rzeźnik. Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 witam , kupiłem a4 zawirusowane prze salon. dowiedziałem się przypadkiem że robił to krakowski v-tech ,pojechałem tam zmierzyć autko ,wszystko im się bardzo podobało moc 168km moment też niczego sobie ,tylko jest jeden problem ,w czasie ostrzejszego potraktowania gazu dosyć mocno zadymi na czarno. powiedziałem że oni to robili , sprawdzili i owszem wyszło że oni . Zaproponowali mi korekte programu kiedy chcę za symboliczną opłatę w celu wyeliminowania dymienia ale zastrzegli że moc spadnie . I tu mam dylemacik bo jak tak czytam o waszych 130 tdi które mają więcej niż moja i nie ma problemu z dymieniem to zastanawiam się czy faktycznie ta moc musi spaść czy można inaczej .Dodam jeszcze że silnikowi nic nie dolega i zużywa małe ilości oleju ( 0,3-0,5 l na 10000) do vaga też wpinałem i było ok więc co? mi tam nawet ten dym nie przeszkadza ale wolałbym żeby go nie było a koni też nie mam zamiaru oddawać
rex Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Bączki puszczać może, byleby nie kopciło jak smok
alvaro Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 rzeźnik. przejedź się lepiej z tego Twojego prawie Krakowa do Wawy to Ci nasz nadworny tuner taki program wystruga że z kapci wyskoczysz... EOT
rzeźnik. Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2007 no niestety alvaro trochę daleko ,wiele dobrego słyszałem ale nie dam rady , poza tym w v-tech mam te mody prawie gratis , a ich robota podoba mi się tylko gdyby ten dymek usunęli. ale od kuni wara
SebMis Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 diesel musi dymić, jak dokładasz mu koksu to powietrze dolatuje z opóźnieniem i dlatego po wciśnięciu mocnym gazu zawsze zadymi
rzeźnik. Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2007 a co myślicie o kącie wtrysku? można to vagiem sprawdzić ?
lukaszr Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 a co myślicie o kącie wtrysku? można to vagiem sprawdzić ? Najlepiej będzie jak zrobisz pełne logi wg tego schematu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html i wrzucisz je do przejrzenia. Może wtedy będzie łatwiej Tobie pomóc.
Ali_TDI Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 jak dymi to znaczy ze albo za duzo paliwa albo za malo powietrza ;-) przyczym za duzo paliwa wcale nie daje duzo mocy wiec moze sie okazac ze po zdjeciu paliwa dymienie zniknie a mocy spadnie np. tylko kilka koni moze tez byc nieszczelnosc w dolocie, zawalony intercooler, zawalony filtr powietrza itd itd... przyczyn dymienia moze byc wiele ;-) PS. kata wtrysku sie w PD nie mechanicznie nie ustawia, ale ustawia sie polozenie walka ktory moglo zostac zmienione przy zlej wymianie rozrzadu.
rzeźnik. Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2007 dzięki za rzeczowe odpowiedzi filtr jest czysty , dziur w dolocie nie ma , rozrząd robiło aso . na IC jutro rzucę okiem. jeszcze apropo tego położenia wałka to chyba by było coś słychać jakby źle ustawili?
Rogalotti Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Moim zdaniem jest za dużo koksu (za bogata mieszanka) z dołu widać to po wykresie oraz po dymieniu o którym piszesz. Do tego przydałoby się zrobić konkretną diagnostyke z VAGa oraz przyjrzeć się samochodzikowi. Ali-TDi: Witam Pana Tunera z Katowic
rzeźnik. Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2007 dzięki za odpowiedz ,po świętach wybiorę się do v -tech i zdam sprawozdanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się