Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] 130 km po chipie i mały dymiący problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a4017tc2.th.jpg a4015qp1.th.jpg witam , kupiłem a4 zawirusowane prze salon. dowiedziałem się przypadkiem że robił to krakowski v-tech ,pojechałem tam zmierzyć autko ,wszystko im się bardzo podobało moc 168km moment też niczego sobie ,tylko jest jeden problem ,w czasie ostrzejszego potraktowania gazu dosyć mocno zadymi na czarno. powiedziałem że oni to robili , sprawdzili i owszem wyszło że oni . Zaproponowali mi korekte programu kiedy chcę za symboliczną opłatę w celu wyeliminowania dymienia ale zastrzegli że moc spadnie . I tu mam dylemacik bo jak tak czytam o waszych 130 tdi które mają więcej niż moja i nie ma problemu z dymieniem to zastanawiam się czy faktycznie ta moc musi spaść czy można inaczej .Dodam jeszcze że silnikowi nic nie dolega i zużywa małe ilości oleju ( 0,3-0,5 l na 10000) do vaga też wpinałem i było ok :confused4: więc co? mi tam nawet ten dym nie przeszkadza ale wolałbym żeby go nie było a koni też nie mam zamiaru oddawać
Opublikowano

Bączki puszczać może, byleby nie kopciło jak smok ;)

Opublikowano

rzeźnik. przejedź się lepiej z tego Twojego prawie Krakowa do Wawy to Ci nasz nadworny tuner taki program wystruga że z kapci wyskoczysz... :wink4: EOT

Opublikowano

no niestety alvaro trochę daleko ,wiele dobrego słyszałem ale nie dam rady , poza tym w v-tech mam te mody prawie gratis , a ich robota podoba mi się tylko gdyby ten dymek usunęli. ale od kuni wara :rant::D

Opublikowano

diesel musi dymić, jak dokładasz mu koksu to powietrze dolatuje z opóźnieniem i dlatego po wciśnięciu mocnym gazu zawsze zadymi

Opublikowano

a co myślicie o kącie wtrysku? można to vagiem sprawdzić ?

Najlepiej będzie jak zrobisz pełne logi wg tego schematu:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html

i wrzucisz je do przejrzenia.

Może wtedy będzie łatwiej Tobie pomóc.

Opublikowano

jak dymi to znaczy ze albo za duzo paliwa albo za malo powietrza ;-)

przyczym za duzo paliwa wcale nie daje duzo mocy wiec moze sie okazac ze po zdjeciu paliwa dymienie zniknie a mocy spadnie np. tylko kilka koni

moze tez byc nieszczelnosc w dolocie, zawalony intercooler, zawalony filtr powietrza itd itd... przyczyn dymienia moze byc wiele ;-)

PS. kata wtrysku sie w PD nie mechanicznie nie ustawia, ale ustawia sie polozenie walka ktory moglo zostac zmienione przy zlej wymianie rozrzadu.

Opublikowano

dzięki za rzeczowe odpowiedzi :) filtr jest czysty , dziur w dolocie nie ma , rozrząd robiło aso . na IC jutro rzucę okiem. jeszcze apropo tego położenia wałka to chyba by było coś słychać jakby źle ustawili?

Opublikowano

Moim zdaniem jest za dużo koksu (za bogata mieszanka) z dołu widać to po wykresie oraz po dymieniu o którym piszesz. Do tego przydałoby się zrobić konkretną diagnostyke z VAGa oraz przyjrzeć się samochodzikowi.

Ali-TDi: Witam Pana Tunera z Katowic :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...