pawelwor Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Czy ktoś coś takiego przerabiał, albo wie coś więcej o tym?
lukaszlsw Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 z tego co mi wiadomo to problem ten występował w golfach V z silnikiem na PD 105Km, odpowiednik AVB z A4. W twoim motorku winy szukałbym gdzie indziej. W AFN nie słyszałem o tym.Ale pewny nie jestem niech ktoś się jeszcze wypowie..
IDUAL Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Ja nic nie wiem ale pisze żeby dowiedzieć sie.
andy_sky Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 to zamiast wymieniać rozrusznik lepiej zregenerować, nowe łożyska i szczotki
marewel Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 To jest prawda ale nie dotyczy afn,bo w nim start dawki ustawiony jest wcześniej niż na 250obr,trzeba spanka spytać.
rakud29 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 ale co nam daje takie zabezpieczenie siada nam tylko rozrusznik bo dluzej pracuje
spanky Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Czy ktoś coś takiego przerabiał, albo wie coś więcej o tym? problem wystepuje w silnikach poprzecznych VP jak i PD [golf,skoda,seat] i tak uleczyłem już kilka AHF,AGR,ASV itp z przypadłosci problemu palenia na cieplym silniku modyfikując mapę dawki startowej, także to co opisują jest prawdą ...
marewel Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Tu chodzi o ochrone dwumasy,bo zaczeli wkladac tam jakies repcie co siadaly bardzo szybko.
pawelwor Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 problem wystepuje w silnikach poprzecznych VP jak i PD [golf,skoda,seat] i tak uleczyłem już kilka AHF,AGR,ASV itp z przypadłosci problemu palenia na cieplym silniku modyfikując mapę dawki startowej, także to co opisują jest prawdą ... O takim rozwiązaniu z paleniem na ciepłym słyszałem, jednak w artykule piszą o kilku godzinnym postoju, więc już zimny. Wymieniłem wtryski, pompę, rozrusznik, zaworek zwrotny, sprawdziłem kompresję i na zimnym nadal odpala źle, więc chciałbym się dowiedzieć czy prawdę piszą o zmianie czegoś w programie..
spanky Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 problem wystepuje w silnikach poprzecznych VP jak i PD [golf,skoda,seat] i tak uleczyłem już kilka AHF,AGR,ASV itp z przypadłosci problemu palenia na cieplym silniku modyfikując mapę dawki startowej, także to co opisują jest prawdą ... O takim rozwiązaniu z paleniem na ciepłym słyszałem, jednak w artykule piszą o kilku godzinnym postoju, więc już zimny. Wymieniłem wtryski, pompę, rozrusznik, zaworek zwrotny, sprawdziłem kompresję i na zimnym nadal odpala źle, więc chciałbym się dowiedzieć czy prawdę piszą o zmianie czegoś w programie.. problem pojawia sie przy temp od 50 stopni w zwyz, a taka temperatura to kilka godzin stania gdy auto mialo 90 stopni ... przy problemach z paleniem na zimno zmiany programowe pomoga jak umarłemu kadzidło ...
pawelwor Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 problem pojawia sie przy temp od 50 stopni w zwyz, a taka temperatura to kilka godzin stania gdy auto mialo 90 stopni ... przy problemach z paleniem na zimno zmiany programowe pomoga jak umarłemu kadzidło ... fak, a już miałem cichą nadzieję na niewkurzanie się przy każdym uruchamianiu na zimno
author0928 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 O takim rozwiązaniu z paleniem na ciepłym słyszałem, jednak w artykule piszą o kilku godzinnym postoju, więc już zimny. Wymieniłem wtryski, pompę, rozrusznik, zaworek zwrotny, sprawdziłem kompresję i na zimnym nadal odpala źle, więc chciałbym się dowiedzieć czy prawdę piszą o zmianie czegoś w programie.. A świece żarowe ?? Co do tego artykułu jeśli chodzi o zimny silnik na mrozie np to u mnie przy słabym aku kiedy w tamtym roku stał kilka godzin na -30 st, wsiadłem włączyłem zapłon i wszystko przybledło więc myśle że pewnie będzie lipa... Zagrzałem świece, zaczął ledwo co obracać i chwycił... 250 obrotów to tam napewno nie było, może 25 ... Bardzo mnie to zdziwiło noi oczywiście mile zaskoczyło
pawelwor Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 O takim rozwiązaniu z paleniem na ciepłym słyszałem, jednak w artykule piszą o kilku godzinnym postoju, więc już zimny. Wymieniłem wtryski, pompę, rozrusznik, zaworek zwrotny, sprawdziłem kompresję i na zimnym nadal odpala źle, więc chciałbym się dowiedzieć czy prawdę piszą o zmianie czegoś w programie.. A świece żarowe ?? Co do tego artykułu jeśli chodzi o zimny silnik na mrozie np to u mnie przy słabym aku kiedy w tamtym roku stał kilka godzin na -30 st, wsiadłem włączyłem zapłon i wszystko przybledło więc myśle że pewnie będzie lipa... Zagrzałem świece, zaczął ledwo co obracać i chwycił... 250 obrotów to tam napewno nie było, może 25 ... Bardzo mnie to zdziwiło noi oczywiście mile zaskoczyło zapomniałem dopisać, świece i aku też wymieniłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się