grand10 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Hej wie ktoś jak sprawdzić zawór egr czy jest sprawny :mysli:i czy nieszczelność w dolocie występuje tylko na gumowych elementach czy tez na metalowych gdzieś uszczelkę wywiało, bo jak dodaje gazu (but ostry) to słychać syczenie gdzieś w okolicy turbo :hi:
IDUAL Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Zrób 003 008 010 011 dynamiczne jak jest nieszczelność to będzie ją widać EGR to log BS 003
grand10 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 BS 003- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37971.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37972.html STATYCZNE 000- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37973.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37974.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37975.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37976.html 007- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37977.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37978.html 013- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37979.html 018- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37980.html[br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 14:46_________________________________________________Jutro zrobię dynamiczne :hi: :hi: [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 14:49_________________________________________________ :slina: :slina: I chyba zle założyłem ze temat :slina: :slina:
grand10 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 DYNAMICZNE 000- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38033.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38034.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38035.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38036.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38037.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38038.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38039.html
letallec Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Gdzies cisnienie delikatnie ucieka. I rozrzad przestawiony Z tym bym nie zwlekal i od razu do mechanika sie umawial.
grand10 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 A poczym poznajesz ze rozrząd jest przestawiony
letallec Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 004statyczny i 004dynamiczny(gr.C) - wartosci poza dopuszczalnym zakresem.
grand10 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 A czy to jest groźne dla silnika, bo rozrząd wymieniałem 1,5 roku temu i tak Jerdze
letallec Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 A czy to jest groźne dla silnika, bo rozrząd wymieniałem 1,5 roku temu i tak Jerdze W takim zakresie moze byc grozne.
HiRide Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 W ktorej grupie sa korekcje wtryskow i co to dokladnie jest ? To samo pytanie mam odnosnie bipow. Nigdy sie tym nie interesowalem .....
letallec Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 W ktorej grupie sa korekcje wtryskow i co to dokladnie jest ? To samo pytanie mam odnosnie bipow. Nigdy sie tym nie interesowalem ..... 013(korekcje) i 023(BIPy)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się