Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 TDI nie jedzie, co oznaczają te błędy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sunday,13,March,2011,13:24:51:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 8E0 910 401 P HW: 8E0 907 401 AL

Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0050

Software Coding: 0011171

Work Shop Code: WSC 00191 264 15243

1 Fault Found:

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold

P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 152737 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 3906 /min

(no units): 1193.8

Pressure: 0 mbar

(no units): 0.0

Temperature: 324.5°C

Absolute Pres.: 0.0 mbar

Temperature: 14.4°C

Readiness: 1 1 0 0 0

Sunday,13,March,2011,13:28:22:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!

Control Module Part Number: 8E0 910 401 P HW: 8E0 907 401 AL

Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0050

Software Coding: 0011171

Work Shop Code: WSC 00191 264 15243

2 Faults Found:

009300 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to GND

P2454 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 152782 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 3696 /min

Torque: 499.2 Nm

Speed: 53.8 km/h

Temperature: 185.6°C

Temperature: 171.1°C

(no units): 0.0

Absolute Pres.: 0.0 mbar

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold

P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 152782 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 3612 /min

(no units): 582.8

Pressure: 0 mbar

(no units): 0.0

Temperature: 230.1°C

Absolute Pres.: 0.0 mbar

Temperature: 15.3°C

Readiness: 0 0 1 1 1

[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 14:21_________________________________________________Nikt nie jest w stanie powiedzieć o co kaman?? Mruga mi zwojnica i auto nie ma mocy.

Opublikowano

008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność najprawdopodobniej masz zapchany filtr cząstek stałych.

Procedura czyszczenia filtra cząstek stałych (znalezione na innym forum)

Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF:

Wymagania wstępne (ogólne):

Włączamy zapłon

Włączamy silnik

Temperatora płynu chłodzącego

powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4)

Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii

(Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne)

Warunki jakie należy spełnić:

Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę

Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM

Czas trwania ok..15-20 Minut

Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C

Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa.

Teraz czas na interfejs:

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]

Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.

[Go!]

MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)

MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer

MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką

MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)

MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...

MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)

Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Opublikowano

No dzięki kolego.

W pierwszej kolejności jade jutro do ASO z reklamacją ponieważ pojawiło się to zaraz po tym ja demotnowali mi DPFa żeby wymienić uszczelniacz między Tiptronikiem a wałem napędowym. Mam nadzieje, że nic przy okazji nie schrzanili.[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 21:39_________________________________________________Jakby komuś sie przytrafiło coś podobnego to u mnie okazało się, że jeden z dwóch przewodów od podciśnienia które idą do DPF sie rozszczelnił i w konsekwencji sie stopił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...