznie lepiej przyspieszać podmień N75 z N18 i zrób loga 011 dynamicznego albo przyjedz do mnie(75km) to powalczymy
przemik Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 @Sobol Jak katalizator jest to wywal. Mozesz zrobic 011 i 008 dynamiczne razem....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się