Mike_G_A4 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 tylko ten wykres to nie wygląda za dobrze, u mnie właśnie coś takiego rozwalało sprzęgło, szczerze to wygląda jak chip u tego kolesia w Tęgoborzy tylko on nie miał hamowni ale 2 razy mniejsze koszta, pierwszy wykres też tak wyglądał u mnie
jarek_ns Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Już się poprawiło, rano jak przedarłem obwodnica 180km/h i resztę miasta za A6 C6 3,0 TDI, gościa na Kilińskiego trochę poddenerwowałem i na Bulwarze chciał mi uciec, ale nawet dosyć się trzymałem, wiadomo że jak by chciał to nie miał bym startu i dzisiaj pod pracom mam średnie spalanie 7,6 a zawsze było 6,0-6,2 a zdarzały się dni jak mondeo jeździło po obwodnicy że średnie wychodziło sporo poniżej 6,0. W A4 wzrosło mi spalanie o jakieś 0,3 l/100km. Tu zobaczę jak będzie, na razie mam jeszcze pół baku, ale po ich testach średnie z całego zbiornika będzie zawyżone. A ty już masz jakieś obserwacje? dzisiaj chyba pojadę na klasyczne rolki żeby mieć porównanie z RotoTestem
KingSoft Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Co niby ma rozwalać sprzęgło? Moment jest przestawiony na trochę wyższe obroty z racji tego że auto ma trochę nalatane oraz ze względu na pewne nie znane stadium życia sprzęgła. Jak sprzęgło jest dobre to przy setupie z GT1749VA, FMIC, ustawiamy 320Nm i 170km. U jarka jest ustawione 300-310Nm i 140-145km w zależności od temperatury w małym SMICu. I moc którą widzicie na wykresach z Rototesta jest mocą dostarczoną do kół nie na silniku, i nie można tego porównywać z hamowniami rolkowymi. tylko ten wykres to nie wygląda za dobrze, u mnie właśnie coś takiego rozwalało sprzęgło, szczerze to wygląda jak chip u tego kolesia w Tęgoborzy tylko on nie miał hamowni ale 2 razy mniejsze koszta, pierwszy wykres też tak wyglądał u mnie
jarek_ns Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Nie wiem czy dobrze będzie widać skalę ale Michał jesteś w błędzie. wykres przytoczę wykres z mojego A4 Porównaj sobie te dwa wykresy w Audi na przestrzeni 1600-1800 moment rośnie o 100NM w golfie jest to zdecydowanie łagodniej. Wczoraj trochę pojeździłem i jest zero problemów z trakcją, a auto jest zdecydowanie bardziej żwawe na wysokich biegach.
Mike_G_A4 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 napisałem to z własnego doświadczenia, a dla porównania obecny mój wykres wygląda tak
jarek_ns Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Wszystko fajnie tylko u ciebie kosztem maksymalnego momentu całość została wygładzona, przy seryjnej turbinie z AXR nie ma takiej możliwości, jak bym włożył turbo z ASZ to wykres by wyglądał podobnie do twojego tylko moment był by ograniczony do 310-320 NM. Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo mając maksymalny moment w okolicy 2,5tys gdzie ładnie rośnie od 1,8tys obr nic sprzęgłu nie będzie. Co do kosztów to o pieniądzach nigdy nie lubiłem mówić ale z mojego punktu widzenia, cena była atrakcyjna. Marcin ma podobno montować hamownie w tym roku. Zobaczymy jaką wtedy będzie miał ofertę, na chwilę obecna licząc pomiary przed i po to KS wychodzi dobrze. Mi obsługa w KS się podobała, widać że podchodzą do sprawy poważnie.
Mike_G_A4 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 w sumie z drugiej strony ja mam Q i wiecej podniesione wiec sprzęgło oberwało, Jarek w każdym razie bezawaryjnej jazdy
darecy Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 a tu prawdziwa hamownia nie jakieś tam Rotototo
jarek_ns Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 w sumie z drugiej strony ja mam Q i wiecej podniesione wiec sprzęgło oberwało, Jarek w każdym razie bezawaryjnej jazdy Mam taką nadzieję. Jak turbo zdechnie to włożę ASZ lub ARL, jednomas z G60 i będę patrzył kiedy skrzynia się rozleci A poważnie to w golfie zrobiłem już wszystko co chciałem, brakuje mi jeszcze dwóch rzeczy, grzanych d*p i nakładek z TT, może jeszcze wpadną.
wolantt Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Łukasz przeczytaj dwie ostatnie strony tego temtu. http://a4-klub.pl/showthread.php?t=245628 Czytałem ale esa i tak mi sie podoba i pewnie będę powoli ogarnął swojego albo będzie impreza Ważna wiadomość: ze względu na to ze 15 mam obronę pasa, musimy przełożyć grilla :/ jakieś propozycje ??? Chyba ze 15 zostaje ale nie wiem o której sie pojawie
jarek_ns Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Łukasz przeczytaj dwie ostatnie strony tego temtu. http://a4-klub.pl/showthread.php?t=245628 Czytałem ale esa i tak mi sie podoba i pewnie będę powoli ogarnął swojego albo będzie impreza Ważna wiadomość: ze względu na to ze 15 mam obronę pasa, musimy przełożyć grilla :/ jakieś propozycje ??? Chyba ze 15 zostaje ale nie wiem o której sie pojawie To ustaw tydzień później. Ja sobie spokojnie pojadę na dynówkę.
jarek_ns Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Nie wiadomo czy będzie. Na forum VW też dopytują i zero informacji. Jedziemy w niedziele na super os do Sącza?
LOKO Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Nie wiadomo czy będzie. Na forum VW też dopytują i zero informacji. Jedziemy w niedziele na super os do Sącza? Planujesz startować...? Bo jeśli tak to jestem na 100%
CZIKITA Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Zobaczymy jak KingSoft sobie poradzi z ogarnieciem skrzyni biegów u Kamila E tam dadzą radę przeszkolę chłopaków 1 tam gdzie 2 a reszta to jakoś pójdzie swoją drogą to już bym tam był na lagi ale jeszcze wypłaty nie dostałem a i rura z kwasiaka ciężko dostępna jak by ktoś coś słyszał o takich o średnicy 63 mm lub chociaż 60 za dobrą cene to dajcie chłopaki znać bo KingSoft czeka a bez tego się tam nie pojawię bo co potem będę robił korektę znowu pod sam wydech lepiej od razu przyjechać z furą gratów i poszaleć A propo szaleństw jak by miał moje heble dogrzane to by wyhamował Subarkiem w korek - Joe Monster
jarek_ns Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Nie wiadomo czy będzie. Na forum VW też dopytują i zero informacji. Jedziemy w niedziele na super os do Sącza? Planujesz startować...? Bo jeśli tak to jestem na 100% Niestety lista już jest zamknięta.
ryba85 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 to co sie Łukasz dzieje? turbina? czy jak? to jak 10 koni to ja jestem chętny:D N75, przepływka, wtryski i turbo także narazie mogę pomarzyć i dlatego ja sie nie łapałem na program. i kamil moze miec to samo. a ile wogólt płaciliscie za ten program.czy to jakas tajemnica?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się