Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Nowosądeckie-Niedziela 29.05. Godzina 16:00 Parking Media Markt


ryba85

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • siara

    2603

  • ryba85

    2542

  • Mike_G_A4

    1668

  • CZIKITA

    1613

Top użytkownicy w tym temacie

Jak po spocie...? Gdzie się w końcu ustawiliście? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młody Misiek przy trzecim kółku już krzyczał " Tata dość, nie wytrzymam" :) i resztę drogi musiałem jechać powoli bo na mnie krzyczał :grin:

no ładna karuzele mu zrobiłes.a nie poskarzył sie mamie ze tata szaleje autem po parkingu?:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryba no coś ty jeszcze się w domu chwalił że drifcik był :)

wyglądało to fajnie :naughty: a ja jeszcze później pojechałem pod Gołąbkowice bo tam mieli spota z klubu 80-tek, co prawda jak przyjechałem to był tylko kolega z A4 sedana co był u nas chwilę i jeszcze dwie 80, ale podobno było ich siedmiu, nawet Matys był i mówili, że to pierwszy ich taki oficjalny spot, w każdym razie może podjadą za 2 tygodnie do nas :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie dałem rady zawitać :facepalm:

Ale za to miałem dzień dziecka wczoraj jak wracałem coś koło 17stej z Limanowej na Kamienicę - dawno mi się tak micha nie cieszyła :naughty:

No i mina gościa z grafitowego biemdablju z dumnym 540i na klapie jak go pod górę zostawiałem w kłębach śniegu - bezcenne :polew:

Gorzej jak się kiedyś na suchym z nim spotkam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz dopracowałeś ustawienia gwintu.

Ja mam namierzony KW do mkIV tylko bez regulacji twardości i zastanawiam się czy brać bo mówiłeś że im wyżej to twardziej? ja bym chciał opuścić delikatnie przy zachowaniu fabrycznej twardości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz dopracowałeś ustawienia gwintu.

Ja mam namierzony KW do mkIV tylko bez regulacji twardości i zastanawiam się czy brać bo mówiłeś że im wyżej to twardziej? ja bym chciał opuścić delikatnie przy zachowaniu fabrycznej twardości.

tak im wyżej skręcony gwint tym twardszy, bo sprężyna jest cały czas ściśnieta:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lipa. Zastanawiam się nad opuszczeniem o około 30mm wiec chyba jednak sprężyny zostaną. I zmiana na ori przed zimą.

Slepy sory że nie odpisałem w sprawie fisa. Ale w święta miałem ograniczona poczytalność :facepalm: ogólnie zrobienie wiązki nie jest problemem problem. Imo też nie stanowi przeszkody bo nie jest w liczniku jedynie zdobycie odpowiedniego licznika. Co do kosztów to nigdy się nie zastanawiałem. W b5 nie mam zbytnio doświadczenia. W Jurkowie jest kumaty elektryk od takich cudów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to robimy listę i rezerwację toru. jak będzie nas trochę to można coś powalczyć z ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz dopracowałeś ustawienia gwintu.

Ja mam namierzony KW do mkIV tylko bez regulacji twardości i zastanawiam się czy brać bo mówiłeś że im wyżej to twardziej? ja bym chciał opuścić delikatnie przy zachowaniu fabrycznej twardości.

Jarek mi się udało już całkowicie do ładu z gwintem, ale jeśli chodzi o twardość to jam mam wyżej auto czyli gwint bardziej skręcony to jest miękko bo masz większy skok amora a przy rozkręconym jest mniejszy skok i przez to jest twardszy, przynajmniej u mnie tak jest, a poza tym jak byś chciał opuścić o 30 mm to raczej regulacja gwintu zaczyna się od -30mm do -80mm tak jest u mnie więc skręcony na maxa będziesz miał -30mm i powinno być lux :decayed:

---------- Post dopisany at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany at 14:21 ----------

Szkoda że nie dałem rady zawitać :facepalm:

Ale za to miałem dzień dziecka wczoraj jak wracałem coś koło 17stej z Limanowej na Kamienicę - dawno mi się tak micha nie cieszyła :naughty:

No i mina gościa z grafitowego biemdablju z dumnym 540i na klapie jak go pod górę zostawiałem w kłębach śniegu - bezcenne :polew:

Gorzej jak się kiedyś na suchym z nim spotkam :decayed:

LOKO pozazdrościć :quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pchnąłem springi eibacha te czerwone. Okazało się że są -50 i potrzeba amory zmieniać na sportowe B8. Pisałem już do gościa od prokit -30. A gwint jest fajny kw inox line za 900pln. Wygląda na nie zniszczony ale ewentualna naprawa kosztuje i dam sobie spokój.

W międzyczasie gofer dostał nowe fanty.

2013_%25201_%25204_13_55.jpg

2013_%25201_%25205_14_40.jpg

Siara łapaczu okazji może byś mi wyhaczył w jakiejś promocyjnej cenie nakładki na przyciski szyb z A8 lub A4 B8 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...