Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów - ASV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Auto Audi A3 1.9TDI z silnikiem ASV, rok 1997 (o ile dobrze pamiętam - auto kolegi). Auto straciło na dynamice, do ok 140km/h rozpędza się w miarę ładnie (choć gorzej niż wcześniej - tak twierdzi kolega) i na tym koniec - prawdopodobnie łapie tryb awaryjny. Poniżej logi:

BS:

000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37363.html

003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37362.html

004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37361.html

011-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37360.html

MB:

000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37365.html

001-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37364.html

003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37369.html

004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37366.html

007-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37367.html

013-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37368.html

023-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37370.html

dynamiczne:

000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37371.html

001-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37372.html

003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37373.html

004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37374.html

008-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37375.html

010-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37376.html

011-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37377.html

Z tego co ja zauważyłem to termostat trochę niedomaga (logi były robione w temp ok -8st) i w 011 dyn widać, że przy ok 2000obr. ciśnienie wzrasta do prawie 2400mbar i po chwili ładnie się stabilizuje. Czym to może być spowodowane?

Opublikowano

statyczny kat wtrysku do poprawy

termostat do wymiany, polecam z aso

masz niewielką nieszczelność w dolocie, sprawdź cały układ dolotu macając rury od turbo do kolektora ssącego, zaolejenie będzie oznaczać nie szczelność, jak to naprawisz skoki ciśnienie powinny się uspokoić, zrób potem 003 i 011 dynamiczne

Opublikowano

Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo?

Opublikowano

uzyj tdi timing :gwizdanie:

Opublikowano

Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo?

ustaw 55-60 ...

Opublikowano

Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo?

ustaw 55-60 ...

Wszystko zależy od temperatury ropy :)

Opublikowano

Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo?

ustaw 55-60 ...

Wszystko zależy od temperatury ropy :)

podalem wartosci dla prawidlowej temperatury ...

Opublikowano

Witam. To ja prosilem kolege o podanie tych logow do mojego autka. Rok produkcji to 99. dopiero przeczytalem wasze sugestie dotyczace logow. w miare mozliwosci czasowych postaram sie wyszukac nieszczelnosci w ukladzie dolotowym. Jezeli nic nie znajde to bede dalej szukal, bede informowal.

Pozdrawiam

Opublikowano

Słaby zapał do auta :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...