Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] "TDI zapala z trudem" - porada z Motor Nr 10/2011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś coś takiego przerabiał, albo wie coś więcej o tym?

9ef9c70901cac3a3m.jpg

Opublikowano

z tego co mi wiadomo to problem ten występował w golfach V z silnikiem na PD 105Km, odpowiednik AVB z A4. W twoim motorku winy szukałbym gdzie indziej. W AFN nie słyszałem o tym.Ale pewny nie jestem niech ktoś się jeszcze wypowie..

Opublikowano

Ja nic nie wiem ale pisze żeby dowiedzieć sie.

Opublikowano

to zamiast wymieniać rozrusznik lepiej zregenerować, nowe łożyska i szczotki

Opublikowano

To jest prawda ale nie dotyczy afn,bo w nim start dawki ustawiony jest wcześniej niż na 250obr,trzeba spanka spytać.

Opublikowano

ale co nam daje takie zabezpieczenie siada nam tylko rozrusznik bo dluzej pracuje

Opublikowano

Czy ktoś coś takiego przerabiał, albo wie coś więcej o tym?

9ef9c70901cac3a3m.jpg

problem wystepuje w silnikach poprzecznych VP jak i PD [golf,skoda,seat] i tak uleczyłem już kilka AHF,AGR,ASV itp z przypadłosci problemu palenia na cieplym silniku modyfikując mapę dawki startowej, także to co opisują jest prawdą ...

Opublikowano

Tu chodzi o ochrone dwumasy,bo zaczeli wkladac tam jakies repcie co siadaly bardzo szybko.

Opublikowano

problem wystepuje w silnikach poprzecznych VP jak i PD [golf,skoda,seat] i tak uleczyłem już kilka AHF,AGR,ASV itp z przypadłosci problemu palenia na cieplym silniku modyfikując mapę dawki startowej, także to co opisują jest prawdą ...

O takim rozwiązaniu z paleniem na ciepłym słyszałem, jednak w artykule piszą o kilku godzinnym postoju, więc już zimny. Wymieniłem wtryski, pompę, rozrusznik, zaworek zwrotny, sprawdziłem kompresję i na zimnym nadal odpala źle, więc chciałbym się dowiedzieć czy prawdę piszą o zmianie czegoś w programie..

Opublikowano

problem wystepuje w silnikach poprzecznych VP jak i PD [golf,skoda,seat] i tak uleczyłem już kilka AHF,AGR,ASV itp z przypadłosci problemu palenia na cieplym silniku modyfikując mapę dawki startowej, także to co opisują jest prawdą ...

O takim rozwiązaniu z paleniem na ciepłym słyszałem, jednak w artykule piszą o kilku godzinnym postoju, więc już zimny. Wymieniłem wtryski, pompę, rozrusznik, zaworek zwrotny, sprawdziłem kompresję i na zimnym nadal odpala źle, więc chciałbym się dowiedzieć czy prawdę piszą o zmianie czegoś w programie..

problem pojawia sie przy temp od 50 stopni w zwyz, a taka temperatura to kilka godzin stania gdy auto mialo 90 stopni ...

przy problemach z paleniem na zimno zmiany programowe pomoga jak umarłemu kadzidło ... :decayed:

Opublikowano

problem pojawia sie przy temp od 50 stopni w zwyz, a taka temperatura to kilka godzin stania gdy auto mialo 90 stopni ...

przy problemach z paleniem na zimno zmiany programowe pomoga jak umarłemu kadzidło ... :decayed:

fak, a już miałem cichą nadzieję na niewkurzanie się przy każdym uruchamianiu na zimno :decayed:

Opublikowano

O takim rozwiązaniu z paleniem na ciepłym słyszałem, jednak w artykule piszą o kilku godzinnym postoju, więc już zimny. Wymieniłem wtryski, pompę, rozrusznik, zaworek zwrotny, sprawdziłem kompresję i na zimnym nadal odpala źle, więc chciałbym się dowiedzieć czy prawdę piszą o zmianie czegoś w programie..

A świece żarowe ??

Co do tego artykułu jeśli chodzi o zimny silnik na mrozie np to u mnie przy słabym aku kiedy w tamtym roku stał kilka godzin na -30 st, wsiadłem włączyłem zapłon i wszystko przybledło więc myśle że pewnie będzie lipa... Zagrzałem świece, zaczął ledwo co obracać i chwycił... 250 obrotów to tam napewno nie było, może 25 :)... Bardzo mnie to zdziwiło noi oczywiście mile zaskoczyło :)

Opublikowano

O takim rozwiązaniu z paleniem na ciepłym słyszałem, jednak w artykule piszą o kilku godzinnym postoju, więc już zimny. Wymieniłem wtryski, pompę, rozrusznik, zaworek zwrotny, sprawdziłem kompresję i na zimnym nadal odpala źle, więc chciałbym się dowiedzieć czy prawdę piszą o zmianie czegoś w programie..

A świece żarowe ??

Co do tego artykułu jeśli chodzi o zimny silnik na mrozie np to u mnie przy słabym aku kiedy w tamtym roku stał kilka godzin na -30 st, wsiadłem włączyłem zapłon i wszystko przybledło więc myśle że pewnie będzie lipa... Zagrzałem świece, zaczął ledwo co obracać i chwycił... 250 obrotów to tam napewno nie było, może 25 :)... Bardzo mnie to zdziwiło noi oczywiście mile zaskoczyło :)

zapomniałem dopisać, świece i aku też wymieniłem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...