Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Notlauf po czyszczeniu kierownic


mendrek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

koledzy, ostatnio wyczyściłem turbinę, ale not-laufy nie ustały. Wiem, że może to być jeszcze N75 (wcześniej podmieniałem i not-laufy też były), ale zastanawia mnie fakt, że jeżeli zdjąłem wężyk od sterowania kierownicami (sztanga na stałe na dole, sterowanie N75 nie ma znaczenia), czyli najmniejsze możliwe doładowanie, dalej koło 4 tys obr/min łapie not-laufa -> przeładowanie. Co może być tego przyczyną? Wydaje mi się, że w takim przypadku przeładowanie nie powinno wystąpić bo turbo dmuchać mniej już nie może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle złożyłeś turbo z tego co wiem to właśnie nie prawidłowe założenie pierścienia powoduje przeładowania na wysokich obrotach. Ale niech wypowiedzą się mądrzejsi :)

Na 99,9% jest tak jak napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, kurcze znowu trzeba wyciągać :/ ale na błędach człowiek się uczy :-) Dzisiaj jeszcze sprawdziłem N75 i wężyki. Wszystko wskazuje, że założyłem odwrotnie pierścień :/

Macie może jaką fotkę jak on powinien być prawidłowo założony? Czy może coś jeszcze innego da się źle złożyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj swoją też składałem to nie dość że wszystko oznaczyłem jak jest na forum to jeszcze laptopa na stół i rzut oka na zdjęcia jak ma być w razie czego i już nie ma przymulania powyżej 3 tyś obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie a co moze byc przyczyna tego ze u mnie po czyszczeniu kierownic tez wskakuje tryb awaryjny ale tylko na 5 jak jade sam lub z kobieta i to rowno przy 150km/h do 150 moge cisnac na maksa i jest ok. Ostatnio jechalem w gory w 4 osoby i auto na makasa zaladowane i wczesniej mi awaryjny wskakiwal jak chcialem ostrzej przyspieszyc... przed czyszczeniem turbawy mialem notlaufy nawet jak sam jechalem na 3 a teraz to tak jak pisze... Myslicie ze to zawor N75do wymiany? Bo szczerze mowiac to watpie bym zle zlozyl turbawke. Przydal by sie zawor drogi zeby podmienic i sprobowac... Pozdrawiam [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 19:01_________________________________________________Aha jeszcze cos mysle ze wazne (odnosnie watku powyzej) Jak lekko dodaje gazu i odpuszcze i od razu troszke mocniej wciskam pedal(za przeproszeniem:) )to tak bardzo delikanie szarpnie... bardzo delikatnie ledwo czuc... myslicie ze to wina zle zlozonej turbiny? wogole ta turbine w AFNie da sie zle zlozyc? tam nie za bardzo inaczej pasuje. na dobra sprawe tylko w jeden sposob mozna to poskaladac( no chyba ze tylko takie wrazenie odnioslem:) czekam na jakies podpowiedzi. Dzieki z gory i pozdrowienia dla klubowiczow:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem, że turbiny nie da się źle złożyć :-) A tu taka niespodzianka :-). Najlepiej jakbyś zrobił logi grupy 11 i wrzucił, to pewnie coś więcej można będzie powiedzieć.

Jeżeli ściągniesz wężyk z gruszki od turbiny i dalej będziesz łapał not-laufy, to pewnie założyłeś odwrotnie pierścień.

Moje logi przed naprawą turbiny:

Bez wężyka:

logbezweza.th.png

Z wężykiem:

logzwezem.th.png

Mam nadzieje, że coś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...