ptaak Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Witam! Auto Audi A3 1.9TDI z silnikiem ASV, rok 1997 (o ile dobrze pamiętam - auto kolegi). Auto straciło na dynamice, do ok 140km/h rozpędza się w miarę ładnie (choć gorzej niż wcześniej - tak twierdzi kolega) i na tym koniec - prawdopodobnie łapie tryb awaryjny. Poniżej logi: BS: 000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37363.html 003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37362.html 004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37361.html 011-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37360.html MB: 000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37365.html 001-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37364.html 003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37369.html 004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37366.html 007-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37367.html 013-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37368.html 023-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37370.html dynamiczne: 000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37371.html 001-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37372.html 003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37373.html 004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37374.html 008-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37375.html 010-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37376.html 011-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37377.html Z tego co ja zauważyłem to termostat trochę niedomaga (logi były robione w temp ok -8st) i w 011 dyn widać, że przy ok 2000obr. ciśnienie wzrasta do prawie 2400mbar i po chwili ładnie się stabilizuje. Czym to może być spowodowane?
ciahciah Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 statyczny kat wtrysku do poprawy termostat do wymiany, polecam z aso masz niewielką nieszczelność w dolocie, sprawdź cały układ dolotu macając rury od turbo do kolektora ssącego, zaolejenie będzie oznaczać nie szczelność, jak to naprawisz skoki ciśnienie powinny się uspokoić, zrób potem 003 i 011 dynamiczne
ptaak Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo?
spanky Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo? ustaw 55-60 ...
lukjar7 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo? ustaw 55-60 ... Wszystko zależy od temperatury ropy
spanky Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo? ustaw 55-60 ... Wszystko zależy od temperatury ropy podalem wartosci dla prawidlowej temperatury ...
zakol90 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Witam. To ja prosilem kolege o podanie tych logow do mojego autka. Rok produkcji to 99. dopiero przeczytalem wasze sugestie dotyczace logow. w miare mozliwosci czasowych postaram sie wyszukac nieszczelnosci w ukladzie dolotowym. Jezeli nic nie znajde to bede dalej szukal, bede informowal. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się