morsdicti 0 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Ostatnio słyszałem od pewnego magika związanego z instalacjami LPG speca od Staga i Lecho - że istnieje taka funkcja w Stagu i w moim Lecho, która zapobiega gaśnięciu auta przy dojazdach do skrzyżowań na sprzęgle ... mianowicie, wystarczy uruchomić funkcję minimalnych obrotów na gazie. Jeżeli obroty spadną np poniżej 700 to wtedy przełączy się na chwilę na benzynę a potem po wejściu powyżej np 850 obrotów spowrotem jest praca na gazie. Kontrolki na centralce pokazują jakby silnik cały czas pracował na gazie słychać tylko załączający się zawór w butli lpg. Czy ktoś o czymś takim słyszał i jak to się ma w praktyce takie przełączanie co 3 minuty (bo średnio co tyle się staje w mieście) na silnik itd ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG 0 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Ostatnio słyszałem od pewnego magika związanego z instalacjami LPG speca od Staga i Lecho - że istnieje taka funkcja w Stagu i w moim Lecho, która zapobiega gaśnięciu auta przy dojazdach do skrzyżowań na sprzęgle ... mianowicie, wystarczy uruchomić funkcję minimalnych obrotów na gazie. Jeżeli obroty spadną np poniżej 700 to wtedy przełączy się na chwilę na benzynę a potem po wejściu powyżej np 850 obrotów spowrotem jest praca na gazie. Kontrolki na centralce pokazują jakby silnik cały czas pracował na gazie słychać tylko załączający się zawór w butli lpg. Czy ktoś o czymś takim słyszał i jak to się ma w praktyce takie przełączanie co 3 minuty (bo średnio co tyle się staje w mieście) na silnik itd ... w stagu taka funkcja nazywa sie "minimalne obroty na gazie"... natomiast proponuje ogarnac instalacje lpg wtedy nie bedzie gasl... szkoda benzyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekS 0 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Moim zdaniem zbędna funkcja przy dobrze skonfigurowanej instalacji. Nie będzie Ci gasł w mieście jeżeli ten magik Ci ja dobrze skonfiguruje, tak jak wyżej szkoda benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 No tak tylko, że czterech polecanych asów już próbowało i problem znikał jedynie na jakiś czas wszyscy zrzucają winę na silnik że coś jest nie tak i twierdzą, że nie są specjalistami i żeby auto zdiagnozował typowy mechanik najlepiej spec od VAG - i taki też diagnozował i powiedział, że to wina gazu a nie benzyny i tak koło się zamyka, w końcu sam kupiłem interfejsy i sam zaczełem diagnozować nadrukowałem prawie książkę informacji i instrukcji serwisowych he i nic ... Może ktoś z pomorza poleci mi jakiegoś dobrego magika od LPG w takim razie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan 0 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam Poprawnie pracujący silnik na BP nie schodzi poniżej 800 obrotów i nie buja obrotami. Schodzi płynnie do obrotów biegu jałowego i tak trzyma. Po prawidłowym skonfigurowaniu LPG nie może być inaczej. Ale skoro jest tak faktycznie to potrzebujesz pomocy . Ale żebym ja musiał Ci polecać Twojego ziomka to obciach (nie korzystasz z zasobów forum). http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=2845 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Kolego pokaż zdjecia spod maski i screeny z ustawieniami LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się