mlodyabc Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Przy maksymalnym skręcie kół w lewo i w prawo, gdy kierownica jest na maxa skręcona to słychać chrobotanie w zawieszeniu na postoju, gdy tylko troche cofne kierownice chrobotanie ustaje. Co to może być? Jestem świeżo po przeglądzie i tam nic nie wyszło.
mas0n Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Przeczucie mi mówi że coś nie teges z pompką wspomagania. A jak stoisz kiera lekko chodzi czy stawia opór? A badali ci na przeglądzie układ wspomagania? Czy tylko same zawieszenie?
mlodyabc Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Samo zawieszenie badali, sprawdze jak to jest na postoju z oporem.[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 16:11_________________________________________________Nie czuć oporu, kiera chodzi lekko.
Skoku Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 PO pierwsze nigdy nie skręcaj na maksa. maglownica dostaje po d*pie
sebastian_marat Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 A sprawdzali sprzegielko alternatora nikt tego nie sprawdza na przeglądzie ja miałem padnięte sprzęgiełko
mlodyabc Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Chcąc wyjechać z ciasnego miejsca na parkingu trzeba skręcić na maksa, i raczej musze rozwiązac ten problem a nie unikeć skręcania. Nie sprawdzali.
sebastian_marat Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 to zdejmij pasek i zobacz czy w jedną stronę się kręci luźno a w drugą razem z wałkiem alternatora, jeśli jest zapieczone to do wymiany
quattro71 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Witaj nic nie rozkręcaj. Poproś kolegę o pomoc - podnieś maskę skręć kierownicą (kolega) do oporu sprawdź pasek który napędza pompę ( nie dotykaj wzrokowo ) pompa przy maksymalnym skręcie stawia spory opór to powoduje naciągnięcie samo napinacza i z drugiej strony zwiększenie luzu. Pracujący silnik drży i wprawia w drżenie pasek sprawdź sobie to (może to pasek wymaga już wymiany)
mlodyabc Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 Ok sprawdze to i dam znać. Póki co dzieki.
Szybki-Wojtas Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 U mnie przy max skręcie felgi obcierają o łączniki stabilizatorów (głównie prawa strona). Częste zjawisko jak się okazuje bo wiele osób na forum już drążyło ten temat bezskutecznie (chyba że nie trafiłem na odpowiedź). Nie wiem czy można zredukować zakres skrętu, ale jak komuś zależy to dystanse kół powinny załatwić problem... a w ogóle to nie skręcać kół na maxa bo pompa klęknie. Tak wygląda przytarta felga: A tak punkt tarcia (koło <-> łącznik): Mam nadzieję że się kiedyś komuś przyda....
sebastian_marat Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Dziwne rzeczy, u mnie nic takiego sie nie działo, ale zawsze można założyć większe felgi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się