mystic.pl Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Mam amory 1BE i od tygodnia sprezyny eibach -30 i swierdzam ze komfort większy na eibachu niz sprezynach s-line. Miałeś oryginalny zawias s-linie ? Jeśli tak to sprężyny miałeś 1BV, które są dużo twardsze niż 1BE (ori amorki są takie same przy 1BE i 1BV), stąd odczucie, że jest bardziej komfortowo na Eibachu. Ja zastanawiam się czy na Pro-Kicie jest porównywalnie jak na 1BE, czy jeszcze bardziej komfortowo czyt. miękko:mysli:
mlodyabc Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Kupowałem amory i spręzyny od s-line dokładnie 1BE. Wg oznaczeń podwieszonych w tym dziale amory 1BE są inne niż 1BV i z oznaczeń wynikało że kupiłem amory 1BE a sprezyny podobno są takie same w 1BE i 1BV (tak kiedyś wyczytałem na forum w jakimś wątku).
mystic.pl Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 No wlasnie sprężyny nie są takie same.
Proof Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Panowie możecie się nie zgadzać,ale seryjny amor ze sprężyną Eibach nie pracuje dobrze,zmienia się jego skok,niby jest to do zaakceptowania i firma tak twierdzi,ale nie zaleca montażu do seryjnych amorów.Nie da się zmienić fizyki.Próbowałem to w innym aucie i auto z Eibachami i seryjnym amorem dużo gorzej się prowadziło niż Eibach+amorek Koni Sport.Kolega pracuje w fabryce Delphi w Krośnie,mają specjalne testery i jednoznacznie odradza przeróbki zawieszenia samymi sprężynami.
wojoo Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 z tego co znalazłem w internecie to b8 jest o takiej samej charakterystyce co b6 tylko ma krótszy skok (czyli przystosowany jest do obniżonego zawieszenia) poza tym w zerkopolu można przerobić b6 na b8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się