Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wycie z tyłu


K2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem typu coś "wyje" z tylu i nie wiem co to zaczyna wyć tak od 40 km/h

i takim magicznym punktem jest 110 gdzie nagle tak jak by ucichło nie całkiem ale wyraźnie słychać mniej to wycie

Jak sprawdzić co to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysko, opona, a może tylny most.....olej sprawdzałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie sprawdzałem jutro mam zamiar rozwiązać ten problem

i modle się żeby to nie było nic z Q ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko myślę, że łożysko. Też ten temat przerabiam zaczyna szumieć przy 50 kończy powyżej 100. Nie wiem jak w Quattro. Rozpędź się wrzuć luz będzie troszkę łatwiej zlokalizować które. Nie miałeś może jakiegoś problemu z amortyzatorami( np moze zamarzł jak u mnie i prawdopodobnie uszkodził w ten sposób łożysko).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź na stacje diagnostyczną gdzie mają takie urządzenie gdzie podnoszą ci cały przód lub tył i rozpędzają każde koło z osobna... obstawiam też na łożysko bo mi też huczy dlatego w nastepnym tygodniu musze to zrobic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasugerowałem się waszymi odp i zakupiłem tylne łożyska firmy FAG 110 PLN za sztukę oczywiście kupiłem oba bo uważam że nie ma co oszczędzać na takie rzeczy :)

W sobotę wezmę się za wymianę i napisze czy pomogło

co do lokalizacji to na pewno tył jak wymienię oba to powinna być po sprawie jeśli to łożyska

co do prędkości jak kolega wyżej napisał zaczyna wyć, buczeć czy jak to nazwać od 60 do 120 i później zaczyna cichnąc po przekroczeniu 120

napisze w sobotę jak i co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[bAU B6 AVANT] 2,5TDI 180KM QUATRO

Witam dołączę się do tematu bo i u mnie coś wyje, może coś wam wpadnie do głowy :> wycie słychać tylko z tyłu z prawej strony przy skręcie w lewo i ostrym starcie czyli przeniesieniu dużej siły na tylne prawe koło :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak wylo i sie okazalo, ze to lozysko podpory walu...im szybciej jechalem tym bylo ciszej. po wymianie ucichlo na dobre :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to panowie u mnie były walnięte łożyska jedno ledwie żyło a 2 całkiem katastrofa po wymianie oby cisza jak w grobowcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna wyszła a 2 niestety po 3 godzinach szlifierka poszła w ruch

ale myślę ze to mój błąd był bo 1 rzecz to odkręcić ta śrubę a ja odkręciłem ja prawie na końcu MC sie poluzował jak kawałek wybiłem i dalej nie chciał iść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna wyszła a 2 niestety po 3 godzinach szlifierka poszła w ruch

ale myślę ze to mój błąd był bo 1 rzecz to odkręcić ta śrubę a ja odkręciłem ja prawie na końcu MC sie poluzował jak kawałek wybiłem i dalej nie chciał iść

Nic by to nie dało 1 wybiłem z 1cm po kilku godzinach walenia wiec tylko uciołem samą srube. W 2 kole zaczołem zalewac ta srube codziennie jakimis preparatami tydzien przed akcja i tutaj śruba wcale nie drgneła i musiałem odciąć z tulejami to już było kosztowniejsze heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie ja na śrubę prawie 5 dni czekałem sprowadzali z ASO w poznaniu koszt 42 pln :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przyszła po 1 dniu w czestochowie więc luzz ale daleko miałem..

Potem zamówiłem śrube i te tulejki i mi ktoś niekompetentny zamówił tylko 1 tuleje i musiałem 2 razy po nia jechac :wallbash:

śruba też chyba 42zł i tulejki po 6xzł wyniosło mnie ok .160 heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkowity koszt wymiany kosztował mnie

łożyska FAG komplet 230

prasa 50

śruba 42

okazyjnie klocki i płyn hamulcowy DOT4

75 +40

537pln ale 0 chalasu z tylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam fachowiec powiedział że most tylny do wymiany i tu jest problem czy w przedziale lat 1996-2000 mosty w audi były takie same czy każdy silnik np 18T 2,8 3.0 maiły takie same mosty tył czy każdy rodzaj inny np do audi 1,8T Q rok 1996 nie można montować mostu z audi 2,8 z 1999. Etka tu nie przychodzi mi z pomocą bo jak wpisze VIN to wychodzi że to nie Quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...