Rzuq 0 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Witam To w takim razie i ja mam pytanie. Od jakiegoś czasu szarpie mi na jałowym biegu całą karoserią no i przy okazji i silnikiem. Najbardziej jest to wyczuwalne przy 1000obr. Poza tym odczuwalne są stukania na drążku zmiany biegów na 3 i 6 przy puszczeniu i dodaniu gazu. Ponadto już od dłuższego czasu przy pewnych obrotach słychać buczenie tak jakby coś wchodziło w rezonans. Także zdarzają się "hopki" przy ruszaniu bądź podczas jazdy na 4 (jednak tu delikatne) Czy to dwumas i sprzęgło? Nie odczuwam szarpania podczas przyspieszania, sam silnik pracuje w miarę równo poza tym szarpaniem. Wczoraj zaglądałem do komputera i pompowtryskiwacze są chyba ok. Zastanawiam się czy to dwumas bo jak już robić to robić. Czy może poduszki pod skrzynią bo tak jakby silnik dykotał w jedną stronę. Ale to chyba normalne, wałem kręci w jedną stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumis 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 W poznaniu jest gościu , który regeneruje dwumasy SPRZEGLO-SERVICEul. Ziębicka 37 60-163 Poznan Tel.(061) 868-46-14 Tel. 609-888-868 Tel. 609-888-838 wystawia sie taż na Allegro . Czy ktoś korzystał już z jego usług? Pracuje w serwisie samochodowym i przy regeneracji dwumasów korzystamy tylko z usług tego Pana. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkirst 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 może zadam takie pytanie: jaka jest dopuszczalna krzywość powierzchni koła dwumasowego? wymieniam sprzęgło i po dokonaniu pomiarów wychodzi że jest różnica 0,30mm pomiędzy wysokością wewnętrzną a zewnętrzną koła. czy to dużo ? bo koło nic nie stuka nie ma drgań tylko sprzęgło nie dawało już rady. Podejrzewam że nie da się go przeszlifować bez rozbierania na elementy pierwsze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Czy we Wrocławiu regenerują dwumas zaznaczam dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekd4 1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 panowie jaka jest roznica luzu miedzu jednym a drugim kolem krecac lewo-prawo w zdrowym dwumasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Panowie, jakiej firmy zalozyc zestaw dwumas+kpl sprzęglo, sachs czy luk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChilliPalmer 1 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Jakie są objawy zużycia dwumasy w skrzyni multitronic ? Ponieważ od kupna samochodu mam dziwny objaw - podczas przechodzenia między 1200 a 1400obr słychać takie jakby burczenie/brzęczenie gdzieś pod autem. Tak jakby pomiędzy skrzynią a prawą stroną komory silnika, dzieje się to niezależnie od prędkości czy obciążenia silnika. Po prostu obroty przelatują pomiędzy 1200 a 1400 w jedną czy w drugą stronę i słychać to burczenie chrobotanie. Kiedy złapię delikatnie palcami za drążek od automatu (część metalowa) to czuć tam wyraźne wibracje. Auto zdecydowanie nie szarpie, podczas gaszenia jest takie "kulnięcie" silnikiem ale to przez uszkodzoną klapę gaszącą. Proszę o jakieś sugestie co to może być - katalizator ? Poduchy ? Dwumasa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aromat3k 0 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Czy silnik 1.9 TDI AWX ma dwumase ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickrysz 0 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Czy silnik 1.9 TDI AWX ma dwumase ? Przykro,ale ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardy_pol 0 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam szanownych kolegów. Posiadam B6 z silnikiem BDG, auto rusza normalnie bez żadnego szarpania, sprzęgło łapie moim zdaniem wysoko ale tak było od początku od kiedy mam ten samochód. Problem polega na tym iż od 2200 rpm w górę z pod lewarka słychać dzwonienie (dosłownie jakby ktoś tłukł metalowym dzwonkiem), na 3 biegu jak odpuszczam gaz i obroty spadną poniżej 1800 słychać jakby "coś" metalowego tarło o siebie oraz na biegu jałowym widać jak gałka zmiany biegów drga. Poduszki pod skrzynią wymienione, sprzęgło się nie ślizga, komputer pokazuje uszkodzoną poduszkę pod silnikiem ale po oględzinach okazało się że jest ok. Czy to koło dwumasowe czy jeszcze może być coś innego? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się