zib0l 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Mam prosbe powiedzcie mi gdzie mam zaslepic egr blaszką, nr fot 1czy 2? i trzecie pytanie chce wyminic wezyki podcisnieniowe i ten nr 3 dokad on leci na dol pod turbo? jakis nr ma bo tez musze wymienic bo sie szczepi... PS. po odp, prosze o zamkniecie watku [mod]Co to za prefix? chyba pytasz o konkretny silnik, a nie tyczący się wszystkich. Po drugie w temacie powinien być juz zawarty problem a nie "3 pytania do.." co to teleturniej!!! - poprawione (kolejny poleci odrazu do kosza)[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 1 szukanie nie boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 1 szukanie nie boli dzieki kolego za poprawke, pozdrawiam heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 zaślepiaj najlepiej w miejscu nr.2 wężyk z gruszki turbo leci do zaworka N75 część tego wężyka ma średnicę 4mm a póżniej przechodzi w wężyk 5mm ja ostatnio zamówiłem takie http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-sfs-dolot-nie-samco-4mm-i1481453002.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 gdzie nie zaślepisz będzie dobrze najlepiej w kolektorze wydechowym i ssącym reszte zbędnych kilogramów wywal albo kolektor ssący awx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 zaślepiaj najlepiej w miejscu nr.2 wężyk z gruszki turbo leci do zaworka N75 część tego wężyka ma średnicę 4mm a póżniej przechodzi w wężyk 5mm ja ostatnio zamówiłem takie http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-sfs-dolot-nie-samco-4mm-i1481453002.html kolego zalozylem ten wezyk do turbo o srednicy 4'' i jakos luzno wszedl nie ze musialem gume naciagac by wlazlo na niego, i pytanie takie czy musze kupic mniejszy ten przewod podcisnienia zebym wchodzil ciezko i czy dlugosc tego przewodu ma znaczenie? bo ja dalem ciutne dluzszy zeby nie byl jak stary naciagniety i niewiem, autko sie zbiera lepiej ale tylko max 180km na a4 a kiedys normalnie jechal 210km czy to moze byc wina tego przewodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamjb 0 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 albo kolektor ssący awx A bedzie odczuwalna roznica? przepraszam za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Jeżeli teraz masz czysty kolektor dolotowy to różnicy w osiągach raczej nie odczujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrocodileReggae 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 u mnie w golfie średnica dolotu przed wypaleniem wynosiła około 2 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadson81 0 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam. Podłącze sie do tematu zaślepienia egr, wiec w ktorym miejscu najlepiej bo są 2 różne odpowiedzi. W miejscu 1 czy 2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobile 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Jak zaślepiłem w Z1 w miejscu 2 (bo egr chlapał olejem przy przygazówce) to nadal rzucało olejem, dopiero zaślepienie w miejscu 1 pomogło (są teraz dwie blaszki zaślepiające) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zaślep w miejscu 1 i 2 będziesz miał pewność. Można też zrobić takie zaślepki z grubej blachy i wywalić te rurke harmonijkę i zaślepic przy kolektorze wydechowym, wywalic EGR i zaślepić też taką gruba blacha i spokój. Tylko pamiętaj żeby tam były uszczelki bo jak mi jedna sie zagubiła i skręciłem bez to miałem przedmuch spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubasek21 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Ja mialem zaslepione w mijescu nr 1 i mi sie przepalila blaszka lepiej w miejscu nr 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Ja mialem zaslepione w mijescu nr 1 i mi sie przepalila blaszka lepiej w miejscu nr 2 Nie chodzi o miejsce tylko jaką blaszkę zastosowałeś. W obu tych miejscach temperatura jest niemal identyczna a nawet zaryzykowałbym że w punkcie nr 2 jest wyższa. Trzeba tam włożyc kawałek blachy kwasówki o grubości ze 2mm i można zapomniec o problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Tu macie temat o zaslepieniu EGR http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=90995.30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubasek21 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Wsadz 2 tak jak mowisz a najlepiej zaslep 2 obydwuch miejscach jak juz rozbiezesz bedziesz w 100% pewny ze sie nie przepali :) :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zaslep oba, a co do wezyka, to od zaworka idzie 5x3 o dlugosci 10cm przez taka redukcje na wezyk 3,5x2 do turbawki. Ten drugi wezyk wg etki jest dlugosci 35cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się