Dranek Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 U mnie chodzą kilka miechów bez problemów, zakładał mi je warsztat specjalizujący się w układach wtryskowych i mówił że parametry pracy mają zbliżone. Stare mi strasznie lały i korekcje wychodziły ponad 2.8, a te pompki od 2.0tdi są ponoć bardziej trwałe. Jak bym miał kasę na nowe to pewnie kupiłbym dedykowane od 1.9tdi, ale łatwiej trafić dobre używki(po małym przebiegu) od 2.0 niż od 1.9.
michail55 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 jakies aso serwis albo bosh serwis czy jeszcze cos innego??
gar.bik Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 U mnie chodzą kilka miechów bez problemów, zakładał mi je warsztat specjalizujący się w układach wtryskowych i mówił że parametry pracy mają zbliżone. Stare mi strasznie lały i korekcje wychodziły ponad 2.8, a te pompki od 2.0tdi są ponoć bardziej trwałe. Jak bym miał kasę na nowe to pewnie kupiłbym dedykowane od 1.9tdi, ale łatwiej trafić dobre używki(po małym przebiegu) od 2.0 niż od 1.9. Tez mam założone pompy BQ I już jeżdżę Kilka miesięcy i zauważyłem kilka różnic w stosunku do poprzednich: - wzrost spalania nawet jak nie ma programu to o 1l na 100km - dawka paliwa na biegu jałowym ok 9mg lub 10mg - wartości BIP ok -50 - 60 Po korekcie softu dawka spada do 7mg wartości BIP są takie same i spalanie nieznacznie spada.ale może ten co mi korekte softu robił nie za bardzo wiedział jak to zrobić Może ktoś kto ma lepiej zrobione sie wypowie jak to u nich wygląda
Musashi Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 BIP, to wartosc zwiazana z zasilaniem paliwem lub praca PD.
michail55 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 jaka powinna byc prawidlowa wartosc bip i jak ja zmierzyc??
Musashi Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 VAG-iem. w silnikach 1,9/2.0 tdi 8V wartości prawidłowe -60/+60, jednak w praktyce nie powinny przekraczać -30/+30.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 A czy zużyte oringi na pompowtryskiwaczu może powodować że 3 są ok a jeden ma odchylenia w granicach -30 gdy inne mają -8 ? Jak najszybciej sprawdzić jakie ma się pompki ? Czy zestawy uszczelniaczy są uniwersalne czy dedykowane do danego modelu wtrysków.
michail55 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 trzeba sprawdzic je dokladnie ja wlasnie mam zamiar wymienic uszczelniacze na nich bo na zimnym mi troche silnikiem buja a na cieplym ustaje
Dranek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Tez mam założone pompy BQ I już jeżdżę Kilka miesięcy i zauważyłem kilka różnic w stosunku do poprzednich: - wzrost spalania nawet jak nie ma programu to o 1l na 100km - dawka paliwa na biegu jałowym ok 9mg lub 10mg - wartości BIP ok -50 - 60 Po korekcie softu dawka spada do 7mg wartości BIP są takie same i spalanie nieznacznie spada.ale może ten co mi korekte softu robił nie za bardzo wiedział jak to zrobić Może ktoś kto ma lepiej zrobione sie wypowie jak to u nich wygląda U mnie też wystąpił wzrost spalania, ale to dlatego że moje stare pompki podawały paliwo na poziomie 3-5mg ( występowały drgania silnika), teraz jest ok. 8mg i silnik chodzi równo, ale też więcej pali. Co do BIPÓw jeżeli te wartości występują na jałowym to moim zdaniem są trochę za wysokie u Ciebie. Generalnie do 60 niby wszystko w porządku, ale musisz je monitorować. Przy 120 wywala już błąd.
MAGIC87 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 a co ja napisalem? sprawdz sobie o której napisałes post i o ktorej ja.. skad miałem wiedziec ze to samo napiszesz 2 sekundy wczesniej
Musashi Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 ja mam takie pompki z 2.0 tdi one sa ale musialem jechac na korekte a silnik mam awx jak Ty Tzn. ze można do AWX/AVF można zapodawać wtryski od 2.0 TDI? jeśli tak od jakiego silnika? przecież pompki z 1.9 sa inne od 2.0 wiec idzie takie cos z 2.0 założyć do 1.9 bez zmiany końcówek lub mechanicznie pompo wtryskiwacza ???? pisze ze zdziwieniem bo takie i takie mailem w reku i sie wydawały inne ??? tzn, że miałeś w ręku pompki od 2.0 tdi 16V, a my piszemy o pompkach z 2.0 tdi 8V ---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:15 ---------- A czy zużyte oringi na pompowtryskiwaczu może powodować że 3 są ok a jeden ma odchylenia w granicach -30 gdy inne mają -8 ? Jak najszybciej sprawdzić jakie ma się pompki ? Czy zestawy uszczelniaczy są uniwersalne czy dedykowane do danego modelu wtrysków. oczywiście złe uszczelnienie/osadzenie wtrysku powoduje obniżenie kompresji, a to do pogorszenia wskazań grupy 013. wszystkie uszczelniacze do PD 8V są takie same. I to nie tylko są o-ringi, ale i podkładki. Pozatym bardzo ważny jest stan gniazd PD. Niestety w silnikach PD 8V pompowtryskiwacze są mocowane jednopunktowo, co w przypadku błędu w technologii montażu wtrysku, może doprowadzić do zniszczenia gniazda, wtedy tylko wymiana głowicy lub regeneracja gniazd pozostaje.
michail55 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 brzmi groznie i najlepiej jak by sie tym zajął ktoś kto się na tym zna i to dobrze zna ja nie znam takiego kogoś w kraku u nas!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się