bartu 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam, jak na 130ps to moja Audiczka jedzie jak by miala góra ze 110ps, a do tego podczas przyśpieszania w aucie słychać takie buczenie jak bym miał stożek zamontowany... Znalazłem luz na odmie i nie wiem czy to ma wpływ na moc?? Fota z luzem. http://img101.imageshack.us/i/88954586.jpg/ Fota po dopchnięciu odmy. http://img812.imageshack.us/i/12156458.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirusekx 1 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 to raczej nie ma żadnego znaczenia, podepnij vaga i logi to wszystko wyjaśni:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartu 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 to raczej nie ma żadnego znaczenia, podepnij vaga i logi to wszystko wyjaśni:) Chyba jakieś znaczenie ma skoro jest nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjust 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 miałem podobny problem w mojej audi 110PS a ciągła jak bez turbo a przyczyną była popękana guma łącznik od powietrza :hi mam juz nową i jest jak było kiedys tu jest taki problem jak miałem http://www.a4club.eu/index.php?topic=22722.0 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirusekx 1 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 muszę zobaczyć jak to u mnie wygląda. Ale wydaje mi się to normalne. Najlepiej sobie to całkiem ściągnąć i zobaczyć jak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartu 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 muszę zobaczyć jak to u mnie wygląda. Ale wydaje mi się to normalne. Najlepiej sobie to całkiem ściągnąć i zobaczyć jak to wygląda W takim razie czekam na info czy też masz taki luz?? I jeszcze w tym miejscu pluje trochę olejem zauważyłem, bo raczej niema tam już z czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casavio 1 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Olej w dolocie jest w każdym TDI wymień oring na tym przewodzie to nie będzie ciekło a i koni przybędzie bo ciśnienie nie będzie uciekać. Luz jest na każdym łączeniu u ciebie większy bo oring jest do du. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartu 0 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Jutro ten oring zamówię i zobaczymy czy coś to dało, bo nie idzie jak na 130ps... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson 0 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 u mnie jest identyczny luz i tez się poci więc to nie tego jest przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 szukaj przyczyny gdzie indziej u mnie też jest luz i poci się w tym miejscu trzeba wymienić oring lecz ten zabieg mocy raczej ci nie przywróci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartu 0 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Hmm tylko gdzie tej przyczyny szukać. Znajomy podpiął mnie pod VAG'a i powiedział że nic tam takiego nie widzi, a sam przyznał ze nie ma jebniecia po przekroczeniu 2000obr.[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 07:21_________________________________________________Może mi ktoś powiedzieć jakie logi dokładnie mam zrobić żeby zdiagnozować usterkę jaką jest niezadowalająca moc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melankolic 0 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Przeczytaj kolego najpierw to: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Naprawde cała podstawowa diagnostyka jest zawarta i opisana w łopatologiczny sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjust 0 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 może przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Koledzy ja miałem dziurawą belką dolną tą metalową rdza przeżarła w miejscu gdzie są spawane uchwyty mocujące do podłużnic !!! IC-ka Zdziwiłem się okropnie bo gdzie taka rura może być dziurawa a jednak stało się. wiec tez sprawdzajcie rury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się