Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o sprawdzenie logów - Sharan ASZ


Tom_s

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

kolegi Sharan TDI 130KM ASZ, podobno nierówno pracuje po odpaleniu na zimnym, i dość kopci na biało, jednak płynu nie ubywa. Jest też trochę spore spalanie ok 10 litrów/100. Porobiliśmy logi, jeśli można sprawdźcie czy wszystko jest ok. W silniku było kilka błędów ale po skasowaniu jeszcze nie wróciły (możliwe że pojawiły się po wymianie rozrządu).

Logi dynamiczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37011.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37005.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37008.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37006.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37007.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37010.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37009.html

Logi statyczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37012.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37013.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37014.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37017.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37015.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37018.html

018 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37016.html

023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37019.html

Logi statyczne BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37021.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37020.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37023.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37022.html

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat synchronizacji do regulacji.Zaslepiony/niedzialajacy EGR.Troche turbo sie zacina,ale wiecej ognia.Nie jest zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd do poprawki

turbina do czyszczenia bo zaczną się pojawiać notlauf-y

sprawdz świece żarowe.

bip-y na pompkach bez rewelacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina do czyszczenia bo zaczną się pojawiać notlauf-y

Z tym czyszczeniem sprezarki to bym sie tak nie spieszyl... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina do czyszczenia bo zaczną się pojawiać notlauf-y

jak dla mnie ladnie pracuje i odpowiedznie operwoanie pedalem gazu powinno wystarczyc .... czyszczenie jej na ta chwile mija sie z celem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzimy, notlaufów jak narazie nie ma, będzie trasa to się kierownice rozruszają. A z rozrządem co konkretnie jest - źle ustawiony czy regulacja tego kąta synchronizacji wystarczy? Kolega mówi że mechanik ustawiał na blokady. Czytałem wczoraj na którymś forum o tej synchronizacji, że ideał (004 - 04) to wskazanie 0, ale przy lekko przyspieszonym ok -1 może być lepiej (praca silnika i dynamika) i niektórzy właśnie tak to ustawiają - podobno niektóre z PD przy ustawionym "0" gorzej pracują. Dajcie znać co z tym zrobić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda że na lekkim - jest lepiej.

ale te 0 to według książki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...