reniek Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Sunday,13,March,2011,13:24:51:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 910 401 P HW: 8E0 907 401 AL Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0050 Software Coding: 0011171 Work Shop Code: WSC 00191 264 15243 1 Fault Found: 008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 152737 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3906 /min (no units): 1193.8 Pressure: 0 mbar (no units): 0.0 Temperature: 324.5°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Temperature: 14.4°C Readiness: 1 1 0 0 0 Sunday,13,March,2011,13:28:22:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL! Control Module Part Number: 8E0 910 401 P HW: 8E0 907 401 AL Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0050 Software Coding: 0011171 Work Shop Code: WSC 00191 264 15243 2 Faults Found: 009300 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to GND P2454 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 152782 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3696 /min Torque: 499.2 Nm Speed: 53.8 km/h Temperature: 185.6°C Temperature: 171.1°C (no units): 0.0 Absolute Pres.: 0.0 mbar 008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 152782 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3612 /min (no units): 582.8 Pressure: 0 mbar (no units): 0.0 Temperature: 230.1°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Temperature: 15.3°C Readiness: 0 0 1 1 1 [br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 14:21_________________________________________________Nikt nie jest w stanie powiedzieć o co kaman?? Mruga mi zwojnica i auto nie ma mocy.
IDUAL Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność najprawdopodobniej masz zapchany filtr cząstek stałych. Procedura czyszczenia filtra cząstek stałych (znalezione na innym forum) Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF: Wymagania wstępne (ogólne): Włączamy zapłon Włączamy silnik Temperatora płynu chłodzącego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne) Warunki jakie należy spełnić: Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM Czas trwania ok..15-20 Minut Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa. Teraz czas na interfejs: [Wybierz] [01 - Engine] [Coding-II - 11] Włącz Regeneracja wprowadzając 21295. [Do It!] [Meas. Blocks - 08] Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075. [Go!] MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja) MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF) MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych... MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF) Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
reniek Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Opublikowano 14 Marca 2011 No dzięki kolego. W pierwszej kolejności jade jutro do ASO z reklamacją ponieważ pojawiło się to zaraz po tym ja demotnowali mi DPFa żeby wymienić uszczelniacz między Tiptronikiem a wałem napędowym. Mam nadzieje, że nic przy okazji nie schrzanili.[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 21:39_________________________________________________Jakby komuś sie przytrafiło coś podobnego to u mnie okazało się, że jeden z dwóch przewodów od podciśnienia które idą do DPF sie rozszczelnił i w konsekwencji sie stopił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się